Double Degree in Early Childhood Education Primair Onderwijs
Valencia, Spanje
DUUR
5 Years
TALEN
Spaans
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
EUR 5.782 / per year
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Officiële graad: Double Degree in Early Childhood Education Primary Education
Duur / ECTS: 5 jaar / 312 ECTS
Plaatsen / campus: 80 / Moncada - Alfara; 80 / Elche; 80 / Castellón
Gedoceerd: Spaans
Leerresultaten
Wat maakt ons anders?
1. De 5-weg Employability: Employability Comprehensive Plan Master
Om een leraar in de Valenciaanse Gemeenschap te zijn, zijn verschillende accreditaties vereist. Onze weddenschap is dat de student Education of the CEU-UCH de graad in het 4e jaar afmaakt met die accreditaties ook in zijn bezit. En natuurlijk, zonder meer te betalen. Zodat je inzetbaarheid maximaal is vanaf het moment dat je de universiteit verlaat:
- Engels Training: U finalizarás de mate met de titel waarmee je elk onderwerp in het Engels te leren.
- Valenciano training: u krijgt tot het einde van graad titel waarmee je elk onderwerp in deze taal te onderwijzen.
- Titel voor de leer van de katholieke Religie: katholieke godsdienst te onderwijzen. Iets dat al vereisen de meeste werkgevers centra, zowel openbare als particuliere.
- Tegenstellingen voorbereiding: In Daarnaast is in het 4e jaar, we bieden cutting-edge training in voorbereiding technieken tegenstellingen.
- Accreditatie transversale competenties: technische training ondersteuning om uw inzetbaarheid en ondernemerschap te verbeteren. En ik accrediteren tot het einde van waardering aan uw CV te verrijken.
2. Direct contact met de beroepsgroep
Omdat we begrijpen dat met het oog op een goede leraar te worden moet je vanaf het eerste contact met de beste professionals:
- Veel van onze professoren zijn uitstekende leraren actief om te innoveren in de scholen.
- En de ontwikkelde in de mate materialen worden aangevuld met directe training in scholen en universiteiten, workshops en seminars om fysiek te ontwikkelen in deze centra.
3. Erkenning van kredieten
Als u klaar bent met een cyclus van het hoger beroepsonderwijs een belangrijke erkenning van studiepunten te hebben. Voor meer informatie over deze validaties en erkenning van credits kun je de equivalentietabel CFGs controleren of vraag voor een persoonlijk gesprek.
Aan de andere kant, afgestudeerden ook in Science van lichamelijke activiteit en sport hebt toegang tot ons onderwijs graden tegen gunstige voorwaarden met betrekking tot kredieten aan de mate af te ronden.
4. De internationale dimensie
- Taal: Engels gratis extra training om uw niveau te verbeteren.
- International Ruilen: met onze gecoördineerd met de Erasmus mobiliteit in verschillende Europese landen, dus je kunt een semester of een cursus in een ander land te studeren.
- Practices buiten Spanje: op scholen in het Verenigd Koninkrijk, Polen, Ierland ...
- Praktijken in tweetalige scholen: tweetalige scholen en Britse Valencia.
5.Dobles graden verdubbelt specialist graden
U kunt twee universiteit te gaan tijdens het racen schema's compatibel met alle klassen in dezelfde faciliteiten en, natuurlijk, zonder twee keer te betalen. Zo zijn de tweepersoonskamers specialist graden van de Universiteit in dubbele graden.
href = "http://www.uchceu.es/estudios/doble-grado/educacion-infantil-primaria
leerplan
algemene vaardigheden
- Het kennen van de essentiële fundamenten van de menselijke persoon en ondersteuning van de waardigheid van de persoon.
- Ken en assimileer de antropologische grondslagen, die de grote principes van educatief werk ondersteunen, vooral die welke gebaseerd zijn op de christelijke boodschap.
- Analyse en synthese van de sociale realiteit en denkstromingen die de historische toekomst van de mensheid beïnvloeden, en die gebaseerd zijn op de christelijke boodschap.
- Ken de richtlijnen die de christelijke antropologie biedt voor sociale kwesties, en vooral voor alles wat betrekking heeft op familie en onderwijs.
- Analyseer de complexe wereld van sociale relaties die de bestemming van de mens vast te stellen, in een poging om zin van het bestaan en het mysterie rond de mensheid te maken.
- Analyseer de verschillende voorstellen en oplossingen die voor het sociale vraagstuk worden gegeven, waarbij het sociale perspectief van het Magisterium wordt benadrukt.
- Kritisch bewustzijn van het bestaan van transcendentie en de ervaring ervan in het religieuze feit.
- Systematische kennis van het religieuze feit in verschillende culturen, evenals de sociale, ethische en culturele invloed ervan.
- Bewustwording van en respect voor religies van andere culturen.
- Vermogen om te identificeren en te begrijpen de betekenis van religieuze taal als een manier om uiting van de onuitsprekelijke.
- Kritisch bewustzijn van de onlosmakelijke relatie tussen een geloof en de praktijk ervan.
- Kennis van de centrale plaats van de figuur van Jezus Christus op de boodschap en de christelijke moraal.
- gedetailleerde kennis van de wezenlijke inhoud van het christelijk geloof.
- Ken de waarde van het christelijke gezin als ondersteuning voor onderwijsprocessen en als een gebied van uitmuntendheid voor harmonieuze groei.
- Ken de antropologische grondslagen van de educatieve taak.
Specifieke competenties
- Ken de doelstellingen, leerplaninhoud en evaluatiecriteria van voor- en vroegschoolse educatie.
- Bevorderen en het leren in de vroege kindertijd, vanuit een mondiaal en inclusief verschillende cognitieve, emotionele, psychomotorische en wilskrachtige dimensionaal perspectief te vergemakkelijken.
- Ontwerp en reguleer leerruimtes in een context van diversiteit die tegemoetkomt aan de unieke onderwijsbehoeften van studenten, gendergelijkheid, gelijkheid en respect voor de mensenrechten.
- Bevorder het samenleven in de klas en daarbuiten en werk aan de vreedzame oplossing van conflicten. Weet hoe je leer- en co-existentiecontexten systematisch kunt observeren en weet hoe je daarop kunt reflecteren.
- Reflecteer als groep over de acceptatie van normen en respect voor anderen. Bevorder de autonomie en uniciteit van elke leerling als factoren bij de opvoeding van emoties, gevoelens en waarden in de vroege kinderjaren.
- Ken de evolutie van taal in de vroege kinderjaren, weet hoe je mogelijke disfuncties kunt identificeren en zorg voor de juiste evolutie ervan. Effectief omgaan met taalleersituaties in multiculturele en meertalige contexten. Druk jezelf mondeling en schriftelijk uit en beheers het gebruik van verschillende expressietechnieken.
- Ken de educatieve implicaties van informatie- en communicatietechnologieën en, in het bijzonder, televisie in de vroege kinderjaren.
- Ken de basisprincipes van het dieet en de hygiëne van kinderen. Ken de grondslagen van de vroege zorg en de grondslagen en ontwikkelingen die ons in staat stellen de psychologische, leer- en persoonlijkheidsconstructieprocessen in de vroege kinderjaren te begrijpen.
- Ken de organisatie van scholen voor voor- en vroegschools onderwijs en de diversiteit van de acties die deel uitmaken van hun werking. Ga ervan uit dat de uitoefening van de onderwijsfunctie gedurende het hele leven moet worden geperfectioneerd en aangepast aan wetenschappelijke, pedagogische en sociale veranderingen.
- Fungeren als begeleider voor ouders met betrekking tot gezinseducatie in de periode 0-6 en beheersen sociale vaardigheden in het omgaan met en omgaan met het gezin van elke leerling en met alle gezinnen.
- Denk na over de praktijken in de klas om het onderwijswerk te innoveren en te verbeteren. Verwerf gewoonten en vaardigheden voor autonoom en coöperatief leren en promoot dit bij studenten.
- Begrijp de functie, mogelijkheden en beperkingen van onderwijs in de huidige samenleving en de fundamentele vaardigheden die van invloed zijn op scholen voor voor- en vroegschools onderwijs en hun professionals. Ken kwaliteitsverbeteringsmodellen met toepassing op onderwijscentra.
- Inzicht in onderwijs- en leerprocessen in de periode 0-6, in de familie, sociale en schoolse context.
- Ken de ontwikkelingen in de evolutionaire psychologie van de kindertijd in de periodes 0-3 en 3-6.
- Ken de basisprincipes van vroege zorg.
- Herken de identiteit van het podium en zijn cognitieve, psychomotorische, communicatieve, sociale en affectieve kenmerken.
- Weten hoe je de verwerving van gewoonten rond autonomie, vrijheid, nieuwsgierigheid, observatie, experiment, imitatie, acceptatie van normen en grenzen, symbolisch en heuristisch spel kunt bevorderen.
- Ken de pedagogische dimensie van interactie met leeftijdsgenoten en volwassenen en weet hoe je deelname aan collectieve activiteiten, samenwerkingswerk en individuele inspanningen kunt bevorderen.
- Identificeer leerproblemen, cognitieve stoornissen en problemen die verband houden met aandacht.
- Weet hoe u andere gespecialiseerde professionals kunt informeren over de samenwerking van het centrum en de leraar bij het aanpakken van de speciale onderwijsbehoeften die zich voordoen.
- Middelen verwerven om de onderwijsintegratie van leerlingen met moeilijkheden te bevorderen.
- Creëer en onderhoud communicatiebanden met gezinnen om het onderwijsproces effectief te beïnvloeden.
- Weet en weet hoe u de functies van tutor en counselor kunt uitvoeren met betrekking tot gezinseducatie.
- Promoot en werk samen aan acties binnen en buiten de school, georganiseerd door gezinnen, gemeenteraden en andere instellingen met impact op burgereducatie.
- Analyseer en integreer kritisch de meest relevante kwesties van de huidige samenleving die van invloed zijn op het gezins- en schoolonderwijs: sociale en educatieve impact van audiovisuele talen en schermen; veranderingen in gender- en intergenerationele relaties; multiculturalisme en interculturaliteit; discriminatie en sociale inclusie en duurzame ontwikkeling.
- Ken de historische evolutie van het gezin, de verschillende soorten gezinnen, levensstijlen en opvoeding in de gezinscontext.
- Ken de basisprincipes van een gezonde ontwikkeling en gedrag.
- Identificeer stoornissen in slaap, eten, psychomotorische ontwikkeling, aandacht en auditieve en visuele perceptie.
- Samenwerken met gespecialiseerde professionals om deze problemen op te lossen.
- Detecteer emotionele, voedings- en welzijnstekorten die de adequate fysieke en mentale ontwikkeling van studenten verstoren.
- Begrijp dat de dagelijkse dynamiek in het voor- en vroegschoolse onderwijs verandert afhankelijk van elke leerling, groep en situatie, en weet hoe flexibel te zijn in de uitoefening van de onderwijsfunctie.
- Beoordeel het belang van stabiliteit en regelmaat in de schoolomgeving, de lesroosters en de stemmingen van leraren als factoren die bijdragen aan de harmonieuze en alomvattende vooruitgang van leerlingen.
- Weten hoe je als team kunt samenwerken met andere professionals binnen en buiten het centrum bij de zorg voor elke leerling, maar ook bij het plannen van leersequenties en het organiseren van werksituaties in de klas en in de speelruimte, waarbij je de eigenaardigheden van de periode 0-3 identificeert en de periode 3-6.
- Maak kennis met de behoeften van de studenten en het bieden van veiligheid, rust en genegenheid.
- Begrijp dat systematische observatie een basisinstrument is om te kunnen reflecteren op de praktijk en realiteit, en om bij te dragen aan innovatie en verbetering van het onderwijs voor jonge kinderen.
- Beheers observaties en registreer de technieken.
- Behandel veldanalyse door middel van observatiemethodologie met behulp van informatie, documentatie en audiovisuele technologieën.
- Weet de verkregen gegevens te analyseren, de werkelijkheid kritisch te begrijpen en een rapport met conclusies op te stellen.
- Plaats de kleuterschool in het Spaanse onderwijssysteem, in de Europese en internationale context.
- Leer meer over internationale ervaringen en voorbeelden van innovatieve praktijken in het voor- en vroegschoolse onderwijs.
- Bewust van het belang van teamwork.
- Neem deel aan de ontwikkeling en monitoring van onderwijsprojecten voor jonge kinderen in het kader van centrumprojecten en in samenwerking met het territorium en met andere professionals en sociale actoren.
- Ken de wetgeving die kleuterscholen en hun organisatie reguleert.
- Waardeer de persoonlijke relatie met elke leerling en zijn gezin als een factor in de kwaliteit van het onderwijs.
- Ken de wetenschappelijke, wiskundige en technologische grondslagen van het curriculum van deze fase, evenals de theorieën over de verwerving en ontwikkeling van het overeenkomstige leren.
- Ken didactische strategieën om numerieke representaties en ruimtelijke, geometrische en logische ontwikkelingsbegrippen te ontwikkelen.
- Wiskunde begrijpen als sociaal-culturele kennis.
- Ken de wetenschappelijke methodologie en stimuleer wetenschappelijk denken en experimenteren.
- Kennis verwerven over de evolutie van het denken, gewoonten, overtuigingen en sociale en politieke bewegingen door de geschiedenis heen.
- Ken de meest opmerkelijke momenten in de geschiedenis van wetenschappen en technieken en hun betekenis.
- Didactische voorstellen voorbereiden met betrekking tot de interactie tussen wetenschap, technologie, samenleving en duurzame ontwikkeling.
- Bevorder interesse en respect voor de natuurlijke, sociale en culturele omgeving door middel van passende educatieve projecten.
- Promoot inleidende ervaringen met informatie- en communicatietechnologieën.
- Ken het taal- en alfabetiseringscurriculum van deze fase, evenals de theorieën over de verwerving en ontwikkeling van het overeenkomstige leren.
- Het bevorderen van de mogelijkheden van spreken en schrijven.
- Ken en beheers mondelinge en schriftelijke expressietechnieken.
- Ken de mondelinge traditie en folklore.
- Begrijp de overgang van oraliteit aan het schrijven en kent de verschillende registers en het gebruik van de taal.
- Ken het leerproces van lezen en schrijven en het lesgeven ervan.
- Het aanpakken van situaties van het leren van talen in meertalige contexten.
- Erkennen en waarderen het juiste gebruik van verbale en non-verbale taal.
- De middelen kennen en op de juiste manier gebruiken om lezen en schrijven aan te moedigen.
- Verkrijg een literaire opleiding en ken vooral kinderliteratuur.
- Een eerste kennismaking met een vreemde taal kunnen aanmoedigen.
- Uiten, schriftelijk en mondeling in een vreemde taal.
- Ken de muzikale, plastische en lichaamsexpressiefundamenten van het curriculum van deze fase, evenals de theorieën over de verwerving en ontwikkeling van het overeenkomstige leren.
- Ken en gebruik liedjes om auditieve, ritmische en vocale opvoeding te bevorderen.
- Weet hoe u games kunt gebruiken als leermiddel en hoe u leeractiviteiten kunt ontwerpen op basis van speelse principes.
- Bereid didactische voorstellen voor die de muzikale perceptie en expressie, motoriek, tekenen en creativiteit bevorderen.
- Analyseer audiovisuele talen en hun educatieve implicaties.
- Bevorder de gevoeligheid met betrekking tot plastische expressie en artistieke creatie.
- Verwerven van praktische kennis van het klaslokaal en het management ervan.
- Ken en pas de processen van interactie en communicatie in de klas toe, en beheers de sociale vaardigheden en capaciteiten die nodig zijn om een klimaat te bevorderen dat leren en samenleven vergemakkelijkt.
- Beheers en monitor het onderwijsproces en in het bijzonder het lesgeven en leren door de noodzakelijke technieken en strategieën onder de knie te krijgen.
- Breng theorie en praktijk in verband met de realiteit van het klaslokaal en het centrum.
- Neem deel aan onderwijsactiviteiten en leer vanuit de praktijk hoe je moet doen, handelen en reflecteren.
- Neem deel aan voorstellen voor verbetering op de verschillende actiegebieden die in een centrum kunnen worden gevestigd.
- Reguleren van interactie- en communicatieprocessen in groepen leerlingen van 0-3 jaar en 3-6 jaar.
- Ken vormen van samenwerking met de verschillende sectoren van de onderwijsgemeenschap en de sociale omgeving.
Galerij
Carrièremogelijkheden
werk
Carrièremogelijkheden
Diploma in voor- en vroegschoolse educatie
Het beroep waarvoor de graad in aanmerking komt, is Leraar in het voor- en vroegschoolse onderwijs. Bovendien kan de afgestudeerde in het voor- en vroegschoolse onderwijs zijn activiteiten op de volgende gebieden ontwikkelen:
- Leraar in publieke en private centra: Early Childhood Education
- Officieel (leraren in het vroege kinderonderwijs): nationaal; Autonoom; Lokaal; Internationale organisaties; Diplomatieke carrière
- Gekwalificeerd personeel van musea en culturele centra: Onderwijsmanagement; Onderhoud van vaste en hernieuwbare fondsen; Tijdelijke tentoonstellingen; Gepersonaliseerde en groepsgids; Creëren en onderhouden van uitwisselingskanalen; Voorbereiding van inventarissen en creatie van catalogi; Culturele bemiddeling
- Culturele dienstverlener: Ontwerp van culturele producten, faciliteiten en diensten; Interculturele bemiddeling en internationale samenwerking; Animatie en culturele verspreiding; audiovisuele sector; Tentoonstellingsconservator; Interventie in de rehabilitatie en restauratie van erfgoed
- Gemeenteraden en maatschappelijke entiteiten: culturele en educatieve revitalisering; Organisatie van projecten en burgerevenementen en recreatieve activiteiten
- Onderzoeker; Hoge Raad voor Wetenschappelijk Onderzoek; Ministerie van Cultuur; Universiteiten; Funderingen
Diploma basisonderwijs
Het beroep waarvoor de graad in aanmerking komt is Leraar in het Basisonderwijs.
Afgestudeerden in het basisonderwijs kunnen hun activiteiten uitoefenen op de volgende gebieden:
- Leraar in publieke en private centra: Basisonderwijs
- Toegang tot het lerarenkorps van het publieke systeem: basisonderwijs
- Onderzoekspersoneel: Universiteiten; Funderingen; Ministerie van Cultuur; Hoge Raad voor Wetenschappelijk Onderzoek
- Gemeenteraden en maatschappelijke entiteiten: culturele en educatieve revitalisering; Organisatie van projecten en recreatieve activiteiten
- Agent voor culturele diensten: Animatie en culturele verspreiding
- Gekwalificeerd personeel van musea en culturele centra: Onderwijsmanagement; Gepersonaliseerde en groepsgids
- Andere culturele centra: Ludotecas; Scholen landbouwbedrijven; vakantiecentra