BA (Hons) in digitale reclame
Kuala Lumpur, Maleisië
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Jun 2024
COLLEGEGELD
USD 22.615 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* totaal voor Maleisische studenten: RM 81.800 | totaal voor internationale studenten: RM 88,200 / USD 22,615
Invoering
APU-DMU dual degree programma
Studenten die een bacheloropleiding volgen, hebben de mogelijkheid om zich aan te APU -DMU Dual Degree Scheme. Volgens deze regeling ontvangen studenten bij het afstuderen 2 diploma's en transcripties: 1 van Asia Pacific University ( APU ), Maleisië en 1 van De Montfort University (DMU), VK.
Meer dan alleen een diploma digitale reclame
APU's BA (Hons) in Digital Advertising-graad is ontworpen om u een voorsprong te geven met de nieuwste technologieën die in lijn zijn met de industriële revolutie 4.0.
toelatingen
leerplan
Programma overzicht
Dit programma is specifiek ontworpen om studenten te voorzien van:
- Kennis van digitale reclame en productiediscipline, door middel van reclameprincipes, accountplanning en creatieve toepassingen voor productie.
- Huidige theorie en principes om vaardigheden toe te passen bij de effectieve ontwikkeling van advertentiecampagnes, samen met de vereiste zekerheden en meting van effectiviteit.
- Logische en analytische vaardigheden om belangrijke problemen te identificeren die van invloed zijn op de wereldwijde reclame-industrie op het gebied van mediaplanning, inhoudsdistributie en strategieën bij het overwegen van de uitkomst van een laatste groot digitaal reclameproject.
Graad niveau 1
Studenten leren fundamentele vaardigheden met betrekking tot digitale advertentiepraktijken. De aangeboden modules zullen studenten kennis laten maken met gebieden die betrekking hebben op creatieve vaardigheden die vereist zijn in Digital Advertising. Om het inzicht van studenten in digitale advertentiepraktijken te ontwikkelen, zullen modules gericht op marketinggrondslagen en projectbeheer essentiële kritische denkvaardigheden ontwikkelen.
Gemeenschappelijke modulen
- Trends en visueel denken
- Bewegende afbeeldingen
- Creatief project
- Project management
- Digitale illustratie
Gespecialiseerde modulen
- Inleiding tot grafisch ontwerp
- Principes van adverteren
- Klant Kort Concept
- Basisprincipes van marketing, consumentengedrag en creatieve praktijken
Graadniveau 2
Er wordt een breder scala aan vaardigheden geleerd, waarin studenten een beter begrip krijgen van traditionele gebieden van reclamepraktijken, cultuur en bureaubeheer. Studenten zullen zich ook verdiepen in praktijken voor het maken van inhoud om vaardigheden in creatieve productie voor digitale reclame verder te ontwikkelen door middel van copywriting, film en mediaplanning.
Gemeenschappelijke modulen
- Van script tot scherm
- Digitale filmproductie
- Creativiteit en innovatie
- Visuele cultuur
Gespecialiseerde modulen
- Reclame: industrie, cultuur en praktijk
- Beroepspraktijk: beheer van klanten en bureaus
- Merkstrategie en toepassing
- Adverteren: mediaplanning en inkoop
- Digitale en ervaringsgerichte reclame
- Copywriting en creatieve regie
Stage (16 weken)
Studenten volgen een korte stage / industriële training voor een periode van minimaal 16 weken om hen voor te bereiden op een soepele overgang van de klas naar de werkomgeving.
Diploma niveau 3
Studenten zullen gebruik maken van hun eerdere studies en industriële ervaring om meer te weten te komen over de strategische en mondiale perspectieven van digitale reclame, met als doel hen op te leiden als leiders in het veld. Er zal meer aandacht worden besteed aan relevante toekomstige vaardigheden op het gebied van Digital Advertising Analytics en Integrated Marketing Communications, zodat studenten volledig kunnen voldoen aan de vereisten van de wereldwijde Digital Advertising-industrie.
Gemeenschappelijke modulen
- Onderzoeksprojectrapport
- Tentoonstelling ontwerp
- Ontwerp toekomsten
Gespecialiseerde modulen
- geintegreerde marketing communicatie
- Digitale reclame: individueel professioneel project
- Digitale advertentieanalyse
- Digitale reclame: Team Professioneel project
MQA verplichte vakken*
- Etnische Relaties (M'sian Studenten)
- Islamitische en Aziatische beschaving (M'sian Students)
- Maleisische studies (internationale studenten)
- Maleise communicatietaal (internationale studenten)
- Professionele communicatieve vaardigheden op de werkvloer
- Werknemers- en werkgelegenheidstrends
- Co-curriculum
(* Alle studenten moeten deze modules met succes voltooien, zoals bepaald door het Malaysian Qualification Agency.)
Of je nu in een creatief team wilt werken, copywriter, accountplanner of brandmanager wilt worden, je doet essentiële praktijkervaring op die zeer aantrekkelijk is voor toekomstige werkgevers.
De Bachelor of Arts in Digital Advertising is gebaseerd op een 360°-benadering van creatieve en strategische reclame voor het digitale ecosysteem. Dit programma is ontworpen om:
- Verbreed het begrip en de kennis van digitale advertentietechnologie, conceptcreatie en creatief denken om het vermogen om deze kennis in de industrie toe te passen te vergroten.
- Grondige kennis opdoen van digitale advertentietechnologieën om de competentie en het vermogen om deze toe te passen verder te ontwikkelen als een integraal onderdeel van het programma.
Je krijgt les van een ervaren programmateam en werkt samen met geassocieerde docenten die momenteel creatief directeuren en beoefenaars van bureaus zijn. Branchestages en bureaubezoeken zullen ook aan je ontwikkeling worden toegevoegd. Je leert hoe je advertentiecampagnes kunt maken door de belangrijkste gebieden van creatief denken, strategie en planning te bestuderen, evenals het genereren van ideeën, geïntegreerde communicatie, art direction en copywriting.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
- Directeur digitale reclame
- Maker van digitale inhoud
- Merk communicator
- Marketing uitvoerend
- Mediaplanner
- Account Manager
- Uitvoerende sociale media
- Visueel Ontwerper
- Tekstschrijver
- Artistiek Directeur