
Marketingcommunicatie met AI-integratie BA Honours
London, Verenigd Koninkrijk
DUUR
3 up to 4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
18 Aug 2025
EERSTE STARTDATUM
Sep 2025
COLLEGEGELD
GBP 17.000 / per year *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* internationaal | VK: £ 9.250
Open Dagen aan <span translate="no">University of Westminster</span>
Postdoctorale Online Open Dag 26 februari 2025
Invoering
De uitbreiding van nieuwe mediatechnologieën en geavanceerde klantprofilering - die alles omvat van mediaconsumptie tot recreatieve voorkeuren - hebben de keuze en het belang van creatieve beslissingen in de marketingstrategie vergroot. Ons professioneel gerichte diploma is ontwikkeld met input van de huidige 'marcomms'-professionals en zal je uitrusten met de creatieve en specialistische kennis, vaardigheden en capaciteiten om de juiste mediakanalen te selecteren en de meest effectieve boodschappen te creëren.
Je kunt je inzetbaarheid ook vergroten door aanvullende kwalificaties te behalen bij het Institute of Data and Marketing (IDM) en/of het Chartered Institute of Marketing (CIM). Onze status als CIM Graduate Gateway-instelling geeft je het recht om vrijstellingen aan te vragen voor modules van de professionele kwalificaties van CIM, terwijl je IDM's Award in Digital Marketing kunt behalen tijdens de module Digital Marketing Essentials.
Omdat onze marketinggraden een gemeenschappelijk eerste jaar hebben, krijg je ervaring met alle belangrijke gebieden in marketing terwijl je de flexibiliteit behoudt om van cursus te veranderen aan het begin van je tweede jaar.
Je leert over consumentengedrag, klantrelaties, branding, en hoe je inzicht kunt verwerven en interpreteren dat nodig is om communicatie te informeren en het succes van marketingcampagnes te volgen. Je doet praktijkervaring op met het ontwikkelen van creatieve strategieën door te werken aan live klantopdrachten van externe marketeers of door bijvoorbeeld een advertentie te ontwerpen als onderdeel van een reclamecampagne.
Met het oog op het belang van digitale technieken en sociale-mediamarketing heb je toegang tot ons nieuwe digitale-marketinglab Switch 23, dat is opgezet om een creatief bureau na te bootsen. Het beschikt over een groot touchscreen en individuele werkstations waar studenten verbinding mee kunnen maken en laptops en mobiele telefoons kunnen gebruiken om hun campagnes te presenteren.
Je kunt gaan werken op een interne marketingcommunicatieafdeling van een organisatie, of je kunt ervoor kiezen om je te specialiseren in reclame, public relations (PR), merkmanagement en directe en digitale marketing voor een creatief bureau of als freelancer.
Belangrijkste redenen om bij ons te studeren
- Professioneel gerichte cursus met de kans om aanvullende professionele kwalificaties te behalen van het Institute of Data and Marketing (IDM) en het Chartered Institute of Marketing (CIM).
- De module Digital Marketing Essentials bevat inhoud voor de IDM Award in Digital Marketing, en de module Direct and Interactive Marketing in het laatste jaar biedt de mogelijkheid om het IDM Diploma in Digital Marketing te behalen.
- Marketingopleidingen hebben een gemeenschappelijk eerste jaar, waardoor je meer flexibiliteit hebt bij het kiezen van je specialisme.
- Mogelijkheid om een semester of een jaar in het buitenland te studeren aan een van onze partnerinstellingen, waardevolle werkervaring op te doen of een combinatie van beide. Een eerdere student werkte bijvoorbeeld als marketing executive voor ICG Medical.
- Mogelijkheid om een vreemde taal te studeren als optionele module in elk studiejaar.
- Hoor van experts en meng je onder marketingstudenten door lid te worden van de door studenten gerunde Westminster Marketing Society of doe ervaring op door te werken voor de door studenten gerunde Westminster Business Consultants.
- Optioneel stagejaar om waardevolle werkervaring op te doen; een van onze vorige studenten werkte bijvoorbeeld zes maanden als podcastassistent voor MailOnline, terwijl een ander bij IBM werkte.
- Gastcolleges van mensen uit de industrie waren eerder sprekers over Google Analytics en van organisaties als IBM, Tableau, Coca-Cola en LinkedIn.
- De programma's worden verzorgd door een multicultureel en internationaal docentenkorps dat afkomstig is uit de beroepspraktijk en/of regelmatig publiceert in internationale toptijdschriften.
Programma erkenning
Als Graduate Gateway Institution met het Chartered Institute of Marketing (CIM) is de inhoud van onze graad in kaart gebracht met CIM-kwalificaties om vrijstellingen voor modules aan te vragen. Dit biedt een unieke kans om naast je marketingdiploma een professionele kwalificatie of award te behalen en betekent dat je voor de meeste kwalificaties slechts één assessment hoeft af te leggen in plaats van de gebruikelijke drie. Je kunt er ook voor kiezen om een professionele kwalificatie van het Institute of Data and Marketing (IDM) te behalen, aangezien de inhoud van onze module Digital Marketing Essentials inhoud bevat voor de Award in Digital Marketing en de module Interactive and Digital Marketing in je laatste jaar leidt naar het Diploma in Digital Marketing van het IDM.
Waarom deze cursus studeren?
- Combineer theorie en praktijk
Koppel theorie aan de wereldwijde praktijk via praktijkcases, gastcolleges en live marketingprojecten. - Bouw banden op
Bouw banden op met collega's, marketingprofessionals en toekomstige werkgevers via onze banden met de CIM en IDM. - Aanvullende beroepskwalificaties
Krijg de kans om aanvullende beroepskwalificaties te behalen van het Institute of Data and Marketing (IDM) en het Chartered Institute of Marketing (CIM).
Carrièremogelijkheden
Marketing is een dynamische sector die de kans biedt om carrière te maken in het buitenland of voor bedrijven die over de hele wereld zaken doen. Marketeers moeten, misschien wel meer dan in enig ander bedrijfsgebied, effectief in teams kunnen werken, problemen kunnen oplossen, kritisch en creatief kunnen denken en hun ideeën overtuigend kunnen presenteren. Onze marketingopleidingen zijn ontworpen om uw analytische, probleemoplossende en andere overdraagbare vaardigheden te ontwikkelen, waardoor u een brede kennis van zaken krijgt, samen met de specialistische kennis die nodig is om strategische marketing uit te voeren in uitdagende nieuwe contexten.
Eerder afgestudeerden van deze graad hebben succesvol werk gevonden in marketingfuncties zoals managementstagiair, retailmanager, marketingstagiair, marktonderzoeksassistent, reclamestagiair, PR-assistent, verkooppromotiemanager, stagiair-brandmanager en global brand-assistent. Steeds meer van onze studenten gaan na hun afstuderen verder studeren, hetzij door beroepskwalificaties te behalen, hetzij door te blijven voor een postdoctorale studie.
De Carrière- en Employability-service van de universiteit heeft een netwerk opgebouwd van meer dan 3.000 werkgevers over de hele wereld, die al onze studenten helpen bij het verkennen en verbinden met opwindende kansen en carrières.
- Ontwikkel uw innovatie- en ondernemersvaardigheden
Ontwikkel uw innovatie- en ondernemersvaardigheden in de Big Idea-wedstrijd, gesponsord door Santander. - Start uw carrière
Leer hoe u sociale media kunt gebruiken bij uw zoektocht naar een baan of LinkedIn om uw carrière een vliegende start te geven. - Ontwikkel uw CQ
Ontwikkel uw culturele intelligentie – of 'CQ' – door te studeren samen met studenten en medewerkers van meer dan 100 nationaliteiten.
Industrielinks
Naast de banden die de instelling en het individuele personeel hebben met beroepsorganisaties, waaronder de CIM en IDM, hebben veel van de medewerkers die momenteel lesgeven in deze cursus uitgebreide professionele ervaring in een reeks bedrijfssectoren, en velen onderhouden banden met de industrie via consultancy en opleidingswerk.
In onze Alumni Voices-serie hoor je ook voormalige marketingstudenten die hun ervaringen delen. Denk bijvoorbeeld aan studenten die voor internationale mediagroepen werken of hun eigen marketingadviesbureau hebben opgericht.
Taakomschrijving
De cursus bereidt je voor op een breed scala aan functies in het bedrijfsleven. Voorbeelden hiervan van onze pas afgestudeerden zijn:
- Adverterend uitvoerend
- Merk manager
- Management stagiair
- Marktonderzoeker
- Marketingmedewerker/manager
- Marketingstrateeg
- Medewerker productontwikkeling
- PR-functionaris
- Directeur/manager sociale media
Westminster Employability Award
Werkgevers waarderen afgestudeerden die hebben geïnvesteerd in hun persoonlijke en professionele ontwikkeling. Met onze Westminster Employability Award krijgt u de kans om deze activiteiten en prestaties formeel te documenteren en te demonstreren.
De prijs is flexibel en kan in uw eigen tijd worden behaald. De prijs bestaat uit een aantal kernactiviteiten en optionele buitenschoolse activiteiten.
Activiteiten kunnen bestaan uit het opdoen van ervaring via een parttime baan of stage, het aanmelden voor een door de universiteit gerund programma – zoals mentorschap of lesgeven op een school – of het maken van online oefeningen.
toelatingen
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
De universiteit zet zich in om ambitieuze en uitmuntende studenten te ondersteunen. Daarom bieden we diverse beurzen aan studenten die daarvoor in aanmerking komen.