Keystone logo

151 Ondernemerschap programs found

Filters

  • Bachelorgraad
  • BSc
  • BA
  • BBA
  • Business Studies
  • Ondernemerschap
Vakgebieden
  • Business Studies (151)
  • Terug naar hoofdcategorie
Locaties
Vind meer locaties
Type graad
Duur
Studietempo
Taal
Taal
Studieformaat

151 Ondernemerschap programs found

Bachelorgraad Opleidingen in Business Studies Ondernemerschap

Ondernemerschap is een economisch woord dat wordt gebruikt om te verwijzen naar een nobele proces van groepen en / of individuen die een kans als ze maken gebruik van middelen om waarde te creëren. Het is dus de plicht van een ondernemer om de beschikbare mogelijkheden voor een betere wereld te identificeren en te materialiseren. Een Bachelors diploma in ondernemerschap is dus noodzakelijk in de ontwikkeling van deze vaardigheden en het vermogen om een ​​positieve droom te leven door middel van change management en doelgerichte nastreven van opportuniteiten. Bachelor Ondernemerschap is dus het best geschikt om te trainen en individuen op dergelijke aspecten te onderwijzen. De opleiding is interdisciplinair, een boekhouding, marketing en management aspecten combineren met financiën en informatie voor de kwaliteit van de besluitvorming en analyse. Het verkent de planning aspecten en informatietechnologie aanpak van ondernemerschap.

Studenten met passie voor het bedenken van nieuwe producten en mogelijkheden hebben een kans om hun vaardigheden te ontwikkelen door middel van een Bachelor of Entrepreneurship opleiding. U maakt kennis met de strategische ideeën die relevant zijn voor de moderne wereld begrijpen. Afgestudeerden hebben het recht-vaardigheden om hun kennis toe te passen in het creëren van hun eigen ventures terwijl het aanbieden van zakelijke expertise aan de corporate wereld. De undergraduate degree programma is bedoeld om de kwaliteit van vaardigheden voor kwaliteit van ontwerp en ontwikkeling van het bedrijfsleven en andere oplossingen te ontwikkelen. Men zal de basiskennis in finance, planning, marketing en management te verwerven voor zowel grote als kleine organisaties van het bedrijfsleven over de hele wereld.