Universiteiten in Botswana

Beste Universiteiten, Scholen en Hogescholen in Botswana 2018

Op deze pagina kunt u zoeken naar universiteiten, hogescholen en Business scholen die bachelor diploma in Botswana biedt. Vind je snel alle informatie over de top gerangschikt universiteiten in Botswana hier. Klik op "lezen " voor een uitgebreide beschrijving van de universiteit en een overzicht van de bacheloropleidingen aangeboden.

Zoek bachelor universiteiten in Botswana en bladeren door hun bacheloropleidingen aan degenen die het beste bij u past te vinden. Krijg alle informatie over de verschillende undergraduate studie mogelijkheden in Botswana en vergelijk het collegegeld en de duur van de studie. U kunt tijd en contact universiteiten in Botswana rechtstreeks opslaan: vul het "Vraag gratis informatie " formulier, dat u in contact brengen met het Admissions Office.

Start het zoeken naar uw toekomstige onderwijs meteen!

3 Resultaten in Botswana

Botho University

Botswana Gaborone Lesotho Lesotho Online Botswana Online

Botho University werd opgericht in 1997 en heeft zich snel in de loop der jaren tot een toonaangevende multidisciplinaire hoge kwaliteit hoger onderwijs provider. Botho University was een van de eerste lokale tertiaire instellingen in Botswana te worden geaccrediteerd door de Raad van Human Resources Development (HRDC). Alle programma's worden goedgekeurd door de Botswaanse Qualifications Authority (BQA) en de Raad op het Hoger Onderwijs (CHE) in Lesotho. Botho University… [+] biedt momenteel programma's via vier faculteiten namelijk Faculteit Bedrijfskunde en Accounting, Faculteit Informatica, Faculteit Ingenieurswetenschappen en Toegepaste Wetenschappen en de Faculteit Educatie en afstandsonderwijs. Al onze programma's zijn ontwikkeld met input van de industrie dus onze afgestudeerden zijn klaar om de grond lopen te raken. Momenteel bieden we de kwalificaties van het certificaat niveau Master's degree niveau met de plannen in plaats voor doctoraatsprogramma's uit te rollen zeer binnenkort. Met meer dan 6000 studenten en bijna 500 medewerkers en groeit, Botho University is een dynamische en spannende plek om te zijn. Botho University biedt ook een breed scala aan programma's voor professionals en organisaties in-service. Onder de Faculteit Educatie en afstandsonderwijs, zijn er meer dan 200 korte termijn professionele ontwikkeling programma's, die kan worden aangepast aan de eisen van de klant te voldoen. Botho University heeft ook forayed in afstand learning programma's, met onze eerste batch van afstandsonderwijs studenten beginnen lessen in februari 2015. We zijn momenteel gevestigd in vier verschillende campussen gelegen in Botswana - Gaborone, Francistown en Maun - en Lesotho - Maseru. De strategische focus van Botho University is om studenten diversiteit te vergroten door het aantrekken van internationale studenten. Afgezien van Botswana en Lesotho, hebben we al een aantal studenten uit andere landen in de regio, zoals Zuid-Afrika, Namibië, Zimbabwe, Zambia, Democratische Republiek Congo, Ethiopië en onder andere. Botho University heeft ook een aantal internationale samenwerkingsverbanden met bekende internationale instellingen zoals de Universiteit van Venda in Zuid-Afrika, Teesside University in het Verenigd Koninkrijk, Ohio University, Black Hills State University en Wayne State University in de Verenigde Staten, Indian School of Mines en Manipal University in India. Studenten studeren met Botho University hebben een enorme kans om te profiteren van deze internationale partnerschappen via onze uitwisselingsprogramma's voor studenten. Onze studenten zijn begonnen aan baanbrekende stage projecten in India en reisde naar de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk het verkrijgen van internationale bekendheid, allemaal deel uit van onze enorme focus op graduate inzetbaarheid. Botho University gelooft sterk in het leveren van haar studenten met een superieure leeromgeving. We hebben voortdurend geïnvesteerd in uitstekende infrastructuur en de nieuwste technologie gedreven leermiddelen. Onze campus in Gaborone staat bekend om zijn van internationale normen en vele nationale en internationale evenementen hebben op ons terrein gehouden te wijten aan de kwaliteit van de faciliteiten, waaronder de prestigieuze African Youth Games in 2015. Onze aanstaande campus in Francistown is al in het nieuws om de juiste redenen en plannen zijn in een vergevorderd stadium om een ​​campus in Maun te bouwen ook. Academische discipline in combinatie met excellentie in alle buitenschoolse activiteiten, zorgt ervoor dat Botho University afgestudeerden beschikken over een krachtige combinatie van vaardigheden. We zijn een van de top gerangschikt sportieve instellingen in Botswana hebben alle top lofbetuigingen en kampioenschappen gewonnen in het land. Dit is niet verwonderlijk gezien het feit dat we beschikken over uitgebreide sportfaciliteiten voor basketbal, korfbal, volleybal, voetbal en schaken. Botho University wordt gedreven door de kernwaarden van uitmuntendheid, leiderschap en innovatie, en streeft naar een centrum van excellentie in het hoger onderwijs en een driver voor positieve sociale verandering. Onze focus op kwaliteit heeft geresulteerd in Botho University steeds de enige universiteit in Botswana met een BOS ISO 9001: 2008 certificering. Met een onberispelijke reputatie voor kwaliteit in de markt, zijn Botho University afgestudeerden het voortouw in het transformeren van de economie. Visie Botho University streeft naar een centrum van excellentie, innovatie en leiderschap in het hoger onderwijs en een driver voor een positieve sociale en economische verandering. Mission Statement Werkend met een sterke financiële en levensvatbaar business model, zal de BU een kwaliteit educatieve ervaring, voortdurend gebenchmarkt op de nationale en internationale academische standaarden te goed afgerond, inzetbaar afgestudeerden te produceren voor de wereldwijde markt. [-]


ABM University College

Bachelor BSc BA Botswana Gaborone

ABM University College was hartelijk welkom, ABMUC werd opgericht in 1989 en is een van de pioniers in het aanbieden van privé tertiair onderwijs in Botswana. ABMUC biedt een reeks programma's op maat om te voldoen aan de behoeften van de industrie en de handel. De hoofdcampus bevindt zich in Blok 6, Gaborone en de andere campus is gelegen in Francistown met andere ondersteunende satellietcampussen in de Mogoditshane School of Tourism in Mogoditshane, Gapatshwa en Masunga.


AFDA

Bachelor BA Zuid-Afrika Johannesburg Kaapstad Durban Port Elizabeth Botswana Gaborone February 2018 +4 more

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]