
Verkoopontwerp, VM, UX en e-commerce
Warsaw, Polen
DUUR
TALEN
Pools
TEMPO
Het tempo aanvragen
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Oct 2023
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De veranderende wereld, botsende lokale en wereldwijde trends, snelle versus langzame mode, commercialisering van collecties die botsen met het groeiende bewustzijn van overmatig consumentisme, dwingen merken om innovatieve verkoopoplossingen te introduceren. Productpersonalisatie, mobiele technologieën, levering op dezelfde dag van bestellingen, het gebruik van 3D-kledingsimulatietechnologie, scannen van klanten (scanners), virtuele paskamers, VR (Virtual Reality) en AR (Augmented Reality) -technieken zijn activiteitengebieden die de formules veranderen en verkoopkanalen voor modeproducten. De kledingindustrie is op zoek naar nieuwe competenties die zich richten op het ontwerpen van geavanceerde verkoopprocessen en het creëren van klantervaringen in verschillende distributiekanalen.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor in de digitale communicatie en e-commerce - 3e jaars ingang
- Clermont-Ferrand, Frankrijk
Graad in marketing
- Valencia, Spanje
Bachelor of Science in Informatiesystemen - E-Commerce Concentratie
- Greenville, Verenigde Staten