BA Management: nadruk op marketing
Geneva, Zwitserland
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Aug 2024
COLLEGEGELD
CHF 34.635 / per year
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Het management (BA) met de nadruk op marketing bereidt studenten voor op een breed spectrum aan carrières in marketing, waaronder branding, productontwikkeling, reclame, digitale marketing en klantrelatiebeheer. Studenten leren hoe organisaties waarde creëren via de verschillende marketingactiviteiten: klantgedrag, prijsstelling, promotie, productontwikkeling, distributie en marketingonderzoek.
Galerij
leerplan
Degree Requirements
- 57 required credit hours
- Applicable University Global Citizenship Program hours
- Electives
Special Requirements
Studenten moeten ten minste 57 studiepunten behalen in managementcursussen, waaronder MNGT 2100 Management Theory and Practices, MNGT 3400 Human Resource Management, cursussen in accounting, recht en economie, evenals een overzicht. Dit omvat WSBT 2000 Career Exploration, WSBT 2300 Personal Branding en WSBT 2700 Career Management Strategies. De vereiste minimale verdeling van cursuswerk varieert, afhankelijk van de nadruk die de student kiest.
Transfer students must complete a minimum of 18 credit hours of academic work in the departments of Business and Management at Webster University.
Required courses must be completed at Webster University once the student begins to matriculate at Webster University. Transfer courses taken prior to enrollment at Webster University may be used to substitute for required courses if accepted by the chair.
No more than one course completed with a grade of D may count toward fulfilling the specific requirements of the major.
Op de internationale campussen kan MNGT 3320 Business Law: International MNGT 3280 Introduction to Business Law vervangen.
Required Courses
- ACCT 2010 Financial Accounting (3 hours)
- ECON 2000 Survey of Economics (3 hours)
- MNGT 2100 Management Theory and Practices (3 hours)
- WSBT 2000 Career Exploration (1 hour)
- MNGT 3280 Introduction to Business Law (3 hours)
- MNGT 3400 Human Resource Management (3 hours)
- MNGT 3450 Principles of Organizational Behavior (3 hours)
- MNGT 3150 Consumentengedrag (3 uur)
- MNGT 2500 Marketing (3 hours)
- MNGT 3510 Management van geïntegreerde marketingcommunicatie (3 uur)
- WSBT 2300 Personal Branding (1 hour)
- MNGT 3540 Digitale marketing (3 uur)
- MNGT 3580 Professionele verkoop (3 uur)
- MNGT 4330 International Marketing (3 hours)
- MNGT 4570 Marketing Research (3 hours)
- BUSN 3710 Entrepreneurial Finance (3 hours)
- MNGT 2150 Business Ethics (3 hours)
- CSIS 1500 Introduction to Business Technologies (3 hours)
- STAT 1100 Descriptive Statistics (3 hours)
- or BUSN 2750 Introduction to Business Statistics (3 hours)
- WSBT 2700 Career Management Strategies (1 hour)
- MNGT 4920 Marketing Strategies (3 hours)
Programma resultaat
- Analyze, understand and evaluate how legal, social, economic and global issues affect business.
- Integrate key theories to manage people, processes and resources in a diverse organization.
- Use appropriate tools and technology to critically analyze and interpret key business information.
- Apply concepts regarding ethics and corporate responsibility and how they impact managerial decisions.
- Build upon ambiguous and incomplete information to draft, support and defend innovative solutions to complex managerial challenges.
- Studenten kunnen aantonen dat ze begrijpen hoe ze relevante informatie kunnen identificeren en gebruiken om effectieve marketingbeslissingen te nemen.
- Studenten kunnen aantonen dat ze beslissingen kunnen nemen en verdedigen met betrekking tot de verschillende marketingmixelementen voor waardecreatie op een manier die de gewenste behoeften en kenmerken weerspiegelt voor het succes van de organisatie en zinvolle relaties tussen belanghebbenden.
- Studenten tonen persoonlijke vaardigheden (zoals ethiek, teamwerk, effectieve communicatie, kritisch denken) die van groot belang zijn voor een succesvolle carrière in marketing.
- Studenten kunnen aantonen dat ze inzicht hebben in de onderling afhankelijke relaties van alle belangrijke functionele gebieden van een onderneming.