Keystone logo
VIA University College Bachelor in Branding en Marketing Management
VIA University College

Bachelor in Branding en Marketing Management

Herning, Denemarken

0 Semesters

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

Vraag collegegeld aan

Op de campus

* Collegegeld is van toepassing op niet-EU-burgers

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren

Invoering

Korte introductie

De bacheloropleiding Branding en Marketing Management binnen Mode en Meubilair is een 3½-jarig full-time programma in het Engels gestructureerd als een AP-diploma en een BA-aanvulling.

U leert over de veranderende aard van de markt, en hoe u een merk een commerciële dimensie kunt geven en ervoor kunt zorgen dat de doelgroep er niet aan kan denken om erover te horen. Je leert verschillende marketingkanalen te gebruiken - van homepages tot outdoor-commercials - en hoe de respectieve kanalen helpen het merk de juiste positie in de markt te bereiken.

De leer omvat een combinatie van cases en levensechte kwesties met betrekking tot mode- en lifestylebedrijven.

Je krijgt ook competenties om merken op een onafhankelijke manier te begeleiden en te ontwikkelen. Het uitwerken van voorgestelde oplossingen en deze in de praktijk implementeren, zowel visueel als communicatief, zal ook een van je belangrijkste kwalificaties zijn. U zult in staat zijn om de juiste positie voor het merk te bepalen en ervoor te zorgen dat nieuwe concepten in overeenstemming zijn met de waarden van het merk.

De gezamenlijke projecten van het cursusprogramma verbeteren je competenties met betrekking tot interdisciplinaire samenwerkingen en de verplichte stageperiode biedt je de kans om je netwerk en CV uit te breiden.

Het programma vindt plaats op Campus Herning.

Inhoud en structuur

Het programma is zo georganiseerd dat je eerst deelneemt aan gezamenlijke projecten voor alle BA-studenten en vervolgens een diepgaande focus legt op de door jou gekozen specialiteit. Het doel van de gezamenlijke projecten is om u een volledig inzicht te geven in andere gebieden van de ontwerpindustrie en om u te helpen uw vermogen tot samenwerking te ontwikkelen.

Keuzevakken en algemene onderwerpen van het specialisme moeten uw kwalificaties op het gebied van branding en marketingmanagement versterken. Het doel is om u te helpen bij het ontwikkelen van uw persoonlijke imago. Via de keuzevakken bieden we verplichte studiereizen en de kans om je vaardigheden in het door jou gekozen onderwerp te verbeteren.

De stageperiode in het 3e en 6e semester is een verplicht onderdeel van het programma, waar je de kans krijgt om je vaardigheden in de praktijk te testen.

Elk semester wordt afgesloten met een mondeling of schriftelijk examen en je bent afgestudeerd met een bacheloropdracht.

Carrièremogelijkheden

Met een BA met Branding en Marketing Management beschikt u over de vaardigheden om te werken met branding en marketing binnen de mode- en lifestylebranche.

Je weet oplossingen te bedenken en ze in de praktijk zowel visueel als communicatief uit te voeren.

Het is jouw taak om de juiste positie in de markt voor het merk te vinden en ervoor te zorgen dat nieuwe concepten in overeenstemming zijn met de waarden van het merk. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat het merk een commerciële dimensie heeft. Jouw taak is ook om verschillende marketingkanalen te gebruiken - van homepages tot outdoor-commercials - en hoe de respectieve kanalen het merk helpen om de juiste positie in de markt te bereiken.

De theoretische kennis die je opdoet tijdens je studie zal van pas komen als het gaat om het managen van projecten in een branding- en marketingafdeling.

Toelatingseisen

VIA University College accepteert aanvragen van internationale studenten met een:

  • Algemeen hoger secundair onderwijs;
  • Internationaal of Europees baccalaureaat;
  • Een middelbare schooldiploma in de VS / Canada ten minste een jaar aan een universiteit / hogeschool;
  • Ten minste twee jaar relevante studies van universiteiten in Afrika, India, Pakistan en landen met een vergelijkbaar onderwijssysteem;
  • Studenten die het eerste jaar van een bacheloropleiding hebben afgerond, kunnen ook een aanvraag indienen, maar hebben een individuele beoordeling nodig, afhankelijk van het land van herkomst.

Alle studenten moeten wiskunde / economie behaald hebben die overeenkomt met een Deens niveau C - en Engels corresponderend met een Deens niveau B.

Daarnaast moet je een toelatingsopdracht maken. De toelatingsopdracht voor internationale studenten is vanaf 1 februari te downloaden op onze website.

Deadline en verdere details zijn te vinden in de opdracht.

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen