Bij Kingston Universitystreven we ernaar de levenskansen van onze studenten te verbeteren door hen te helpen het meeste uit hun leermogelijkheden te halen en hen uit te rusten met de toekomstige vaardigheden en kennis die nodig zijn op de veeleisende werkplek van de 21e eeuw.
Kingston University tijdlijn
Belangrijke mijlpalen in onze geschiedenis zijn onder meer:
1899 - Kingston Technical Institute wordt geopend en biedt cursussen variërend van scheikunde, elektrische bedrading en bouwconstructie tot verpleegkunde, kleermakerij en kleimodellering
1917 - Gipsy Hill College voor lerarenopleiding wordt geopend
1926 - De Board of Education erkent het Instituut formeel als een Technische Hogeschool
1930 - De Kingston School of Art scheidt zich af van het Technical College (verhuist in 1939 naar Knights Park en wordt in 1945 een College of Art)
1946 - Gipsy Hill College verhuist naar Kingston Hill
1951 - De eerste campusgebouwen aan Penryhn Road worden geopend (in 1963 huisvesten ze 955 voltijdstudenten; 2.259 deeltijdstudenten en 2.629 avondstudenten)
1953 - De Technische Hogeschool opent zijn eerste bibliotheek (met uitleendiensten vanaf 1954)
1957 - Het Ministerie van Onderwijs erkent Kingston als een Regional College of Technology
1963 - Gipsy Hill College krijgt de status van College of Education
1965 - Het College of Technology richt zijn eigen orkest op
1966 - Het College of Technology koopt zijn eerste computer voor £ 50.000
1970 - Het College of Technology en het College of Art fuseren tot Kingston Polytechnic; het biedt 34 hoofdcursussen, waarvan 17 op universitair niveau
1975 - Gipsy Hill College fuseert met Kingston Polytechnic
1992 - Kingston Polytechnic wordt Kingston University
1993 - Het campusgebouw van Roehampton Vale wordt geopend
1995 - De universiteit verwerft Dorich House
1999 - De universiteit viert haar honderdjarig bestaan
Gelijkheid, diversiteit en inclusie
Trots om onze levendige Kingston University -gemeenschappen te vieren en te ondersteunen
Welkom op de pagina's over gelijkheid, diversiteit en inclusie bij Kingston. Ontdek hoe we ernaar streven onszelf uit te dagen om anders te denken en te handelen, zodat iedereen op onze universiteit het gevoel krijgt dat ze erbij horen, zichzelf kunnen zijn en in staat worden gesteld om hun volledige potentieel te bereiken.
We weten dat onze diversiteit alleen maar voordelen oplevert voor onze studenten, ons personeel en ons werk. Hoe meer verschillende perspectieven en ervaringen we hebben, hoe beter we innovatieve manieren van leren en onderwijzen kunnen creëren en tegelijkertijd ideeën en oplossingen kunnen ontwikkelen om gelijkheid en sociale rechtvaardigheid te creëren en te bevorderen.
Kingston heeft een lange geschiedenis van het uitdagen van ongelijkheid in al zijn vormen en werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat het voldoet aan zijn wettelijke verplichtingen onder de Equality Act 2010 en de Public Sector Equality Duty en deze zelfs overtreft. We zijn trots op de reis tot nu toe, maar erkennen dat er nog veel werk aan de winkel is. Zie hieronder hoe we een verschil maken, stap voor stap.
EDI doelstellingen en toezeggingen
Bij Kingston zien we diversiteit als een kracht en waarderen we de rijke verscheidenheid aan achtergronden, identiteiten en ervaringen die onze medewerkers en studenten naar de universiteit brengen.
We zijn toegewijd aan het versterken van ons ethos rond gelijkheid voor elke student en elk personeelslid en beloven gelijkheid te verankeren in alles wat we doen en racisme in al zijn vormen te verwerpen.
We luisteren actief naar en zijn betrokken bij onze medewerkers en studentengemeenschap en stellen nieuwe doelen en toezeggingen die zonder uitzondering een cultuur van acceptatie zullen bevorderen.
Inclusief leerplan
Bij Kingston geloven we dat onze opleidingen in een geglobaliseerde en diverse wereld de ervaringen van een diverse groep mensen, met verschillende achtergronden en perspectieven, moeten weerspiegelen.
Het creëren van een inclusief curriculum maakt deel uit van ons streven om de diplomatoekenningskloof voor studenten te dichten door onze cursussen inclusiever en toegankelijker te maken voor iedereen, ongeacht hun achtergrond.