Bachelor of Arts in public relations, reclame en geïntegreerde marketingcommunicatie
Greenville, Verenigde Staten
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Aug 2025
COLLEGEGELD
USD 36.364 / per year *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* voltijds collegegeld 2022-2023
Invoering
Het programma voor public relations, advertenties en geïntegreerde marketingcommunicatie bij Thiel College is een joint venture tussen de afdeling Media, Communicatie en Public Relations en de afdeling Bedrijfsadministratie en Boekhouding. Studenten volgen een verscheidenheid aan cursussen op het gebied van public relations, reclame, geïntegreerde marketingcommunicatie, interpersoonlijke communicatie, media, boekhouding, bedrijfsbeheer, computerinformatiesystemen (CIS) en economie.
Dit programma heeft twee vergelijkbare maar verschillende tracks. De mediatrack wordt aanbevolen voor studenten die willen werken in bedrijven of public relations- en reclamebureaus, maar niet anticiperen op een overstap naar algemene managementfuncties. De managementtrack wordt aanbevolen voor studenten die anticiperen op het starten van hun carrière in public relations of reclame en uiteindelijk naar algemene managementfuncties bij een bureau of bedrijf gaan.
Belangrijkste functies
- Begrijp de elementaire zakelijke marketing (vooral public relations en reclame) en managementfuncties.
- Ontwikkel interpersoonlijke vaardigheden en leer een waardevol lid van een team te zijn.
- Begrijp dat elke zakelijke beslissing financiële, milieu- en managementkosten en voordelen met zich meebrengt.
- Wees voorbereid op een baan als public relations-, reclame- of marketingprofessional en voor toelating tot een public relations-, reclame-, marketing- of algemeen zakelijk afstudeerprogramma.
- Begrijp ethische kwesties in public relations, reclame en marketing in de hedendaagse zakelijke omgeving, en de juiste oplossingen voor ethische dilemma's en andere problemen.
- Demonstreer een grondig begrip van de rol van communicatie in de samenleving en in de massacultuur, de rol en het gebruik van massacommunicatie, en het gebruik van een reeks gespecialiseerde communicatietoepassingen zoals public relations, reclame en marketing in het algemeen.
- Demonstreer een grondig begrip van de functie-eisen en werkomgevingen in public relations, reclame en marketingfuncties, afdelingen en agentschappen.
Programma resultaat
Een student die afstudeert aan Thiel College met een hoofdvak in public relations, reclame en geïntegreerde marketingcommunicatie zal:
- In staat zijn om effectief overtuigende boodschappen te creëren;
- Begrijp de ethische kwesties in mediawerk gecreëerd door de vrijheden van het Eerste Amendement en in staat zijn om op ethische manieren te handelen;
- Adaptief leiderschap en samenwerkingsvaardigheden begrijpen en kunnen toepassen;
- In staat zijn om huidige theorieën en benaderingen van besluitvorming in public relations te analyseren en toe te passen;
- Demonstreer effectieve communicatie in mondelinge en schriftelijke vormen in het veld.
leerplan
Major Requirements
Management Track
- COMM 155 Inleiding tot geïntegreerde marketingcommunicatie
- COMM 255 Interpersoonlijke communicatie of COMM 321 Organisatorische communicatie
- COMM 280 Onderzoek naar gemedieerde communicatie
- COMM 282 Schrijven voor media
- COMM 325 Communication Ethics
- COMM 340 Public Relations
- COMM 405 Geavanceerde public relations
- COMM 470 Senior Seminar
- COMM 480 Stage
- CIS 111 Word Processing Applications
- CIS 112 Spreadsheet Applications
- CIS 122 Advanced Spreadsheet Apps
- ACCT 113 Boekhoudprincipes
- BADM 233 Managerial Accounting
- BADM 324 Reclame
- BADM 355 Ondernemingsrecht I
- BADM 374 Principles of Management
- BADM 384 Business Communication
- BADM 454 Marketing
- ECON 221 Micro-economie
Aanbevolen: IS 140 – Grafische kunsten; COMM 181 — Spreken in het openbaar; COMM 300 — Overreding; COMM 331 — Interculturele communicatie; en COMM 455 – Mediawet en -regelgeving
Mediatrack
- COMM 155 Inleiding tot geïntegreerde marketingcommunicatie
- COMM 255 Interpersoonlijke communicatie of COMM 321 Organisatorische communicatie
- COMM 280 Onderzoek naar gemedieerde communicatie
- COMM 282 Schrijven voor media
- COMM 325 Communication Ethics
- COMM 340 Public Relations
- COMM 405 Geavanceerde public relations
- COMM 470 Senior Seminar
- COMM 480 Stage
- CIS 111 Tekstverwerkingstoepassingen
- CIS 112 Spreadsheet Applications
- CIS 122 Advanced Spreadsheet Apps
- BADM 100 Inleiding tot het bedrijfsleven
- CSCI 139 Webontwerp en -ontwikkeling
- BADM 324 Reclame
- BADM 374 Principles of Management
- BADM 384 Business Communication
- BADM 454 Marketing
- BADM 456 International Marketing
- ECON 221 Micro-economie
Aanbevolen: IS 140 – Grafische kunsten; COMM 181 — Spreken in het openbaar; COMM 300 — Overreding; COMM 331 — Interculturele communicatie; en COMM 455 – Mediawet en -regelgeving
Carrièremogelijkheden
Dit programma is breed en omvat een breed scala aan vacatures voor onze afgestudeerden! Thiel College studenten in het programma kunnen werken op gebieden als public relations, reclame en marketing, werken bij PR-/reclamebureaus, bedrijven of kleine bedrijven (inclusief mediabedrijven), grote en kleine non-profitorganisaties of de overheid. Het helpt studenten ook bij het voorbereiden van studenten op een graduate studie in public relations, reclame, marketing, bedrijfskunde (zoals een MBA-diploma), non-profitmanagement of zakelijke journalistiek.
toelatingen
Beurzen en financiering
Scholarship Opportunities
Thiel College biedt studiebeurzen aan studenten om redenen zoals academisch succes, dienstverlening aan de gemeenschap of betrokkenheid, voorbeeldig leiderschap en meer! De beurzen die beschikbaar zijn voor majors op het gebied van public relations, reclame en geïntegreerde marketingcommunicatie zijn:
- The Roger ’52 and Paula G. Blatter Scholarship
- William Randolph Hearst Scholarship Endowment Fund
- Mister Rogers Scholarship
Programma collegegeld
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.