Keystone logo
University of Westminster Marketingcommunicatie met AI-integratie BA Honours
University of Westminster

Marketingcommunicatie met AI-integratie BA Honours

London, Verenigd Koninkrijk

3 Years

Engels

Full time

Request application deadline

Sep 2024

GBP 15.400 / per year *

Op de campus

* internationaal | VK: £ 9.250

Invoering

De uitbreiding van nieuwe mediatechnologieën en geavanceerde klantprofilering - die alles omvat van mediaconsumptie tot recreatieve voorkeuren - hebben de keuze en het belang van creatieve beslissingen in de marketingstrategie vergroot. Ons professioneel gerichte diploma is ontwikkeld met input van de huidige 'marcomms'-professionals en zal je uitrusten met de creatieve en specialistische kennis, vaardigheden en capaciteiten om de juiste mediakanalen te selecteren en de meest effectieve boodschappen te creëren.

Je kunt je inzetbaarheid ook vergroten door aanvullende kwalificaties te behalen bij het Institute of Data and Marketing (IDM) en/of het Chartered Institute of Marketing (CIM). Onze status als CIM Graduate Gateway-instelling geeft je het recht om vrijstellingen aan te vragen voor modules van de professionele kwalificaties van CIM, terwijl je IDM's Award in Digital Marketing kunt behalen tijdens de module Digital Marketing Essentials.

Omdat onze marketinggraden een gemeenschappelijk eerste jaar hebben, krijg je ervaring met alle belangrijke gebieden in marketing terwijl je de flexibiliteit behoudt om van cursus te veranderen aan het begin van je tweede jaar.

Je leert over consumentengedrag, klantrelaties, branding, en hoe je inzicht kunt verwerven en interpreteren dat nodig is om communicatie te informeren en het succes van marketingcampagnes te volgen. Je doet praktijkervaring op met het ontwikkelen van creatieve strategieën door te werken aan live klantopdrachten van externe marketeers of door bijvoorbeeld een advertentie te ontwerpen als onderdeel van een reclamecampagne.

Met het oog op het belang van digitale technieken en sociale-mediamarketing heb je toegang tot ons nieuwe digitale-marketinglab Switch 23, dat is opgezet om een creatief bureau na te bootsen. Het beschikt over een groot touchscreen en individuele werkstations waar studenten verbinding mee kunnen maken en laptops en mobiele telefoons kunnen gebruiken om hun campagnes te presenteren.

Je kunt gaan werken op een interne marketingcommunicatieafdeling van een organisatie, of je kunt ervoor kiezen om je te specialiseren in reclame, public relations (PR), merkmanagement en directe en digitale marketing voor een creatief bureau of als freelancer.

Belangrijkste redenen om bij ons te studeren

  • Professioneel gerichte cursus met de kans om aanvullende professionele kwalificaties te behalen van het Institute of Data and Marketing (IDM) en het Chartered Institute of Marketing (CIM).
  • De module Digital Marketing Essentials bevat inhoud voor de IDM Award in Digital Marketing, en de module Direct and Interactive Marketing in het laatste jaar biedt de mogelijkheid om het IDM Diploma in Digital Marketing te behalen.
  • Marketingopleidingen hebben een gemeenschappelijk eerste jaar, waardoor je meer flexibiliteit hebt bij het kiezen van je specialisme.
  • Mogelijkheid om een semester of een jaar in het buitenland te studeren aan een van onze partnerinstellingen, waardevolle werkervaring op te doen of een combinatie van beide. Een eerdere student werkte bijvoorbeeld als marketing executive voor ICG Medical.
  • Mogelijkheid om een vreemde taal te studeren als optionele module in elk studiejaar.
  • Hoor van experts en meng je onder marketingstudenten door lid te worden van de door studenten gerunde Westminster Marketing Society of doe ervaring op door te werken voor de door studenten gerunde Westminster Business Consultants.
  • Optioneel stagejaar om waardevolle werkervaring op te doen; een van onze vorige studenten werkte bijvoorbeeld zes maanden als podcastassistent voor MailOnline, terwijl een ander bij IBM werkte.
  • Gastcolleges van mensen uit de industrie waren eerder sprekers over Google Analytics en van organisaties als IBM, Tableau, Coca-Cola en LinkedIn.
  • De programma's worden verzorgd door een multicultureel en internationaal docentenkorps dat afkomstig is uit de beroepspraktijk en/of regelmatig publiceert in internationale toptijdschriften.

Programma erkenning

Als Graduate Gateway Institution met het Chartered Institute of Marketing (CIM) is de inhoud van onze graad in kaart gebracht met CIM-kwalificaties om vrijstellingen voor modules aan te vragen. Dit biedt een unieke kans om naast je marketingdiploma een professionele kwalificatie of award te behalen en betekent dat je voor de meeste kwalificaties slechts één assessment hoeft af te leggen in plaats van de gebruikelijke drie. Je kunt er ook voor kiezen om een professionele kwalificatie van het Institute of Data and Marketing (IDM) te behalen, aangezien de inhoud van onze module Digital Marketing Essentials inhoud bevat voor de Award in Digital Marketing en de module Interactive and Digital Marketing in je laatste jaar leidt naar het Diploma in Digital Marketing van het IDM.

Waarom deze cursus studeren?

  • Combineer theorie en praktijk
    Koppel theorie aan de wereldwijde praktijk via praktijkcases, gastcolleges en live marketingprojecten.
  • Bouw banden op
    Bouw banden op met collega's, marketingprofessionals en toekomstige werkgevers via onze banden met de CIM en IDM.
  • Aanvullende beroepskwalificaties
    Krijg de kans om aanvullende beroepskwalificaties te behalen van het Institute of Data and Marketing (IDM) en het Chartered Institute of Marketing (CIM).

Carrièremogelijkheden

toelatingen

leerplan

Programma collegegeld

Beurzen en financiering

Over de school

Vragen