BA Design, Mode Communicatie
VIAMODA
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Warsaw, Polen
Talen
Pools
Studieformaat
Op de campus
Duur
7 semesters
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
EUR 3.100 / per course
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Oct 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Tijdens Fashion Communications
Tijdens de studies leert VIAMODA hoe communicatietools en -systemen kunnen worden gebruikt om bedrijven en modemerken te promoten, reclamecampagnes, grafische en fotografische werken en activiteiten in de internetruimte te maken (e-commerce, e-marketing).
De studies worden in het Pools op voltijd- en deeltijdbasis onderwezen.
Onze studenten krijgen kennis over het organiseren van mode-evenementen, passend bij het beoogde promotionele doel, de specificiteit van het merk, budget en verwachtingen van de doelgroep.
Lezingen en praktische cursussen met ervaren academisch personeel - stel je in staat de professionele taal, principes en concepten te leren die de modebranche begeleiden en controleren en bereid studenten voor op deskundige critici, experts en effectieve modepromotors.
VIAMODA biedt de mogelijkheid om zelfstandig de omgeving en esthetiek van de collectie- en verkoopruimte te ontwerpen - elementen van stilering en visuele merchandising.
Maar eerst en vooral bieden we onze studenten de kans om veel professionele contacten te leggen tijdens de studies, zodat ze praktische ervaring kunnen opdoen op basis van hun kennis en vaardigheden.
Vanwege nauwe samenwerking met modebedrijven en -organisaties stelt de universiteit haar studenten ook in staat om, terwijl ze nog studeert, deel te nemen aan de voorbereiding van authentieke verzamelprojecten, waarvan de beste geïmplementeerd worden in de productie. Door dit product in te stellen in de omstandigheden waarin het kledingbedrijf op de markt functioneert, creëert het een unieke kans voor studenten van deze specialisatie om deel te nemen aan het volledige proces van het creëren van hun eigen producten, terwijl studenten van communicatiespecialisatie hen promoten op de modemarkt.
Carrièrepad na het voltooien van deze specialiteit:
- Marketingspecialist en Brand Manager
- Retail Visual Merchandising Specialist
- Trendvoorspeller en communicatiespecialist
- Mode-promotor
- Creative Director (Art Director)
- Onafhankelijke ondernemer
VEREISTE DOCUMENTEN
- online vragenlijst voor persoonlijke gegevens en een aanvraag voor toelating,
- het origineel van het certificaat dat de kandidaat recht geeft op een aanvraag voor toelating tot een instelling voor hoger onderwijs samen met een vertaling, legalisatie in het land waar het is uitgegeven of in de ambassade, nostrificatie indien nodig,
- een gecertificeerde fotokopie van het paspoort en een geldig visum of een verblijfsvergunning,
- een gecertificeerd voldoende niveau van bekwaamheid in de Poolse taal,
- 2 foto's, met de afmetingen 35x45mm, met blote kop, tegen een lichte achtergrond (getekend),
- 1 gekleurde foto en een elektronische vorm (236x295 pix, 300 dpi, JPG)
- een medisch certificaat,
- een fotokopie van een geldige verzekering,
- zelfpresentatie (pdf-formaat, niet groter dan 50 MB), waarin uw interesses en inspiraties worden beschreven met de nadruk op kunst, cultuur, communicatie en / of mode, en zeer nuttig zal zijn bij het beoordelen van de aanleg en motivatie van de kandidaat,
- bewijs van de toegangsprijs rechtstreeks betaald aan de VIAMODA University bankrekening.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BA Reclame en merkontwerp
- Berlin, Duitsland
Bachelor in branding en reclamemanagement
- Vilnius, Litouwen
Bachelor Merkmanagement
- Berlin, Duitsland