Keystone logo
Zayed University Bachelor of Science in de communicatie en Media Sciences - Concentratie in geïntegreerde strategische communicatie
Zayed University

Bachelor of Science in de communicatie en Media Sciences - Concentratie in geïntegreerde strategische communicatie

4 Years

Engels

Full time

Sep 2024

Op de campus

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren

Invoering

Overzicht

Het curriculum gevolgd door studenten die in

Alle concentraties bevatten inleidende cursussen over mediageschiedenis, media- en cultuurkritiek, mediaberichtgeving, media-ethiek, toegepaste digitale communicatie en spreken en overtuigen in het openbaar, evenals geavanceerde cursussen in communicatie en mediaonderzoek en -analyse, mediawetgeving en stage. In plaats van zich te concentreren op één vorm of medium van communicatie, bestuderen de studenten een verscheidenheid aan media en technologieën, inclusief audio, video, web, multimedia en afdrukken. Deze aanpak biedt een onderscheidende integratie van instructie en praktische toepassingen.

Het academische programma volgt het model van programma's geaccrediteerd door de International Advertising Association, de Accrediterende Raad over Onderwijs in Journalistiek en Massacommunicatie, en de Public Relations Society of America. Dit zorgt voor een brede kunsteducatie en een diepgaande kennis van professionele principes, vaardigheden en competenties. Dit model maakt het communicatie- en mediastu- Zayed University uniek voor de Verenigde Arabische Emiraten en het Midden-Oosten.

Tijdens de eerste drie semesters voltooien de studenten cursussen algemeen onderwijs plus COM 200 Communicatie, Media en Samenleving. Zodra de studenten zijn toegelaten tot het programma, concentreren zij zich op cursussen in Communicatie en Mediawetenschappen en concentreren zich op een van de drie gebieden:

  • Media productie en verhalen vertellen
  • Geïntegreerde strategische communicatie
  • Toerisme en culturele communicatie

Concentraties in geïntegreerde strategische communicatie

(Deze concentratie is geaccrediteerd door de International Advertising Association)

Geïntegreerde strategische communicatie beschrijft de integratie van de gevestigde gebieden van public relations, reclame, promotie en marketing. Geïntegreerde strategische communicatie omvat de planning en uitvoering van communicatieprogramma's, campagnes en berichten om gecoördineerde en consistente communicatiestrategieën en tactieken voor publieke en private bedrijven te creëren die inspelen op de complexe behoeften van klanten in de 21e eeuw. Afgestudeerden in Integrated Strategic Communications zijn goed geschikt voor professionele functies in reclame, public relations, relaties met de gemeenschap, klantenservice, evenementenplanning en promoties, klantenservice, mediaplanning en loopbanen in overheid en bedrijfscommunicatie. Na hun afstuderen komen studenten in aanmerking voor het International Advertising Association (IAA) Diploma in Marketing Communications als ze aan bepaalde cursusvereisten voldoen.

Programma leerresultaten

Na succesvolle afronding van dit programma kunnen studenten:

  • De principes en wetgeving van de vrijheid van meningsuiting en pers begrijpen en toepassen voor het land waarin de instelling die ACEJMC uitnodigt, zich bevindt en ook de reeks systemen van vrijheid van meningsuiting overal ter wereld begrijpen.
  • Demonstreer begrip van de geschiedenis en rol van professionals en instellingen bij het vormgeven van communicatie.
  • Demonstreer begrip van vormen van diversiteit in mondiale culturen en in de binnenlandse samenleving in relatie tot massacommunicatie.
  • Demonstreer begrip van de diversiteit van volkeren en culturen en van de betekenis en impact van massacommunicatie in een mondiale samenleving.
  • Begrijp concepten en pas theorieën toe bij het gebruik en de presentatie van afbeeldingen en informatie.
  • Demonstreer begrip van professionele ethische principes en werk ethisch in het nastreven van waarheid, nauwkeurigheid, rechtvaardigheid en diversiteit.
  • Denk kritisch, creatief en onafhankelijk.
  • Onderzoek uitvoeren en informatie evalueren op basis van methoden die geschikt zijn voor de communicatieberoepen waarin ze werken.
  • Schrijf correct en duidelijk in vormen en stijlen die geschikt zijn voor de communicatieberoepen, doelgroepen en doelen die ze dienen.
  • Beoordeel kritisch hun eigen werk en dat van anderen op nauwkeurigheid en eerlijkheid, duidelijkheid, passende stijl en grammaticale correctheid.
  • Pas basis numerieke en statistische concepten toe.
  • Pas de huidige tools en technologieën toe die geschikt zijn voor de communicatieberoepen waarin ze werken en om de digitale wereld te begrijpen.
  • Werk effectief in groepen en interpersoonlijke contexten; aantonen van het vermogen om doelen te bereiken; toon professionaliteit op de werkplek.

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen

  • Bachelor's degree in marketingcommunicatie
    • Community of Madrid, Spanje
  • Bachelor of Science (BSc) Majoring in Information Science
    • Dunedin, Nieuw-Zeeland
  • Bachelor Organisatiecommunicatie
    • Nashville, Verenigde Staten