
BA in
Internationale Marketing BA Honours University of Westminster

Aankondigingen
Invoering
Internationalisering en de evolutie van markten hebben kansen gecreëerd voor bedrijven om zich te concentreren op marketing vanuit een mondiaal perspectief.Op onze opleiding verken je de complexiteit en diversiteit waarmee marketeers worden geconfronteerd in de zeer competitieve en voortdurend evoluerende wereldmarkt, met de nieuwste marketingstrategie, tools en technieken.
U kunt uw inzetbaarheid ook vergroten door aanvullende kwalificaties te behalen bij het Institute of Data and Marketing (IDM) en/of het Chartered Institute of Marketing (CIM).Onze status als CIM Graduate Gateway-instelling geeft u het recht om vrijstellingen van modules aan te vragen voor haar professionele kwalificaties, terwijl u de IDM's Award in Digital Marketing kunt behalen tijdens de Digital Essentials of Marketing-module.
Omdat onze marketingdiploma's een gemeenschappelijk eerste jaar hebben, krijg je alle belangrijke gebieden van marketing te zien, terwijl je de flexibiliteit behoudt om aan het begin van je tweede jaar van koers te veranderen.
Door je te concentreren op marketing in een internationale context, zul je je bewust worden van de wereldwijde, culturele, sociale, economische en ethische professionele omgeving waarbinnen marketeers nu opereren en de connecties met andere functionele zakelijke gebieden die nodig zijn voor algemeen zakelijk succes.
Ons uitgebreide curriculum omvat het ontwikkelen van een internationale marketingstrategie, wereldwijd strategisch management, het beheren van merken, het ontwikkelen van producten en het implementeren, coördineren en controleren van de internationale marketinginspanningen.U erkent het belang van digitale technieken en marketing via sociale media en krijgt toegang tot ons nieuwe digitale marketinglab, Switch 23, dat is opgezet om een creatief bureau na te bootsen.
Je zult praktische ervaring opdoen door te werken aan live klantoverzichten van externe marketeers, prestaties en klantonderzoek te analyseren en relevante internetgebaseerde technologieën voor marketing te gebruiken.Eerder werkten studenten bijvoorbeeld aan een project voor een kleine brouwerij om een marketingplan te ontwikkelen om haar designer ales vanuit een mobiele bus te verkopen.
Je studeert af met de kennis, vaardigheden en capaciteiten om wereldwijd carrière te maken en bij internationale organisaties op gebieden zoals strategische marketingplanning, marktonderzoek, marketingcommunicatie en merkbeheer.
Belangrijkste redenen om bij ons te studeren
- Professioneel gerichte cursus met een kans om aanvullende professionele kwalificaties te behalen van het Institute of Data and Marketing (IDM) en het Chartered Institute of Marketing (CIM)
- Marketinggraden delen een gemeenschappelijk eerste jaar, wat meer flexibiliteit biedt bij het kiezen van uw specialisme.
- Mogelijkheid om een semester of een jaar in het buitenland te studeren aan een van onze partnerinstellingen, waardevolle werkervaring op te doen of een combinatie van beide.Zo werkte een vorige student als marketing executive voor ICG Medical.
- Mogelijkheid om een vreemde taal te studeren als keuzemodule in elk studiejaar.
- Luister naar experts en meng je onder marketingstudenten door lid te worden van de door studenten gerunde Westminster Marketing Society of door professionele ervaring op te doen bij Westminster Business Consultants.
- Gastcolleges van praktijkmensen uit de industrie waren eerder sprekers over Google Analytics en van organisaties zoals IBM, Tableau, Coca Cola en LinkedIn.
- Programma's worden verzorgd door een multiculturele en internationale onderwijsinstelling die afkomstig is uit de beroepspraktijk en/of regelmatig wordt gepubliceerd in internationale toptijdschriften.
Waarom deze cursus studeren?
- Combineer theorie en praktijk
Koppel theorie aan de wereldwijde praktijk door real-life casestudies, gastcolleges en live marketingprojecten. - Verbindingen leggen
Bouw connecties op met collega's, marketingprofessionals en toekomstige werkgevers via onze banden met de CIM en IDM. - Multicultureel en internationaal onderwijzend personeel
Een multiculturele en internationale onderwijsinstelling, afkomstig uit de beroepspraktijk en/of regelmatig gepubliceerd in internationale toptijdschriften.
Professionele erkenning
Als Graduate Gateway Institution bij het Chartered Institute of Marketing (CIM) is de inhoud van ons diploma in kaart gebracht met CIM-kwalificaties om vrijstellingen voor modules mogelijk te maken.Dit biedt een unieke kans om naast je marketingdiploma een professionele kwalificatie of prijs te behalen en betekent dat je voor de meeste kwalificaties maar één assessment hoeft af te leggen in plaats van de gebruikelijke drie.De Award in Digital Marketing van het Institute of Data and Marketing (IDM) kan ook worden behaald tijdens de module Digital Essentials of Marketing van de cursus.
Carrièremogelijkheden
Als u op zoek bent naar een carrière binnen de marketingfunctie van een organisatie, bereidt onze opleiding, met de focus op internationale marketing, u voor op een breed scala aan functies in het buitenland of voor bedrijven die over de hele wereld handel drijven. Het is ontworpen om uw analytische en probleemoplossende vermogen te ontwikkelen, waardoor u een brede kennis in het bedrijfsleven krijgt, samen met de specialistische kennis die nodig is om strategische marketing uit te voeren in uitdagende nieuwe contexten.
Eerder afgestudeerden van deze graad hebben een succesvolle baan gevonden in marketingfuncties zoals managementstagiair, retailmanager, marketingstagiair, marktonderzoeksassistent, reclamestagiair, PR-assistent, sales promotion executive, stagiair brand manager en global brand assistant. Steeds meer studenten stromen na het afstuderen door om verder te studeren: hetzij door beroepskwalificaties te behalen, hetzij door te blijven voor een postdoctorale studie.
De Careers and Employability Service van de universiteit heeft een netwerk opgebouwd van meer dan 3.000 werkgevers over de hele wereld, die al onze studenten helpen bij het ontdekken en in contact komen met spannende kansen en carrières.
- Ontwikkel uw innovatie- en ondernemersvaardigheden
Ontwikkel je innovatie- en ondernemersvaardigheden in The Big Idea-wedstrijd, gesponsord door Santander. - Geef je carrière een kickstart
Leer hoe u sociale media kunt gebruiken bij uw zoektocht naar een baan of LinkedIn om uw carrière een vliegende start te geven. - Ontwikkel je CQ
Ontwikkel je culturele intelligentie – of 'CQ' – door samen te studeren met studenten en medewerkers die meer dan 100 nationaliteiten vertegenwoordigen.
Industrielinks
Naast de banden die de instelling en individuele medewerkers hebben met beroepsorganisaties, waaronder de CIM en IDM, hebben veel van de medewerkers die momenteel lesgeven aan deze cursus uitgebreide professionele ervaring in een reeks bedrijfssectoren, waarbij veel medewerkers banden onderhouden met de industrie via advies- en opleidingswerkzaamheden.
Tijdens de cursus krijgt u tal van mogelijkheden om te horen van gastsprekers en via onze Alumni Voices-serie, waar voormalige postdoctorale marketingstudenten ervaringen zullen delen, inclusief degenen die voor wereldwijde mediagroepen werken of hun eigen marketingadviesbureaus hebben opgericht.
Taakomschrijving
De cursus bereidt je voor op een breed scala aan rollen in het bedrijfsleven in een internationale context.
Voorbeelden hiervan van onze pas afgestudeerden zijn:
- Reclame directeur
- Merk manager
- Management stagiaire
- Marktonderzoeker
- Marketing medewerker/manager
- Medewerker productontwikkeling
- PR-functionaris
- Social media manager/manager
Westminster-prijs voor inzetbaarheid
Werkgevers waarderen afgestudeerden die hebben geïnvesteerd in hun persoonlijke en professionele ontwikkeling - en onze Westminster Employability Award geeft u de kans om deze activiteiten en prestaties formeel te documenteren en te demonstreren.
De prijs is flexibel en kan in uw eigen tijd worden voltooid, bestaande uit een reeks kernactiviteiten en optionele buitenschoolse activiteiten.
Activiteiten kunnen bestaan uit het opdoen van ervaring door middel van een deeltijdbaan of plaatsing, het inschrijven voor een door de universiteit geleid programma – zoals mentorschap of lesgeven op een school – of het doen van online oefeningen.
toelatingen
leerplan
Onze graden in marketing hebben een gedeeld eerste jaar, waardoor je alle belangrijke gebieden van marketing kunt ervaren voordat je je diploma afrondt dat past bij je carrièrekeuze, waarbij je je richt op internationale marketing, marketingmanagement of marketingcommunicatie.
De volgende onderwerpen zijn een indicatie van wat je in deze cursus gaat studeren.
Jaar 1
Je maakt kennis met de belangrijkste marketingtheorieën, -concepten en opkomende marketingtools en -technieken. We richten ons op de klant, onderzoeken het koopgedrag en de factoren die percepties en aankoopbeslissingen beïnvloeden.
Onderwerpen van studie zijn onder meer:
- Kopersgedrag
- Grondbeginselen van marketing
- Basisprincipes van digitale marketing
- Professionele ontwikkeling voor marketeers
- De wereldwijde marketingomgeving
Daarnaast krijg je de mogelijkheid om een keuzemodule te volgen die je vaardigheden verbreedt of je helpt om je vakgebied verder te verdiepen; uw optiemodule kan een vreemde taal zijn.
Kredietniveau 4
Jaar 2
Je leert hoe je een marketingonderzoeksproject in het buitenland kunt uitvoeren, rekening houdend met mogelijke problemen bij het verkrijgen van toegang tot marktvoorbeelden of taalbarrières en culturele kwesties, zoals bijvoorbeeld rechtstreeks met vrouwen spreken of de beperkingen van het bespreken van taboe-onderwerpen. Je ontwerpt passend onderzoek, begrijpt primaire en secundaire gegevens, voert zowel kwalitatieve als kwantitatieve gegevensanalyses uit en gebruikt de bevindingen om de marketingbeslissingen te verbeteren. Met optionele modules kunt u onderwerpen kiezen die u het meest interesseren. Retailmarketing onderzoekt bijvoorbeeld de uitdagingen waarmee online en winkelketens worden geconfronteerd en de drijfveren achter veranderingen in de branche, gebruikmakend van praktijkervaringen uit de wereld van mode en levensmiddelendetailhandel. In B2B-marketing maak je kennis met de complexe koop- en verkooprelaties tussen organisaties en marketingkwesties, zoals e-commerce, key account management en supply chain-ethiek.
Onderwerpen van studie zijn onder meer:
- Het ontwikkelen van uw professionele merk
- Wereldwijde markten
- Marketingstatistieken
- Marktonderzoek
Plus twee opties van Retail Marketing, Ethiek en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in Marketing, Marketing B2B, Marketing Services, Social Media Marketing, Sportmarketing of andere zakelijke gebieden, waaronder talen.
Kredietniveau 5
Plaatsingsjaar
Beroepservaring of studiejaar in het buitenland
Tussen jaar 2 en 3 kun je ervoor kiezen om een jaar Engelstalige cursussen te volgen bij een van onze buitenlandse partnerinstellingen. Momenteel kun je een jaar in het buitenland studeren (of werk en studie combineren) in Berlijn, Kopenhagen, Madrid, Parijs en andere locaties, waaronder Brisbane, Sydney (Australië), Japan, Canada en de VS. Er zijn ook veel mogelijkheden voor mensen met de juiste taalvaardigheid om in onder andere Frankrijk, Duitsland en Spanje in de lokale taal te studeren.
Je kunt er ook voor kiezen om je jaar in het buitenland op te splitsen in een uitwisseling in het eerste semester en een stage in het tweede semester, beide in het buitenland. Of een stagejaar in het buitenland volgen.
Als alternatief kun je tussen jaar 2 en 3 een eenjarige fulltime bedrijfsstage volgen als een beroepservaringjaar in het VK. Eerdere studenten hebben stage gelopen bij verschillende prestigieuze organisaties, waaronder Barclays Bank, British Airways, Disney UK, IBM en de NHS, maar ook bij kleinere bedrijven.
jaar 3
Je blijft je kennis van marketinganalyse uitbreiden en houdt rekening met de diverse communicatiekanalen die beschikbaar zijn voor marketeers, waarbij je bijvoorbeeld nagaat hoe de behoeften van klanten kunnen verschillen en de percepties van buitenlandse merken in verschillende landen. Je hebt de mogelijkheid om een proefschrift uit te voeren waarin je een onderwerp naar keuze gaat onderzoeken. U kunt bijvoorbeeld analyseren hoe een merk zich heeft geherpositioneerd op een buitenlandse markt of een voorbeeld nemen van een 'geglokaliseerd' bedrijf dat zich wereldwijd ontwikkelt en distribueert, maar zijn producten, diensten en marketing aanpast aan lokale markten. U zult profiteren van een buitenlandse reis in de module Cross-Cultural Studies in Marketing, waar u de lokale cultuur en buitenlandse zaken zult ontdekken en alumni zult ontmoeten.
Onderwerpen van studie zijn onder meer:
- Cross-culturele studies in marketing
- Internationale marktplanning en -strategie
- Marketinganalyse
- Marketingcommunicatie
Plus twee opties uit Destination, Cultural and Heritage Marketing, Dissertation, Interactive and Digital Marketing, Managing Brands, New Product Development of andere zakelijke gebieden, waaronder talen.
Kredietniveau 6
Internationale kansen
Veel van onze cursussen bieden internationale studie- en werkervaringen, en de universiteit biedt andere wereldwijde kansen waar alle studenten zich op kunnen aanmelden - dus wat je ook studeert, je hebt de kans om naar het buitenland te gaan.
Mogelijkheden kunnen zijn:
- Deelnemen aan uitwisselingen van een semester of een jaar bij instellingen over de hele wereld
- Het bijwonen van een internationale zomerschool of excursie
- Je cv ontwikkelen door middel van vrijwilligerswerk of stages in het buitenland
Internationale ervaring verbreedt de horizon, vergroot het zelfvertrouwen en verbetert het wereldwijde begrip, naast dat het fantastisch is voor je carrière.
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
Galerij
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.