Keystone logo
SMK College of Applied Sciences Professionele bachelor in toekomstig zakendoen en kunstmatige intelligentie
SMK College of Applied Sciences

Professionele bachelor in toekomstig zakendoen en kunstmatige intelligentie

Vilnius, Litouwen

3 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

01 Feb 2025

EUR 3.500 / per year *

Op de campus

* Niet-EU-studenten; EU-studenten: 2450 EUR | Aanmeldingskosten: 70 EUR

Invoering

Verleg grenzen en creëer bedrijven van de volgende generatie. Kies voor het studieprogramma Future Business and Artificial Intelligence.
Future Business and Artificial Intelligence is een nieuw en toekomstgericht studieprogramma, ontwikkeld rekening houdend met hoe technologie en innovatie de omgeving en de aard van het bedrijfsleven snel veranderen.

Het bedrijf van de toekomst is gericht op moderne wereldontwikkelingen en technologieën om innovaties te creëren die de traditionele manieren en principes van bedrijfsorganisatie veranderen. Zo'n bedrijf gebruikt nieuwe technologieën, creëert nieuwe producten en diensten die verschillende sociale en ecologische uitdagingen oplossen en draagt bij aan duurzame economische en sociale ontwikkeling.

Na je studie ben je in staat om:

  • De behoefte aan innovatie en implementatiemogelijkheden op specifieke gebieden van de zakelijke onderneming identificeren, nieuwe zakelijke ideeën en concepten genereren met behulp van creativiteitsmethoden;
  • Coördineer het proces van het implementeren van innovaties in het bedrijfsleven, het beoordelen van opkomende risico's en het waarborgen van de efficiëntie van de bedrijfsactiviteiten en het concurrentievoordeel;
  • Implementeren en beheren van projecten voor de ontwikkeling van innovatieve producten en diensten, waarbij de kwaliteit van de implementatie wordt gewaarborgd;
  • Innovaties, innovatieve producten en diensten implementeren om de gestelde doelen van het bedrijf te bereiken;
  • Initiëren en implementeren van innovatieve productverkoopprocessen, rekening houdend met de veranderende behoeften van de markt en de consument, en toepassen van effectieve communicatiestrategieën;
  • Financieringsbronnen voor bedrijven aantrekken, nieuwe markten en zakenpartners zoeken en de principes van maatschappelijk verantwoord ondernemen toepassen.

toelatingen

Over de school

Vragen