BBA - Bachelor of Business Administration - Small Business Management
DUUR
3 up to 4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
CHF 73.800 *
STUDIE FORMAAT
Blended, Afstand leren, Op de campus
* price may be different depending on location
Invoering
Program duration: 3 up to 4 years, full-time
Program format: Full-time, Part-time, On-campus, Online, Hybrid
Program language: English
Degree awarded: Bachelor of Business Administration (BBA)
Deadline: no deadline to apply
Locations: Amsterdam, Antwerp, Barcelona, Brussels, Geneva, Madrid, Milan, Tokyo, Zurich
Starting dates: 8
Program duration
Full-time students can earn a Bachelor degree in 3 academic years of 9 months, for a total of 9 quarters of 20 credits each, or in 4 academic years for a total of 12 quarters of 15 credits each when spreading the workload.
Kick-start your studies up to 8 times per year
Students can choose between multiple starting dates in the fall, winter, spring, and summer of each academic year. Our modular course design and program structure allow for optimal further education planning.
Because of the program's flexible structure and modular design, multiple starting dates are available throughout the academic year in October, November, January, February, April, May, July, or August. All campuses follow the same academic calendar.
Study destinations
Students can transfer between campuses on a quarterly basis with guaranteed program compatibility. Our quarter-based academic calendar allows for a continuous study-abroad experience across Europe and Asia.
Our 9 global campus locations are based in Amsterdam, Antwerp, Barcelona, Brussels, Geneva, Madrid, Milan, Tokyo, and Zurich.
Our campuses are all located in the city center of several exciting destinations. Students are encouraged to transfer between campuses for one or more quarters, but may also choose a single campus as their destination of choice. Students who prefer shorter periods abroad can join our seminar courses taught by visiting professors at several of our campuses throughout the academic year.
Accreditation
Na succesvolle afronding van het studieprogramma ontvangen studenten een internationale particuliere Bachelor of Arts in Design Management (BA) graad, uitgereikt door het hoofdkantoor van de school in Zürich, Zwitserland, op basis van de aanbeveling van de faculteit van de lokale campussen waar studiepunten zijn verdiend.
Learn more about our Bachelor of Business Administration:
- Visit us on-campus
- Join a trial class
- Schedule an individual (virtual) appointment
- Join a local campus info session: upcoming info sessions – United International Business Schools (UIBS)
Join one of our upcoming Undergraduate/Bachelor program webinars
Sign up here: upcoming undergraduate/bachelor webinars – United International Business Schools (UIBS)
leerplan
Lesrooster
Cursussen zijn beschikbaar in verschillende formaten, waaronder dagcursussen tussen 8.30 en 18.30 uur, seminarcursussen met gastprofessoren op opeenvolgende dagen en verschillende online cursussen die 24/7 beschikbaar zijn, of een combinatie in een gemengd formaat. Cursussen worden meestal gepland in sessies van elk 3 uur. Neem contact op met een toelatingsadviseur of raadpleeg de cursusplanning zodra je bent ingeschreven voor meer informatie over de beschikbaarheid van cursussen in specifieke formaten gedurende het academiejaar.
Programma-eisen
Cursussen | Europese Credits (EC) | |
Kern vakken | 12 | 60 |
Vakken van de geselecteerde Major | 7 | 35 |
Vakken uit de geselecteerde minor | 4 | 20 |
Keuzevakken | 10 | 50 |
Subtotaal | 33 | 165 |
Capstone gerelateerd aan de geselecteerde Major | 10 | |
Buitenschoolse activiteiten | 5 | |
Totaal | 180 |
Majors
- Wereldwijd zakendoen
- Wereldwijde economie
- Wereldwijd ondernemerschap
- Wereldwijde financiën
- Wereldwijde marketing
minderjarigen
- Aziatisch beheer
- Zakelijke communicatie
- Europees Beheer
- Internationaal management
- Beheer van kleine bedrijven
Kern vakken
- ACC1001 Grondbeginselen van boekhouding
- ACC3001 Kostenberekening
- ACC3002 Managementboekhouding
- BUS2002 Ondernemerschap
- CUL3001 Interculturele training
- ECO2004 Macro-economie
- ECO2005 Micro-economie
- ECO3001 Bedrijfseconomie
- FIN1001 Principes van financiën
- FIN3001 Managementfinanciering
- HUM2001 Personeelsbeheer
- HUM3001 Leiderschap
- HUM3002 Organisatiegedrag
- INF2001 Informatiesystemen
- MAN1001 Managementprincipes
- MAN2003 Groei beheren
- MAN3001 Strategisch Beheer
- MAR1001 Principes van marketing
- MAR2002 Digitale marketing
- MAR3001 Consumentengedrag
- MAR3002 Marketingcommunicatie
- MAR3003 Marketingmanagement
- OPE3001 Toeleveringsketenbeheer
- QUA1002 Principes van zakelijke analyse
- evenals elke cursus met de volgende cursuscodes:
- BUS xxxx
- ECO xxxx
- FIN xxxx
- MAN xxxx
- MAART xxxx
Keuzevakken
Keuzevakken kunnen elke cursus uit elke categorie zijn. De keuze van keuzevakken is echter beperkt tot die opleidingsonderdelen die voor een bepaald kwartaal of semester op de onderwijsplanning staan en die in die periode op een bepaalde campus gepland staan. De planning van cursussen is uitsluitend gebaseerd op de inschrijving van studenten voor bepaalde programma's. Hoe meer verschillende programma's studenten zich inschrijven, hoe meer verschillende cursussen, en dus keuzevakken, beschikbaar zullen zijn. Als alle studenten zich voor hetzelfde programma hebben ingeschreven, kan een beperkt aantal cursussen worden gepland op basis van de voorkeuren van ingeschreven studenten en de beschikbaarheid van professoren.
toelatingen
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
Beurzen zijn beperkt beschikbaar, in de vorm van een korting op de totale programmakosten. Studenten kunnen een beurs aanvragen op basis van eerdere academische verdiensten (minimaal gemiddeld cijfer van 80% of meer). Beurzen zijn alleen beschikbaar voor voltijdstudenten op de campus. Neem rechtstreeks contact op met onze opnameafdeling voor meer informatie via: [email protected]
Carrièremogelijkheden
Loopbaanvoorbereiding en arbeidsbemiddeling
Onze loopbaanafdeling ondersteunt onze studenten bij het plannen van hun loopbaan door:
- het organiseren van verschillende loopbaanseminars
- het aanbieden van de mogelijkheid om zakelijke professionals te ontmoeten die geïnteresseerd zijn in rekrutering
- het bijhouden van vacatures en stages op ons Carrièreportaal.
Onze studieprogramma's zijn ontworpen om te voldoen aan de eisen van een breed scala aan zakelijke beroepen. Studenten worden ook geholpen bij het vinden van aantrekkelijke stages en banen bij zowel lokale als multinationale bedrijven en organisaties. Daarnaast nemen we ook de cv's van onze studenten door en geven we handige tips voor sollicitatiegesprekken.
Toegewijde carrièreservices
Met de hulp van onze toegewijde loopbaanservices en ons online loopbaancentrum krijgen studenten en alumni de loopbaanondersteuning die ze nodig hebben om hun professionele carrière een boost te geven.
Onze toegewijde carrièreafdeling organiseert elk kwartaal relevante carrièreseminars en gastsprekerevenementen, en ons online carrièrecentrum biedt 24/7 toegang tot de nieuwste vacatures en stagemogelijkheden en tot een breed scala aan video's en artikelen met handige tips en advies.
Professionele loopbaanperspectieven
Onze professionele studieprogramma's bereiden studenten voor op een breed scala aan beroepen in een breed scala van industrieën. Belangrijk om op te merken is dat onze programma's niet gericht zijn op toegang tot gereglementeerde beroepen of overheidswerk. Hoewel de toegang tot banen bij de overheid mogelijk beperkt is vanwege het privékarakter van onze opleidingen, werken verschillende alumni voor een aantal functies voor overheidsinstanties.