
Bachelor's degree in internationaal hotelmanagement
Madrid, Spanje
DUUR
3 Years
TALEN
Engels, Spaans
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
EUR 9.490 / per year *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* per jaar + inschrijfgeld
Invoering
Doel: Kennismaken met het management door de associatie van theoretische aspecten en professionele ervaring.
In een internationale omgeving leren studenten
- Managementtechnieken, tools en teamleiderschap;
- Hoe hun professionele, juridische, economische en taalkundige vaardigheden te ontwikkelen met als doel een operationeel manager in een bedrijf te zijn.
Het International Hotel Management-programma is bedoeld voor kandidaten die met succes een middelbare schoolstudie hebben afgerond en het uiteindelijke doel is om toekomstige professionals op te leiden in Operationeel Management in elke hotelafdeling. De duur van het programma is 3 jaar en omvat 12 maanden stage in drie- tot vijfsterrenhotels in Spanje en wereldwijd. Studenten zullen ervaring opdoen die verband houdt met de realiteit van hun toekomstige beroep, vaardigheden voor teamwork ontwikkelen en ervaring opdoen in hun gewenste toekomstige omgeving.
Graden
VATEL Degree gecertificeerd door de Franse staat
Eerste carrièremogelijkheden:
Operationele managementfuncties in elke hotelafdeling.
Duur van de studies:
3 jaar
Stages:
12 maanden verdeeld over drie jaar, in 3 tot 5 sterren hotels geselecteerd door Vatel in de volgende gebieden: Huishouding & Front Office, Service & Keuken en Middenmanagement.
Taal:
Engels (niet-Engels sprekende studenten moeten B2-niveau in het Engels hebben).
toelatingen
Programma resultaat

Wat je zult leren
- Management: Het verwerven van de woordenschat en basisconcepten. Het praktische aspect van management begrijpen.
- Marketing: Om de basisprincipes van marketingprincipes en hun toepassing te begrijpen.
- Computerwetenschappen: de wereld van internet ontdekken en de Office-tools toepassen in hotelmanagement.
- Bedrijfseconomie: het concept van het bedrijfsleven en zijn plaats in de economische omgeving begrijpen.
- Professionele cultuur: de kunst van het beroep begrijpen. Om de nieuwsgierigheid te wekken en de smaak te stimuleren voor wat ons omringt, onder andere de gastronomie.
- Initiatie in Food & Beverage: Algemene kennis verwerven van de restaurantindustrie.
- Housekeeping: Het uitleggen van de werking van een afdeling die nauw verband houdt met het comfort van hotelgasten, en het belang van controle op deze belangrijke afdeling.
- Human Resources: om de basisprincipes te leren van Human Resource Management.
- Professioneel imago: Om je imago te leren beheren, je bewust te zijn van jezelf, te werken aan je eigenwaarde en erkenning te krijgen, terwijl je anderen respecteert.
- Voeding: Om het belang van voeding in elk type bedrijf te weten, hoe eten, drinken bereiden en bereiden. Om evenwichtige menu's te ontwikkelen, rekening houdend met de aanbevolen voedingsinname voor elke persoon.
- Enologie: Om de wijnwereld bij de studenten te brengen, moet je verschillende soorten wijn, verwerking, wijnproeverijen en serveren kunnen herkennen.
- Frans, Duits of Chinees: Om een werkniveau van de taal te verwerven, zodat u efficiënt en effectief kunt communiceren in elke internationale context
- Praktische toepassing: de theoretische kennis die tijdens de les is verworven, toepassen op de verschillende operationele afdelingen van het hotel.
- Revenue Management: het verstrekken van cruciale kennis, technieken en terminologie om de omzet en hotelwinst te maximaliseren en tegelijkertijd een grotere winstgevendheid te bereiken.