Keystone logo
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK Bachelor in de kunst en cultuur, gamedesign
South-Eastern Finland University of Applied Sciences, XAMK

Bachelor in de kunst en cultuur, gamedesign

3 up to 4 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

EUR 9.700 / per year *

Op de campus

* Collegegeld per academisch jaar voor niet-EU / EER-burgers. Gratis collegegeld voor EU / EER / Zwitserland studenten.

Invoering

Voltijdse studies

  • studieplaatsen 20
  • locatie Kouvola, Finland
  • studieduur van 4 jaar
  • toepassingsperiodes: 7.-20.1.2021
  • collegegeld: voor niet-EU / EER-burgers 6000 euro,
  • beursprogramma en verdere informatie www.xamk.fi/tuition-fees

Deeltijdstudies

  • studieplekken 21
  • locatie Kouvola, Finland
  • studieduur van 4 jaar
  • toepassingsperiodes: 2-16.9.2020
  • collegegeld: voor niet-EU / EER-burgers 6000 euro,
  • beursprogramma en verdere informatie www.xamk.fi/tuition-fees

Toelatingsexamens buiten Finland via FINNIPS-netwerk


De afgestudeerden van Game Design hebben een passie voor het plannen en ontwikkelen van de game-industrie

De mate geeft competentie door onderzoeks- en ontwikkelingsopdrachten om een ​​expert te worden in specifieke gebieden van gameontwerp en andere gebieden die 3D-modellering en -animatie gebruiken, zoals reclame en tv-productie.

De basisstudies omvatten kunsten en ontwerpvaardigheden, ontwerpmethoden en professionele hulpmiddelen. Het onderwijs draait om 3D-modellering, concept art, scriptschrijven en spelmechanica. Verschillende spelontwerpconcepten zullen worden verkend in workshops, leidend tot ontwerpgerichte multidisciplinaire projecten in samenwerking met verschillende organisaties.

Het programma is erop gericht competenties te bieden op het gebied van game-design wereldwijd door hands-on ervaring en een holistische benadering van visuele game design-concepten. Studies in Game Design stellen studenten met verschillende culturele achtergronden in staat een internationale carrière op te bouwen.

Inhoud bestuderen

Je kennis als spelontwerper zal groeien en de inhoud van studies volgt bepaalde thema's.

In het eerste jaar wordt u bekend met de principes van gameontwerp, tools en software, evenals projectmatig werken.

Tijdens het tweede jaar ontwikkel en assimileer je de vaardigheden van gameontwerp, gameontwerponderzoek en visualisatievaardigheden.

3e jaars internaliseer je kennis van gameontwerp en inzicht in game-business en ontwikkelingspraktijken.

En het laatste 4e jaar ontwikkel je persoonlijk concurrentievermogen door middel van onafhankelijke ontwikkelingsprojecten.


Meduusa Game Design Platform

We bieden inspirerende faciliteiten om het creëren van nieuwe game-ideeën te bevorderen.

Meduusa Game Design presenteert studenten met up-to-date apparatuur die de ontwikkeling van nieuwe projecten voor verschillende platforms zal vergemakkelijken.

Daarnaast werken we samen met het Degree Program in Technology in Kotka dat zich richt op gameprogrammering.

Tijdens de studies bedenk je je eigen spelprojecten met het doel deze in de toekomst te ontwikkelen tot levensvatbare bedrijven.

De onderwijstaal is Engels en je moet het werk van Thesis ook in het Engels schrijven. In de Maturity-test laat je zien dat je contextuele vaardigheden, evenals Finse taalvaardigheden en die studenten wiens moeder geen Fins is, vereist zijn om de test in het Engels te schrijven.


Voltijdse studies

In voltijdse studies worden contactlessen gehouden op weekdagen, normaal gesproken vijf dagen per week. Leermethoden omvatten lezingen, online studies en projectmatig leren.


Carrièremogelijkheden

Studies bieden je de competentie op het gebied van gameontwerp voor wereldwijd spel met hands-on ervaring en een holistische benadering van concepten voor visueel spelontwerp.

"Studies in Game Design stellen je in staat om vanuit verschillende culturele achtergronden een internationale carrière op te bouwen."

De mate geeft competentie door onderzoeks- en ontwikkelingsopdrachten om een ​​expert te worden in specifieke gebieden van gameontwerp en andere gebieden die 3D-modellering en -animatie gebruiken, zoals reclame en tv-productie.


Je kunt worden:

  • spel ontwerper
  • 3D-modelleur van personages en omgevingen
  • scenarioschrijver
  • concept kunstenaar en
  • ondernemer van game design business

toelatingen

leerplan

Programma resultaat

Beurzen en financiering

Programma collegegeld

Carrièremogelijkheden

Getuigenissen van studenten

Over de school

Vragen