MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
WSEI College of Economics and Computer Science Krakow Bachelor in bedrijfskunde
WSEI College of Economics and Computer Science Krakow

Bachelor in bedrijfskunde

Kraków, Polen

3 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

Op de campus

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Meer informatie

Invoering

Bedrijfskunde is een opleiding die enorme carrièremogelijkheden biedt. Het is uiterst praktisch en flexibel. De vaardigheden die u opdoet, zijn gewild in een groot spectrum van industrieën en sectoren. Geen wonder dat advertenties die gericht zijn op afgestudeerden in bedrijfskunde veruit het meest voorkomen!

Als student Bedrijfskunde bij WSEI begin je al in je 3e semester je professionele carrière vorm te geven, wanneer je je eerste expertmodule kiest om je educatieve pad te concentreren op het door jou geselecteerde vakgebied. De expertmodule van het 5e semester voltooit uw voorbereiding op een geselecteerd vakgebied.

Het programma is sterk praktijkgericht, met projectgebaseerde cursussen, waarbij van u wordt verwacht dat u alles wat u hebt geleerd in de praktijk brengt en uw praktische toepassingsmogelijkheden laat zien.

  • Soort programma: t raditioneel, voltijds, campusgebaseerd
  • Studenten moeten twee expertmodules voltooien met voor elk een sluitstuk (praktische) projectcursus
  • Vereist diplomaproject : iploma thesis voor de bachelor, met verdediging
  • Stage: 24 weken (480 uur) (24 sp.)
  • Programmaduur: 3 jaar (6 semesters)
  • Totaal aantal ECTS-credits vereist voor voltooiing: 180

Austin Distel / Unsplash

Concentratie

  • Marketing voor innovaties en geavanceerde technologieën
  • Effectieve teams ontwerpen
  • Verkoop- en marketingbeheer
  • Sales Team Management
  • Ontwerpen van innovatieve logistieke systemen
  • Verkooplogistiek
  • Internet marketing
  • Beheer van internetverkopen
  • Internetmarketing van innovatieve producten
  • Human Resources Management

Expertmodules binnen het programma

Je moet twee modules voltooien voor een geselecteerde concentratie.

  • Innovatieontwerp (20 sp.)
  • Marketing voor innovatieve en hoogtechnologische producten (20 sp.)
  • Verkoopmanagement (20 sp.)
  • Binnenlandse en internationale logistiek (20 sp.)
  • Personeelsmanagement (20 sp.)
  • Bedrijfspsychologie (20 sp.)
  • Digitale marketing 1 (20 sp.)
  • Digitale marketing 2 (20 sp.)

Aanvullende expertmodules

  • Controlling voor specialisten (20 sp.)

Selecteer deze module om een van de volgende aanvullende concentraties na te streven:

  • Verkoopcontrole
  • Personeelsbesturing
  • Logistieke controle

De directe aanpak onderscheidt ons. We doen ons best om de relaties tussen studenten en docenten een beetje te laten lijken op die tussen collega's van bedrijven die op een bepaald gebied samenwerken en gemeenschappelijke doelen nastreven.

Przemyslaw Stach, Ph. D.
Vice-rector voor internationale betrekkingen

Grote carrièremogelijkheden

  • Ontwerper van innovatieve producten en diensten
  • Ontwerper van effectieve teams
  • Verkoop- en marketingmanager voor innovatieve producten
  • Verkoopteammanager
  • Ontwerper van innovatieve logistieke systemen
  • Sales Logistics Specialist
  • Internet Marketing Manager
  • Internet Sales Manager
  • Specialist in internetmarketing van innovatieve producten
  • HR specialist

Leerresultaten van studenten

Enkele van uw meer fundamentele leerresultaten zijn onder meer:

  • vaardigheden, kennis en houding om ondernemende ondernemingen te ondernemen;
  • kennis om effectief te communiceren en te onderhandelen in verschillende situaties en verschillende teamrollen te spelen;
  • vermogen om in de praktijk gemeenschappelijke IT-tools te gebruiken om informatie te verwerken en te presenteren;
  • vaardigheden om gegevens te verwerken en het vermogen om passende conclusies te trekken;
  • relevante kennis van wetgeving en normen die van toepassing zijn in het bedrijfsleven en het dagelijks leven;
  • kennis van en inzicht in verschillende economische systemen, hun componenten, relevante processen en factoren, evenals het proces en de resultaten van beleidsvorming;
  • kennis van en inzicht in het proces, de methoden en instrumenten van het management en het vermogen om deze toe te passen om echte problemen op te lossen;
  • besef van hoe kennis wordt gecreëerd, en het vermogen om bronnen van gegevens en informatie te identificeren, om de verzamelde waarnemingen te verzamelen, te verwerken en te begrijpen, evenals het vermogen om deze te gebruiken om oplossingen of passende handelwijzen te creëren;
  • besef van het belang van continu leren en aanpassen aan nieuwe situaties.

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen