Scholen & Universiteiten in Letland

Top Scholen in Letland 2018

Op deze pagina kunt u zoeken naar universiteiten, hogescholen en Business scholen die bachelor diploma in Letland biedt. Vind je snel alle informatie over de top gerangschikt universiteiten in Letland hier. Klik op "lezen " voor een uitgebreide beschrijving van de universiteit en een overzicht van de bacheloropleidingen aangeboden.

Zoek bachelor universiteiten in Letland en bladeren door hun bacheloropleidingen aan degenen die het beste bij u past te vinden. Krijg alle informatie over de verschillende undergraduate studie mogelijkheden in Letland en vergelijk het collegegeld en de duur van de studie. U kunt tijd en contact universiteiten in Letland rechtstreeks opslaan: vul het "Vraag gratis informatie " formulier, dat u in contact brengen met het Admissions Office.

Start het zoeken naar uw toekomstige onderwijs meteen!

16 Resultaten in Letland

Latvia University of Life Sciences and Technologies

Bachelor Letland Jelgava September 2018

Centrum voor onderwijs, wetenschap en cultuurDe Latvia University of Life Sciences and Technologies is de enige instelling voor hoger agrarisch onderwijs in Letland en heeft tot doel: het intellectuele potentieel voor plattelandsontwikkeling in de landbouw te bevorderen; jongeren aanmoedigen hoger academisch en beroepsonderwijs te volgen; onderzoek ontwikkelen; bijdragen aan de culturele ontwikkeling; de opgedane ervaring van de Letse bevolking bestuderen, onderhouden en… [+] perfectioneren en doorgeven aan de toekomstige generaties. De universiteit is multi-geprofileerd. Naast de traditionele studievelden biedt LLU ook veelvormige unieke studieprogramma's met betrekking tot geavanceerde landbouw, diergeneeskunde, voedselproductie, bosbouw en landschapsarchitectuur. De universiteit is gevestigd in Jelgava, een oude culturele stad op slechts 40 km van de hoofdstad van Letland - Riga. Jelgava wordt erkend als een echte studentenstad.MissieDe Latvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) Strategic Development Plan 2015-2020, werd ontwikkeld in 2015 en goedgekeurd door de LLU Senaat op 9 december 2015. Om zijn functies zijn doelen en doelstellingen, de uit te voeren en uit te voeren Latvia University of Life Sciences and Technologies heeft drie activiteitenprogramma's ontwikkeld: 1. Studies 2. Wetenschap 3. Administratieve en financiële steun voor studies en onderzoekswerk Het doel van de Latvia University of Life Sciences and Technologies is om de mogelijkheid te bieden om hoger academisch en hoger te worden beroepsonderwijs in de landbouw, diergeneeskunde, voedseltechnologie, techniek, boswetenschappen, sociale wetenschappen, informatietechnologieën en milieubeheer, alsook om de wetenschap te ontwikkelen en het intellectuele potentieel en de cultuur van Letland te behouden en te ontwikkelen. De doelstellingen van de LLU : 1.Om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de studie overeenkomt met de normen van een nationale universiteit, wat zou leiden tot het opleiden van concurrerende specialisten voor de Letse en internationale arbeidsmarkten. 2. Om het wetenschappelijk potentieel te ontwikkelen om deel te nemen aan internationaal onderzoek, om academisch onderwijs en onderzoek te integreren, wat zou zorgen voor de introductie van innovatieve, op kennis gebaseerde technologieën in de Letse nationale economie, met name in de regio Zemgale. 3. Om te zorgen voor duurzame ontwikkeling voor de universiteit als een nationale instelling voor onderwijs, wetenschap en cultuur:de rechtsgrondslag te versterken;om de organisatiestructuur overeenkomstig te verbeterennaar de LLU doelstellingen; ontwikkelen van samenwerking met instellingen, academisch onderwijs en wetenschappelijke instellingen in Letland en in het buitenland, ondernemingen en professionele organisaties en regionale instellingen van Zemgale;het LLU materiaal en de technische basis effectief beheren.De LLU missie Het ontwikkelen van concurrerend intellectueel kapitaal op basis van excellentie in onderzoek, gebruik van onderzoeksresultaten in de economie, hoge kwaliteit van het onderwijs en effectief beheer van de universiteit. De LLU visie van de Latvia University of Life Sciences and Technologies is een van de toonaangevende universiteiten van wetenschap en technologie in de Oostzeeregio, gespecialiseerd in het duurzame gebruik van natuurlijke hulpbronnen met het oog op de verbetering van de kwaliteit van het leven voor de samenleving.feitenLatvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) werd opgericht in 1939 en de oudste faculteit is de Faculteit van Landbouw, opgericht in 1863, die nauwe samenwerking heeft met vele universiteiten in het buitenland. LLU is een snelgroeiende instelling in de periode sinds Letland zijn onafhankelijkheid heeft herwonnen.Er zijn 8 faculteiten in de universiteit: landbouw, diergeneeskunde, engineering, levensmiddelentechnologie, milieu en civiele techniek, bosbouw, informatietechnologie, economie en sociale ontwikkeling.64 bachelor-, master- en doctoraatstudieprogramma's worden aangeboden door 313 docenten en onderzoekers aan 4350 studenten in 2014/2015.Internationale samenwerking is gebaseerd op meer dan 130 afgesloten samenwerkingsovereenkomsten met partnerinstellingen uit 27 Europese landen en 42 actieve bilaterale overeenkomsten met HEI en onderzoekscentra uit 19 landen over de hele wereld.Museum van de universiteit verwelkomt de geschiedenis van het Jelgava-paleis en de geschiedenis van de exposities van de Latvia University of Life Sciences and Technologies in Latvia University of Life Sciences and Technologies .De culturele omgeving van de universiteit wordt actief gevormd en verkend in traditionele en unieke evenementen.Er is ook een breed scala aan sportmogelijkheden beschikbaar voor de universiteitsstudenten en -medewerkers. [-]


Rezekne University of Applied Sciences

Bachelor BBA Letland Rēzekne September 2018

Rezekne University of Applied Sciences (Rēzeknes Tehnoloģiju Akademija) is een van de meest snel groeiende universiteiten in Letland. Het hoger onderwijs in Rezekne, een van de regionale steden in Letland, geworteld sinds 1925. Al bijna 100 jaar, Rezekne Hogeschool was Alma mater voor vele succesvolle leiders. Elke student aan Rezekne Hogeschool wordt voldaan als een individu. Alle studenten krijgen persoonlijke begeleiding en professoren zijn makkelijk te benaderen. Elk j… [+] aar worden ongeveer 400 studenten zich inschrijven en in totaal meer dan 2000 studenten studeren op onze campus. De grootte van de universiteit geeft gelegenheid voor een nauwe interactie tussen studenten en personeel op alle stadia van de studies. Tal van internationale partners en het uitwisselingsprogramma leerlingen een multiculturele omgeving in universiteit. Meer dan 200 Erasmus-studenten en academici deelnamen in ruil elk jaar. Op Rezekne Hogeschool bouw je netwerken die een leven lang meegaan. Moderne laboratoria en auditorium in nieuwe en gerenoveerde historische gebouwen zijn uitgerust met de nieuwste technologieën. Nauwe samenwerking met lokale en internationale bedrijven bieden kansen voor probleemgestuurd studies benadering. Bachelor, master en Proefschrift student lossen echte problemen en innovaties in de praktijk te implementeren. Web van contacten die zijn bij de studenten ter beschikking na het afstuderen. Alle opleidingen van de Universiteit is bekroond met de internationale accreditaties. Het Europese label erkenning is toegekend aan de supplementen van Rezekne Hogeschool diploma. De informatie over de essentie van succesvol afgerond studies, het niveau, de context, de inhoud en de status van de persoon, in het origineel van het diploma vermeld zijn opgenomen in het supplement van het diploma. Deze zijn het bewijs van de hoge kwaliteit van onderwijs, onderzoek, internationalisering en zakelijke interactie op de universiteit. [-]


Turiba University

Bachelor BBA Letland Riga September 2018

Krijgen praktische kennis Gewaardeerd door werkgevers Hoger onderwijs is een integraal basis in de oprichting van de succesvolle carrière. Het opent deuren voor de groei, ontwikkeling en het succes. In Turiba gaat University kennis hand in hand met de praktische vaardigheden - het is een combinatie die zeer wordt gewaardeerd door werkgevers niet alleen in Letland, maar ook in de wereld. Turiba University heeft erkenning van werkgevers ontvangen en in de top positie van … [+] de meest erkende universiteiten. 99,61% van de afgestudeerden in dienst zijn - het is de hoogste participatiegraad van de Letse universiteiten bovendien meer dan 80% universitaire studenten werkt tijdens hun studie. Afgestudeerden van Turiba University zijn concurrerend en in de vraag op de arbeidsmarkt. Ook internationale oriëntatie, succesvolle samenwerking met de industrie, evenals georganiseerde leeromgeving van de universiteit zijn goedgekeurd; studie-omgeving wordt verbeterd door rekening te houden met adviezen van het veld professionals en door te leren van werkgevers, nauwe partners van de universiteit in de studie ontwikkelingsvraagstukken. Turiba is praktijkgerichte universiteit, want praktische studies vormt 60% van de tijd besteed aan onderzoek, terwijl de theorie - 40%. Docenten zijn veld professionals met een brede ervaring, die in aanvulling op de theorie geeft een inzicht in de wereld van het specifieke gebied. Iedereen kan krijgen tot hun vakgebied nodig, business-georiënteerde onderwijs en te ontwikkelen als een creatief leider. Professionele oriëntatie van Turiba University waarmee studenten werkervaring al tijdens de studie in elk jaar van studies te krijgen door het aanbieden van uitgebreide stage mogelijkheden serveert een basis van de hoge arbeidsparticipatie. Al tijdens de studie is het mogelijk om echte vaardigheden te verwerven en de nodige ervaring voor het werk. Studies zijn gebaseerd niet alleen op de academische materialen en theoretische taken; waardoor studenten meer concurrerend zijn op de arbeidsmarkt. Werkgevers goedkeuren praktische ervaring, dus bij het werven van jongeren, voorkeuren worden gegeven aan jongeren die ervaring hebben opgedaan met een werkgever in hun vakgebied. Turiba arbeid-marktgerichte universiteit, en het is zowel goedgekeurd door de toekomstige studenten en werkgevers. Door de beoordeling van een potentiële werknemer, het is ook rekening gehouden met welke universiteit hij of zij is afgestudeerd genomen, omdat het verwijst naar de kennis en vaardigheden van de werknemer om een ​​specifieke taak uit te voeren. Het is belangrijk voor de werkgever om te weten hoeveel tijd en werk moet worden geïnvesteerd in de opleiding van een nieuwe werknemer. Hoe meer ervaring en praktische kennis jongeren, moeten de minder tijd worden geïnvesteerd door de werkgever, waardoor de instelling voor hoger onderwijs en de inhoud van de opleiding is belangrijk, evenals de eerdere ervaring met studenten van de specifieke instelling voor hoger onderwijs. Samenwerking Werken met de werkgevers Turiba Universiteit verzorgt op een dagelijkse basis aan verbetering van het ondernemingsklimaat in Letland en bij te dragen aan de ontwikkeling van de meest potentiële zakelijke sectoren. Voor dit doel Turiba werkt samen met de werkgevers hen te voorzien van advies, opleiding en onderzoek. Werkgevers, studenten en vertegenwoordigers van diverse verenigingen met de kennis van de huidige trends en eisen de markt worden regelmatig uitgenodigd om deel te nemen in de faculteitsraden, werkgroepen en discussies, dus deel te nemen in de ontwikkeling van nieuwe curricula, de goedkeuring van de thema's voor het afstuderen papers en stageprogramma's, alsmede gezamenlijk zoeken naar de antwoorden op de beste manier om de voorbereiding van de nieuwe specialisten en over wat nodig is voor de verbetering van het ondernemingsklimaat is. Business onderzoek De dagelijkse gang van zaken van het onderwijzend personeel is niet alleen lezingen of houden van workshops en het verstrekken van advies aan de studenten. Een belangrijk onderdeel van het werk van de docenten aan Turiba University is om hun academische vaardigheden te verbeteren door het publiceren van research papers, in samenwerking met de werkgevers en het krijgen van die betrokken zijn bij werkgroepen georganiseerd met het doel van het onderzoek naar een specifiek punt van zorg, om de integratie van te vergemakkelijken innovaties in het bedrijfsleven en om te zorgen voor de economische opleving in het land. Toegepast onderzoek ontwikkeld in samenwerking met de industrie experts en studenten zou nuttig zijn voor elke werkgever zijn na de sectorale trends en de planning van de toekomstige ontwikkeling van de onderneming. Het onderzoek wordt uitgevoerd in vier gebieden van wetenschappelijke activiteit. Een groot deel van de onderzoeksprojecten worden uitgevoerd op het gebied van bedrijfskunde uitgevoerd, evenals in het prioritaire gebied tot de Letse staat - de toeristenindustrie. De Faculteit der Bedrijfskunde, in samenwerking met de Business Technology Institute voert toegepast onderzoek over onderwerpen die van essentieel belang voor de ontwikkeling van het ondernemingsklimaat in Letland en de verbetering van de efficiency van de onderneming: Ontwikkeling mogelijkheden voor kleine en middelgrote ondernemingen in een veranderende economische omgeving; Beheer activiteit van het Letse midden- en kleinbedrijf, de evaluatie in termen van een stijging van de productiviteit, en de veranderingen die nodig zijn in de regering het economisch beleid voor het stimuleren van arbeid efficiëntie; Zakelijke informatie systemen en verwerking van gegevens. De docenten en onderzoekers van de International Tourism Faculty uitvoert toerisme onderzoeksprojecten, waaronder internationale degenen, die kan worden beoordeeld als een belangrijke bijdrage aan de groei van de Letse toerisme-industrie. De belangrijkste onderzoeksthema's zijn de volgende: Letse regionale toeristische doelmarkten, hun behoeften en de toereikendheid van de aangeboden aan de vraag naar producten; Professionele paraatheid van de toeristische dienstverleners - vereiste vaardigheden en competenties, de evaluatie ervan; Studies over gastvrijheid van de toeristische objecten; Studies over de locatie branding. De onderzoekers van het Instituut werken in het gebied van de communicatie en de docenten van de Faculteit Communicatie voeren onderzoek van de massamedia markt in Letland, evenals de interculturele communicatie op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen in Letland. Belangrijke onderzoeksthema's zijn als volgt: De vorming van de nationale identiteit na de restauratie van de Letse onafhankelijkheid besef: trends en factoren; Inter-culturele aspecten van maatschappelijk verantwoord ondernemen in Letland; Communicatie en perspectieven bij de aanvang van het Europese type van de mensheid; Conflicten in organisaties - opties voor analyse en resolutie. Experts op het gebied van de rechten aan de Business Technology Institute en de Faculteit der Rechtsgeleerdheid zijn actief in het gebied van de activiteit in het verstrekken van advies over de problemen van het bedrijfsleven en de grondwettelijke rechten aan zowel bedrijven als particulieren. Zij hebben deelgenomen aan bezig met juridische kwesties van nationale en transnationale omvang projecten, bijvoorbeeld, de ontwikkeling van de wijzigingen van de wetgeving en het verlenen van advies over internationaal recht kwesties. Enkele van de belangrijkste onderzoeksthema's zijn: Invloed van de westerse grondwettelijke rechten cultuur op de vorming en ontwikkeling van de grondwettelijke rechten van de Republiek Letland; Kwesties voor auteursrechtelijke bescherming in de informatiemaatschappij; Openbaar bestuur hervormingen; Constitutionele hervormingen van het openbaar bestuur; Ontwikkelingstendensen in de sociologie van de rechten. [-]


RISEBA

Bachelor Letland Riga September 2018

RISEBA is een soort universiteit particuliere onderwijsinstelling hoger volledig geaccrediteerd door het ministerie van Onderwijs en Wetenschappen van de Republiek Letland. Wezen een van de eerste particuliere instellingen voor hoger onderwijs in Letlandvandaag RISEBA is onder 10 grootste instellingen voor hoger onderwijs in Letland (Zowel publieke als private) met bijna 3000 studenten, waaronder 200 internationale studenten, Die persoonlijk aanwezig 19 opleidingen van verschillende… [+] niveaus en richtingen, En meer dan 8000 alumni. In de afgelopen twee decennia RISEBA is gegaan door een ingrijpende verbouwing van een klein ambitieuze business school naar de universiteit, dat voorziet in aanvulling op business en management programma's, studies in de communicatie, audiovisuele media kunst en architectuur, waardoor de instelling in het transformeren van "de plaats waar het bedrijfsleven ontmoet arts". RISEBA onderscheidt zich van de andere instellingen voor hoger onderwijs als de een met duidelijke internationale focus en onderscheidt zich door de exclusiviteit van de opleidingen aangeboden en de verscheidenheid van talen van instructie. RISEBA biedt programma's die ofwel uniek in de markt zijn of waren voor het eerst op de markt gebracht door RISEBA. Het is een van de weinige instellingen die volledige opleidingen in drie talen biedt - Lets, Engels en Russisch. RISEBA is verspreid over vijf locaties: drie gebouwen van RISEBA belangrijkste campus zijn gevestigd in Riga (De hoofdstad), is een regionale vestiging gevestigd in Daugavpils (De tweede grootste stad in Letland). RISEBA missie, visie en waarden Sinds de oprichting in 1992 heeft RISEBA laten leiden door haar missie benadrukt dat de universiteit wil haar studenten voor te bereiden en afgestudeerden voor een internationale carrière en te benadrukken dat het niet betekent dat de studenten worden onderwezen "naar een poort naar een internationale carrière zijn" "voor exporteren". Het belangrijkste idee achter de missie is dat RISEBA wil ervoor zorgen dat haar studenten concurrerend zijn op de internationale markten, zijn cultureel bewust, kan werken in internationale teams, hetzij in hun eigen land of in het buitenland en succesvol te kunnen concurreren op de wereldmarkt. RISEBA ziet zijn afgestudeerden als potentiële werkgevers die zullen bijdragen tot de Letse, de Europese en de wereldwijde economische groei, in staat zijn om te werken in internationale bedrijven in Letland en in het buitenland, zijn gevoelig en tolerant voor cross-culturele verschillen, en zijn actieve medewerkers van multinationale teams. Inspelen op de veranderingen in de externe omgeving en het nastreven van nieuwe kansen RISEBA haar activiteiten uitgebreid naar nieuwe gebieden - creatieve industrieën, dwz communicatie, media en architectuur, en in de toekomst ziet zichzelf als "een financieel duurzame, internationaal erkende universiteit van het bedrijfsleven, kunst en technologie ". Geleid door haar visie RISEBA bestaat uit drie belangrijke academische componenten of scholen: School of Business met een bachelor-, master- en PhD-programma's, die het gebied van business, management en economie te dekken - School of Media en Communicatie met de bachelor- en masteropleidingen in kunst en communicatie - School of Architecture and Design, die op dit moment biedt een bacheloropleiding in de architectuur. RISEBA is een interdisciplinaire, multiculturele universiteit die de wereldwijde arbeidsmarkt met intelligente, creatieve en onafhankelijk denkende individuen. RISEBA staat voor excellent onderwijs, internationaal erkende graden, hoge kwaliteit van de afgestudeerden, uitstekende onderzoeksbasis en hoog gekwalificeerd personeel. Vijf kernwaarden vormen de kern van wat RISEBA doet: Openheid: RISEBA staat bekend om zijn individuele benadering van studenten. Het personeel is toegewijd aan het creëren van een studie-vriendelijke omgeving op basis van vertrouwen, respect en het reactievermogen. Samenwerking: RISEBA is actief betrokken bij lokale en internationale bedrijfsleven en bevordert de professionele groei van haar medewerkers en studenten. Samen met haar alumni en partners, de instelling zorgt voor een uitstekende academische en werkervaring, dat is een onmisbaar onderdeel van het onderzoek proces. Levenslang leren: RISEBA stimuleert levenslang leren van studenten. Levenslang leren draagt ​​bij aan de ontwikkeling van Letland en andere Europese landen als de hedendaagse kennismaatschappij met een gestage economische groei, meer arbeidsplaatsen en een grotere sociale cohesie. Diversiteit: RISEBA is een brug tussen West- en Oost-Europa, die helpt studenten maken de eerste stap op weg naar internationale carrière. RISEBA zorgt voor een multiculturele omgeving door het aanbieden van verschillende opleidingen, vormen van studies en opleidingen in verschillende talen. Ethiek en sociale verantwoordelijkheid: RISEBA treinen sociaal verantwoordelijke managers en spant zich in om studenten te helpen begrijpen van de rol van ondernemerschap in de creatie en het onderhoud van zeer ethische praktijk in de professionele omgeving en de samenleving als geheel, en tegelijkertijd een goede bescherming van het milieu te zorgen voor de komende generaties. [-]


Moscow Art Theatre School

Letland Riga September 2018

Beheerd door The ArtsLand Foundation, Inc.Gevestigd in de Verenigde Staten in 1992, zijn wij het oudste lopende internationale programma van de Moscow Art Theatre School . We leren de up-to-date versie van het Stanislavsky-systeem. Al onze leraren zijn faculteitsleden van de Moscow Art Theatre School , acteurs en regisseurs van het Tsjechov Moskou Kunsttheater. In 25 zomers leerden we acteren bij meer dan 800 studenten uit 23 landen en hielp het creëren van 2 joint-degree … [+] MFA in Acting Programs.We beschouwen het Stanislavsky-systeem als de grammatica van modern acteren en we leren geen specifieke stijl of een genre . In plaats daarvan proberen we elke actor te helpen bij het vinden van een pad naar hem of haarzelf. Wij helpen u om uw eigen systeem te ontwikkelen .In 2018 verhuist het programma na 25 succesvolle zomers in de Verenigde Staten naar Europa. Doe mee met de intensieve vierweekse sessie in Riga , de hoofdstad van Letland . Ons curriculum inclusief dagelijkse Acting Techniek (Stanislavski en Michael Tsjechov) en Scene Study (Tsjechov, Gogol, Ostrovsky en moderne Russische drama), Movement Training, VoiceCoaching en Theater Geschiedenis Seminar.Alle lessen worden in het Engels gegeven. Als we intensief zeggen, bedoelen we zes dagen per week en 's morgens, dag en nacht. Ochtendklassen (9:00 - 12:00) zijn gepland in groepen - acteeroefeningen, beweging en stem. Na de lunchpauze is er een Masterclass voor de hele school (13:00 - 15:00 uur). De rest van de dag zijn er repetities van scènes (15:30 - 19:30 uur) - zowel onder toezicht van de faculteit als onafhankelijk. Het programma culmineert in de Scene Study Showcase voor uitgenodigde doelgroepen.WERK KLASSEStudenten concentreren hun werk op de volgende gebieden:speciale ademhalingstechniek;ontspanningsoefeningen en basisbeginselen van meditatie;stadiumsbewustzijn;verbeeldingskracht en durf op het podium;emotioneel geheugen en emotioneel bewustzijn;partner- en fase-interactie;podium improvisatie;creatieve spellen en podiumvrijheid;basis van psychoanalyse en tekstanalyse.BEWEGINGOnze bewegingstraining is gebaseerd op de leer van Andrey Droznin. Het is een combinatie van de traditie van het Russische psychologische theater (Stanislavsky en Evgeni Vakhtangov) met de cruciale ontdekkingen van Russische avant-garde regisseurs van de 20e eeuw (Meyerhold biomechanica, Tairoff's elastische training, benadrukte de ruimte van Les Kurbas, etc.)Het programma bevat elementen van podium-, circus- en trickacrobatiek; locomotorische vaardigheden - lopen, joggen, springen, hordelopen, vallen; toneelgevecht en slow-motion techniek.DRAMA GESCHIEDENISDe hoofdonderwerpen voor deze les zijn onder meer:De persoonlijkheid van Stanislavsky in zijn ongepubliceerde dagboeken en brieven. Hoe komt het nieuwe theater tot stand?Het Stanislavsky-systeem: mythe en realiteit.Stanislavsky in de context van Russisch en wereldtheater (Stanislavsky en Meyerhold, Stanislavsky en Brecht, Stanislavsky en hedendaags theater.)Amerika in het leven van het Moskouse kunsttheater.Beyond My Life In Art (Stanislavsky na de revolutie.)Voorgestelde lezing:Jean Benedetti. The Moscow Art Theatre Letters.Michail Boelgakov. Zwarte sneeuw.Donald Rayfield. Anton Tsjechov: A LifeAnatoly Smeliansky. Is kameraad Boelgakov dood?SCENE STUDIEStudenten zullen aan een aantal van de volgende toneelstukken werken:Anton Tsjechov: Ivanov, The Cherry Orchard, Uncle Vanya, The Seagull, Three SistersAlexander Ostrovsky: Diary of A Scoundrel, TalentsIvan Toergenjev: maand in het landTer voorbereiding op de Summerschool raden we aan om te lezen:Konstantin Stanislavsky. My Life In Art and An Actor Prepares.Michael Tsjechov. Techniek van handelen.Artikelen van Evgeny Vakhtangov en Vasily Toporkov in Actors on ActingHoe te solliciterenStap één - NuAPPLICATIEPAKKETWe zullen contact met u opnemen zodra we uw aanvraagpakket hebben ontvangen.Vul het aanvraagformulier in en verzend het.Stuur ons een e-mail met je bijgewerkte CV, recente headshot en 2 referentiebrieven van je docenten en / of directors.Betaal hier € 35 aan aanmeldingskosten op uw PayPal-rekening of met uw bankpas of creditcard.Stap twee - vóór 1 mei 2018INSCHRIJVINGSPAKKETInschrijvingscontract en borg zijn verschuldigd op of vóór 1 mei 2018.Voltooi het inschrijvingscontractBetaal € 500 borg (opgeladen tegen je collegegeld.)Inschrijving is beperkt. Om je plaats in het programma veilig te stellen, moet je vroeg solliciteren.Stap drie - vóór 1 juni 2018PAK UW TASSEN INUw saldo moet uiterlijk 1 juni 2018 zijn.Geef uw saldo terug.Bezoek onze FAQ-sectie.Lees alle boeken op de leeslijstMaak alstublieft uw reisplannen van tevoren. We verwachten dat je uiterlijk zondag 1 juli 2018 in Riga aankomt. De vertrekdatum is zondag 29 juli 2018. Neem voor hulp bij reisarrangementen contact met ons op.Collegegeld en betalingenHet collegegeld voor de sessie van 2018 is € 1.800 voor vier weken. Alle betalingen worden in euro gedaan.Het eerste deel van het lesgeld, uw VEILIGHEIDSBETALING voor een bedrag van € 500, is verschuldigd op of vóór 1 mei 2018.Het resterende collegegeld is verschuldigd op 1 juni 2018.Wij bieden huisvesting met de keuze uit een bezetting met één of twee kamers. Uw woonlasten moeten worden opgenomen in de laatste betaling die verschuldigd is op 1 juni 2018. De huisvestingspercentages voor 2018 worden hier gepubliceerd zodra ze beschikbaar zijn.PaspoortEen paspoort dat minstens zes maanden geldig is na de einddatum van het programma, met ten minste twee blanco pagina's is vereist. Burgers van de VS, de EU en vele andere landen die in het bezit zijn van een geldig paspoort, hoeven geen visum te krijgen om Letland binnen te komen. Burgers van andere landen kunnen voor aankomst een visum aanvragen. Neem contact met ons op voor meer informatie en bezoek deze link voor referentie. [-]


University of Latvia

Bachelor Letland Riga September 2018

About The University of Latvia has been founded in 1919 and currently, with its more than 14 000 students, 13 faculties and over 20 research institutes and independent study centers, is one of the largest comprehensive and leading research universities in the Baltics. The University offers more than 130 state-accredited academic and professional study programs. At the University of Latvia, research is conducted in over 50 research fields which represent four main areas… [+] of inquiry: the humanities, natural sciences, social sciences. The University of Latvia pays great attention to the development of international collaboration. The University of Latvia devotes great attention to the development of international collaboration to promote its identity internationally and to strengthen the reputation of the University worldwide. To date, the University of Latvia has signed 136 bilateral agreements worldwide and more than 700 agreements with 368 institutions in 32 European countries within the ERASMUS+ program. Both incoming and outgoing exchange students use one of the available student mobility agreements: ERASMUS+, ERASMUS MUNDUS (Aurora, AESOP, LEADER), CAMPUS EUROPAE, ISEP, bilateral agreements, and agreements between countries. More information at www.university.lv/cooperation ERASMUS MUNDUS is a cooperation and mobility program in the field of higher education that aims to promote dialogue and understanding between people and cultures through cooperation with third countries. Partnerships between European and third-country higher education institutions include scholarships and fellowships for mobility at all academic levels (undergraduate, master’s, doctorate, postdoctoral and staff). The University of Latvia is currently a partner in 9 ERASMUS MUNDUS projects. QS World University Ranking This year, University of Latvia (UL) has risen by 50 places in one of the world’s most prestigious rankings of higher education institutions – QS World University Rankings, and now occupies 651th–700th place, according to the data released September 6. In 2015, UL was ranked 701th–800th. UL is the first and, so far, the only higher education institution in Latvia to be included in the ranking of this level, and the significantly improved position clearly shows that UL firmly stands among the world’s top 5% of universities. Quality management at the University of Latvia Due to the fact, that everyone has a different understanding of the quality subject, various definitions of this term have arisen over time. These definitions cover different fields – from the quality of products to organization management. Within the framework of the EU Phare Multi-Country Program’s in Higher Education project “Quality Assurance in Higher Education”, the Quality Assurance Manual for Higher Education was published. Authors of the Manual offer few conceptions of quality, which are most relevant to higher education, namely: 1) Quality as excellence – conception’s goal is to strive to be the best. 2) Quality as “fitness to purpose” – quality of something for a specific purpose. 3) Quality as transformation – while students’ goals and views are changing, the university is able to vary with them and achieve their needs, i.e. adapt. 4) Quality as a threshold - the university sets certain norms and criteria. Any unit that reaches or surpasses these norms and criteria is deemed of quality. 5) Quality as minimum standards - a broad definition of desired knowledge, skills and attitudes of graduates. 6) Quality as enhancement – the university should improve continuously. To ensure quality at every level of the organization, the university should establish appropriate quality management system. The priority of quality assurance in higher education is stated both by European legislation and practices (Bergen communiqué - Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area) and by Latvian state legislation. These documents emphasize the necessity of implementation of internal quality assurance system in the universities. Quality management and audit department are responsible for development and implementation of quality assurance system in the UL. [-]


Riga Graduate School Of Law

Letland Riga September 2018

De Rijksuniversiteit van Riga (RGSL) is opgericht in 1998. Vandaag is het een topschool wetenschool met bachelor, master en doctoraat interdisciplinaire studies in de rechten, zaken, financiën, beleid, internationale betrekkingen en diplomatie. RGSL biedt juridisch onderwijs in het Engels aan studenten van over de hele wereld. Studeren bij RGSL biedt een unieke mix van de wereldwijde en de lokale in de zin dat de kwaliteit van het onderwijs op het hoogste internationale … [+] niveau is, terwijl de aandacht en de zorg die studenten hebben, erg lokaal en individueel is. RGSL ligt in het hart van het jugendstilgebied van Riga, in het centrum van de Baltische regio. Het doel is om een ​​sterk academisch onderwijs te bieden in het kader van een steeds veranderende en onderling verbonden echte wereld. De twee bachelorprogramma's, die in 2010 gelanceerd zijn, richten zich op wet en zaken, of wet en diplomatie. De masteropleidingen richten zich op wet en financiën, Europees en Internationaal recht, met gespecialiseerde diploma's in publiekrechtelijke rechten en mensenrechten, grensoverschrijdend handelsrecht en Europese Unie recht en beleid. Evenzo heeft het doctoraatprogramma, dat in 2013 is gelanceerd en in samenwerking met de Universiteit van Kopenhagen wordt aangeboden, onderwerpen in verschillende disciplines behandeld en wordt onderzoek, instructie en andere praktische activiteiten gecombineerd met de voltooiing van het doctoraal onderzoek. De faculteit RGSL vertegenwoordigt academische uitmuntendheid, maar ook praktische ervaring. Onze inwonende en gastfaculteitsleden zijn zowel academici als beoefenaars getrokken uit leidende academische instellingen over de hele wereld, van de EU en andere internationale instellingen, alsmede van grote advocatenkantoren en internationale bedrijven. De RGSL is een belangrijk centrum geworden voor het hosten van evenementen die academische en onderzoeksdiscussie bevorderen op het gebied van de rechtsstaat, de democratie en de mensenrechten. [-]


Hotel School Riga

Letland Riga September 2018

Ontdek de fascinerende wereld van de hotels met ons! "Hotelschool" College hotel in Riga - Een instelling voor hoger onderwijs, die het mogelijk maakt om een ​​opleiding in de horeca en het beheer te krijgen. Wij bieden een breed scala van verschillende niveaus van de programma's die zijn gelicentieerd, geaccrediteerd in Letland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, evenals de kans om twee diploma's tegelijkertijd te verkrijgen. Uitgegroeid tot een professionele in … [+] de vraag over de hele wereld! Een essentieel onderdeel van het leerproces vergt oefening - de gelegenheid om ervaring in het leiden van lokale en buitenlandse hotels krijgen garanderen elke student. Als gevolg hiervan, 68% van onze afgestudeerden werken in de verkregen beroep, 41% blijven om een ​​opleiding, waarvan 18% in buitenlandse universiteiten, zoals HOTEL school diploma en gewaardeerd over de hele wereld te ontvangen! Krijg opvoeding van internationaal niveau! Hotelschool in Riga is geaccrediteerd in het Verenigd Koninkrijk een internationaal centrum van het onderwijs BTEC (Centre nummer: 90478), die ons in staat stelt om les te geven in het Verenigd Koninkrijk op de ontwikkelde trainingsprogramma's. Het kiezen van een van hen, onze afgestudeerden ontvangen Britse BTEC diploma's en beroepskwalificaties in de sector 3, 4 of 5-niveau. De kwaliteit van het onderwijs op hotelschool gecontroleerd door de grootste organisatie van het onderzoek in het Verenigd Koninkrijk en in de wereld - Pearson Education Ltd, die academisch (Edexcel) en professionele (BTEC, LCCI) testprogramma biedt en tijdens de training van kennis en vaardigheden verworven. Door de jaren heen verdiend een onberispelijke reputatie Pearson is een leider op de mondiale onderwijsmarkt, erkend door de vooraanstaande universiteiten en werkgevers. Elk jaar meer dan 1 miljoen studenten over de hele wereld kiezen voor een Britse onderwijsprogramma's BTEC. Nu krijgen deze prestigieuze mate mogelijk en in Letland, aangekomen om te studeren aan hotelschool in Riga! Duik in een echt internationale omgeving! Onderwijs in de hotelschool gaat in een echt internationale sfeer, want 46% van onze studenten - buitenlanders! De belangrijkste voertaal - Engels. Het is ook mogelijk om te leren Russisch, met een geleidelijke overgang naar Engels. [-]


Baltic International Academy

Bachelor BBA Letland Riga September 2018

20 jaar leiderschap in het hoger onderwijs !!! meer dan 13.000 van de afgestudeerden werken nu in de wereld! De Baltic International Academy (tot 2006 heette het Baltische Russian Institute) is de vestiging van de grootste niet-gouvernementele hoger onderwijs in de Baltische staten en Oost-Europese landen (het werd opgericht in 1992) voor een bedrag van 4.500 studenten, waaronder 450 buitenlandse studenten uit 22 landen over de hele wereld, die multiculturele omgeving maakt… [+] in Academy, waar de leer 200 docenten, van waarvan 100 artsen van Wetenschap en professoren. Reorganisatie vindt plaats tijdens het proces van het onderwijs in de Baltische International Academy, die academische en professionele hoger onderwijs voorziet in overeenstemming met de eisen van de Europese Unie in de Letse economie velden. BIA verwierf internationale deskundige evaluatie en er geen termijn accreditatie verworven. Baltic International Academy heeft kinderlijke filiaal niet alleen in Riga, maar ook in andere Letse gebieden (Daugavpils, Liepaja, Rezekne, Jekabpils, Ventspils, Smiltene, Jelgava) The Academy tijdens onderwijsproces, alsmede tijdens conferenties en seminars gebruikt videobridge conferentie, die BIA verbindt in Riga met zijn regionale kinderlijke takken. De Academy organiseert regelmatig internationale student summer scholen, tentoonstellingen, wetenschappelijke seminars, conferenties, rondetafelgesprekken, waarbij actief communiceren studenten van de Academie en andere instellingen van hoger onderwijs, docenten en buitenlandse docenten, zowel werkgevers als experts. BIA biedt opleidingen van 1 en 2 niveau van het hoger beroepsonderwijs (duur van programma- en 2-2,5 4-4,5 jaar), academische en professionele bachelor opleiding (duur van het programma 3-4,5), als evenals academische en professionele masteropleidingen en doctoraat programma's. Studies aan de BIA zijn het realiseren van multilingually kader van het programma "EUROLINGUA" De Russische leerde groepen - 75% - in het Russisch + in het Lets en het Engels De Engels onderwezen groepen - 75% - in het Engels + in het Russisch en Lets Studenten kunnen studeren Engels, Duits, Frans, Spaans, Zweeds, Lets en Russisch als vreemde talen. De BIA voorbereidende courses` centrum Voorbereidende cursussen (februari, oktober) Summer Vooropleidingen (juni, augustus) De BIA neemt deel aan Europese programma's en projecten: Exchange students` programma "ERASMUS" waardoor de kans voor de studenten om deel te nemen aan de uitwisselingsprogramma's met partner Europese universiteiten vanaf het 2e studiejaar. Het programma «Tempus» geeft de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende Europese projecten in samenwerking met instellingen voor hoger onderwijs van de landen - niet-leden van de EU. Europese Stichting voor opleiding, ETF - de studenten in staat worden gesteld om een ​​stage binnen de subsidies te doen. Binnen het Europees Sociaal Fonds voor de studenten een stage in de Letse bedrijven en organisaties. Het BIA is een lid van de organisatie als volgt: EAIE - European Association for International Education; Internationaal Hoger Onderwijs Academie van Wetenschappen; Werkgeversfederaties in Letland; Society Letse Designers '; LCCI - Letse Kamer van Koophandel; IAU - Internationale Vereniging van Universiteiten. Bij students` verwijdering aan BIA Het laboratorium voor onderzoek naar kleine en middelgrote bedrijven Het Multidisciplinair Centrum voor Onderzoek De Students 'Self-government Reclame van de studenten en het Agentschap van PR De Art Gallery «BIART» De Ceramics Studio The Drawing Studio De KVN teams in Riga eind Liepaya De Sport teams: voetbal, basketbal, boksen, vrije stijl worstelen Show-ballet "Natalie" Kortingen voor studenten: Het programma "De BIA Familie" (kortingen voor familieleden van 10% -25%); 40% - korting voor A-studenten; Kortingen voor alle studenten-sporters en de deelnemers aan de BIA maatschappelijke en culturele leven; Verminderde collegegeld voor studenten met een handicap en wezen (10% - 50%); een kans om staatsleningen, studentenleningen en bankleningen te krijgen; kortingen voor afgestudeerden van de BIA voorbereidende cursussen; [-]


Ventspils University of Applied Sciences

BA BBA Letland Ventspils September 2018

Ventspils University of Applied Sciences - Education For Tomorrow!Ventspils University of Applied Sciences (VeUAS) werd in 1997 opgericht als een autonome staatsuniversiteit en wetenschappelijke instelling. De basisactiviteit is het uitvoeren van wetenschappelijk onderzoek en het uitvoeren van academische en professionele studieprogramma's. VeUAS biedt aan om kennis te verwerven in onze faculteiten van Economie en Management, Vertaalkunde en Informatietechnologie met 16 Bachelor-,… [+] Master- en PhD-studieprogramma's. Momenteel zijn er ongeveer 900 voltijdstudenten (inclusief internationale studenten uit landen als Spanje, Frankrijk, Duitsland, Litouwen, Turkije, enz.), Waarvan 80% wordt gefinancierd uit de staatsbegroting. Klik hier voor meer informatie! VeUAS heeft 129 medewerkers, waarvan 67 leden van wetenschappelijk personeel.Op 20 mei 2013 verwierf VeUAS de status van wetenschappelijke instelling (dat wil zeggen, werd toegevoegd aan het register van wetenschappelijke instellingen), wat aantoont dat het voldoet aan alle door de staat vastgestelde criteria voor een wetenschappelijk orgaan, waarvan ten minste de helft van het wetenschappelijk personeel heeft gewonnen een doctoraat, de hogeschool publiceert onderzoekspapers, heeft wetenschappelijke infrastructuur, enz.MissieHet ontwikkelen en onderhouden van kwalitatief en modern hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek, en zorgen voor een goede functionele interactie van hen op de academische actieterreinen - management, toegepaste taalkunde, informatica, informatietechnologie, engineering en radioastronomie.VisieVoortzetting van de oprichting van VeUAS als technologie- en ontwikkelingsgerichte moderne hogeschool voor haar studenten en academisch personeel om haar activiteiten buiten de grenzen van Letland uit te breiden en een internationaal geprezen instelling voor hoger onderwijs in de Baltische regio te worden.Een belangrijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de wetenschap op al zijn werkterreinen en zorgen voor het concurrentievermogen van zijn afgestudeerden.Stappen maken om een ​​universitaire instelling voor hoger onderwijs te worden en geleidelijk een officiële universitaire status te verwerven.Samenwerking met bedrijven en de lokale overheid van VentspilsVeUAS biedt de instellingen en bedrijven van de regio Kurzeme en gekwalificeerde werknemers van Ventspils City Council, en biedt levens voor iedereen een leven lang leren.De lokale overheid van Ventspils verstrekt de financiering om hooggekwalificeerd academisch personeel en hoogstaande specialisten uit het veld aan te trekken, beurzen voor promovendi, wetenschappelijke en methodologische publicaties, medefinanciering van verschillende projecten, culturele evenementen en sportactiviteiten voor studenten. [-]


Latvian Academy of Sport Education

Letland Riga September 2018

De Letse Academie voor Sporteducatie (LASE) is een academische en professionele openbare instelling voor hoger onderwijs en onderzoek, opgericht op 6 september 1921, handelend in overeenstemming met de Wet op het hoger onderwijs, de LASE-grondwet en de wetten en voorschriften die de activiteiten regelen. LASE is de enige sportinstelling voor hoger onderwijs in het land, die de eenheid van studie en wetenschappelijk onderzoek in sportwetenschap en gezondheidszorg in de sport… [+] garandeert in overeenstemming met het "Lets nationaal ontwikkelingsplan 2014-2020", "Wetenschap, technologische ontwikkeling en innovatie" Richtlijnen 2014-2020 "," Slimme specialisatiestrategieën 2014-2020 "," Richtlijnen voor onderwijsontwikkeling voor 2014-2020 "en" Richtlijnen voor het sportbeleid 2014-2020 "voor studenten om academische en wetenschappelijke graden te behalen, beroepskwalificaties en innovatie in sportwetenschappen te bevorderen en gezondheidszorg in de sport. LASE is een wetenschappelijke instelling, op 9 mei 2006, geregistreerd in het register van wetenschappelijke instellingen met nummer 172075. LASE-activiteitenverslagen zijn terug te vinden op de website van de Academie lspa.lv: openbaar beschikbare jaarlijkse zelfbeoordelingsrapporten. LASE-visie: een internationaal herkenbare en een van de toonaangevende sportuniversiteiten in de Baltische staten, die sport- en gezondheidszorgprofessionals in de sport opleidt, wat het academische, wetenschappelijke en financiële potentieel van LASE versterkt.LASE-missieHet aanbieden van internationaal erkende kwaliteitsstudies, het ontwikkelen van innovatief onderzoek in de sportwetenschap en de gezondheidszorg in de sport, het integreren in het studieproces, dat de voorbereiding van concurrerende sportspecialisten waarborgt, de ontwikkeling van de Letse staat en samenleving bevordert, de technologische vooruitgang ondersteunt van de nationale economie. Zorgen voor de bijdrage van LASE als nationale en internationale organisatie voor onderwijs, wetenschap en sport aan de duurzame ontwikkeling van sport en gezondheidszorg in de sport. Het LASE primaire doel is om studenten de mogelijkheid te bieden om hoger academisch en hoger beroepsonderwijs en -opleiding te volgen, sportwetenschap en onderzoek in de gezondheidszorg in de sport te ontwikkelen, om cultuur te ontwikkelen om het intellectuele en fysieke potentieel te behouden dat nodig is voor de Republiek Letland (LR). en zorgen voor de harmonieuze ontwikkeling van de natie90 jaar geschiedenisOp 6 september 2011 vierde de Letse Academie voor Sporteducatie zijn 90e verjaardag van de Letse hogere sportopleiding in het algemeen en de stichting in het bijzonder. De noodzaak om een ​​speciale onderwijsinstelling op te richten, ontstond in het voorjaar van 1919 toen de progressieve pers van die tijd opmerkte dat theorieën over lichamelijke opvoeding en vormen van de organisatie hun wetenschappelijke basis vereisen. Het Letse Ministerie van Onderwijs accepteerde deze noodzaak van de samenleving en op 6 september 1921 besloot het kabinet van ministers om het Letse Instituut voor Lichamelijke Opvoeding (LFII) op te richten. Het theoretisch onderwijs voor studenten werd gestart in Riga, Nikolaja (nu: Valdemara), straat 1, en oefensessies werden georganiseerd in gyms en stadions op scholen. Het doel van het instituut was om leraren lichamelijke opvoeding te trainen, theoretische en praktische kwesties uit te werken van lichamelijke opvoeding, toezicht op lichamelijke ontwikkeling en lichamelijke opvoeding in het land. De eerste leider van het instituut was Rumpmuiža-schoolleraar Mārtiņš Krūze (Martin Kruze) . De instellingsopleiding duurde twee jaar en omvatte 1400 uur theoretische en praktische studiecursussen. In de specialisatie werd de nadruk gelegd op hun praktische training, die goed was voor 65,3% van het studievolume. Op haar beurt, in de praktische voorbereiding gymnastiek en fysieke activiteiten, verbonden met gymnastiek, de overhand. Deze nadruk werd beïnvloed door het feit dat op dat moment op scholen lichamelijke opvoeding gymnastiek werd genoemd, maar de leraren - leraren gymnastiek. Op 3 november 1922 werd het studieplan, gerealiseerd aan het Instituut, herzien met de voorwaarde dat aan het einde van de studie de studenten een examen afleggen in elk van de 21 studieonderwerpen. Op 15 november 1922 was dokter Dr. Jēkabs Dille het hoofd van het instituut. In 1923 bepaalde de Pedagogische Commissie examenvereisten en -inhoud en keurde zij het document goedgekeurd door afgestudeerden van die tijd goed. De eerste examenvereisten waren vergelijkbaar met de eisen van vandaag en een van de belangrijkste onderdelen was: het geven van lessen voor kinderen in de schoolgaande leeftijd en het verdedigen van de gekozen managementactiviteit. De eerste eindexamens werden gehouden van 23 juli tot 27 juli 1923 en op 8 augustus van hetzelfde jaar besloot de LFII-raad, handelend in overeenstemming met het kabinetsministerbesluit van 6 september 1921, om het afstuderen al dan niet toe te kennen Diploma, al dan niet rechten toekennen om als docent te werken. LFII stopte zijn activiteit in 1925 en gedurende 5 jaar van zijn leven (1921-1925) werden 79 leraren gymnastiek (lichamelijke opvoeding) voorbereid en gecertificeerd. Gezien het belang van lichamelijke opvoeding en de behoefte om leraren lichamelijke opvoeding te hebben op scholen, werd op 2 oktober 1926 binnen de Letse Volksuniversiteit het Instituut voor Lichamelijke Opvoeding (LTU FAI) geopend. Aan de basis van de activiteit van LTU FAI werd de organisatie, het algemene karakter van studies en vereisten van het voormalige instituut gebruikt. Het Instituut werkte volgens plannen en programma's, bevestigd door het Ministerie van Onderwijs, de studieduur was 3 jaar. Voldemārs Cekuls, inspecteur lichamelijke opvoeding van het ministerie van Onderwijs, werd aangesteld als hoofd van de LTU FAI. In de tijd van zijn bestaan ​​(1929-1940) bereidde LTU FAI 189 specialisten voor lichamelijke opvoeding voor, waarvan 179 het Diploma ontvingen, waarmee de graduatie van het Instituut werd bevestigd, maar 10 - over het hebben van lessen als luisteraars. LTU FAI stopte zijn werk in 1940 en zijn hoofd Voldemārs Cekuls werd op 14 juni 1941 vanuit Letland gedeporteerd. In de periode 1921-1940 werd het instituut afgestuurd door 267 leraren lichamelijke opvoeding.Het Letse Staatsinstituut voor Fysieke Cultuur (LVFKI) begon zijn activiteit op 1 januari 1946, door LSSR People's Commissars Council decision. Praktische studies in LVFKI begonnen in januari 1946 in Riga, 6 Aspazija (toen Padomju) Boulevard, waar er geen speciale kamers en gebouwen moesten worden gehuurd voor studies. De situatie verbeterde licht op 21 oktober 1946, toen extra gebouwen werden toegewezen in de straat 3 Kaļķu. Daarentegen kreeg het instituut in 1951 een pand op 10 Kalpaks (toen Komunāru) Boulevard en 4 Vēstures Street. Infrastructuurverbetering vond plaats in 1959 toen het LVFKI-studie- en sportcomplex werd gebouwd in 333 Brīvības (toen Lenina) Street. Als een integraal structureel onderdeel van Sports University is altijd de Sports Club (SKIF) geweest, die werd opgericht op 4 oktober 1946, en gedurende alle jaren van zijn bestaan ​​waren de medewerkers organisatoren van sportactiviteiten voor studenten en docenten. Onze studenten hebben te allen tijde veel succes behaald op internationaal niveau, door deel te nemen en Letland en de universiteit te vertegenwoordigen in de wereld en Europese competities, evenals in studentencompetities van verschillende niveaus. In 1959 werd een studiestation met 6 verdiepingen gebouwd. De prestigieuze kwalificaties, behaald aan de universiteit, en de groei van het aantal studenten dat ermee verbonden was, was de reden voor de bouw van een ander gebouw voor studies en sport in 1982 en in 1986 - Athletic Arena. In 1989 kregen de studenten van het Instituut extra collegezalen en kantoren. In 1994 werden naast het stadion de lokalen van een wetenschappelijk laboratorium en een schietbaan geopend. Tijdens zijn bestaan ​​tot het jaar 1992 had LVFKI 5522 specialisten met hoger onderwijs en 151 - met speciaal secundair onderwijs voorbereid. Op 5 november 1991 stelt het Ministerie van Onderwijs van de Republiek Letland met de order Nr.459 dat in de toekomst de status en het profiel van de instelling voor hoger onderwijs beter zal worden weerspiegeld, de naam ervan de Letse Academie voor Sporteducatie (LASE) zal zijn . De eerste grondwet van de Academie werd goedgekeurd in de Hoge Raad van de Republiek Letland op 10 maart 1992. Om taken uit te voeren die waren uiteengezet voor de Letse Academie van Pedagogische Pedagogische Educatie, werkten in de Academie, en gedurende de periode van 1983 tot 1991 ook de faculteit van coaches. Het aantal studenten van de Academie, vergeleken met de cijfers van 1946, is verschillende keren gestegen: van 2 studiegroepen in 1946 tot 27 groepen aan het begin van het studiejaar 2011/2012.Het aantal docenten is ook kwantitatief en kwalitatief toegenomen: 38 leden van het academisch personeel, waaronder 1 professor, 16 universitair hoofddocenten, 7 hogere docenten, 14 docenten en assistenten werkten daar in het academische jaar 1946/1947;in het academische jaar 2011/2012 werd het onderwijs aan de Academie verzorgd door 78 leden van het academisch personeel, waaronder 18 hoogleraren, 15 universitair hoofddocenten, 22 universitair docenten, 14 lectoren, 9 assistenten, waaronder 42 academisch personeel met een wetenschappelijke graad .Alle Akademie studenten en succesvolle afgestudeerden hebben hoger onderwijs genoten en zijn getraind om te werken met zeer verschillende kwalificaties, relevant voor de tijdsperiode, zoals:Leraren sport (lichamelijke opvoeding);Docenten biologie;Leraren sociale wetenschappen (gezondheidseducatie);Anatomie en fysiologie leraren;Leerkrachten van militaire training;Sportcoaches;Leraren lichamelijke opvoeding (onderwijs);Onderwijs en Sport werkmanagers;Actieve toerismebeheerders;fysiotherapeuten;Masseurs.LASE is de enige instelling voor hoger onderwijs in het Lets, die onderzoek in de sport coördineert en uitvoert, en ook specialisten op het gebied van sportwetenschap opleidt. Tot nu toe werd de wetenschappelijke activiteit voornamelijk uitgevoerd in de afdelingen van de Academie, maar nu worden verschillende wetenschappelijke onderzoeksinstituten met hun eigen laboratoria gevormd, zoals het Sports Science Institute, het Recreatie en Milieu Instituut, het Teacher Education Development Institute, het Institute of Movement Ergonomie. Als traditie gedurende vele jaren is de jaarlijkse facultaire en studentenonderzoeksconferentie, in het kader waarvan docenten en studentenonderzoeken worden goedgekeurd. Een logisch gevolg van deze conferenties is een jaarlijkse editie van Science Science - LASE wetenschappelijke artikelen. Sport voor bijna elke LASE-student is een integraal onderdeel van het leven geweest. De actieve levensstijl van studenten bepaalt zowel hun kwaliteit van leven als professionele paraatheid. Een ander doel van de Letse Academie voor Sporteducatie is om een ​​internationaal erkende studie van hoge kwaliteit te bieden, innovatief onderzoek in de sportwetenschap te ontwikkelen en dit te integreren in het studieproces, dat zorgt voor de training van competente en competitieve verschillende sportspecialisten voor de Letse en internationale arbeidsmarkt. [-]


Transport and Telecommunication Institute

Bachelor BSc Letland Riga Daugavpils September 2018

TSI Mission - een combinatie van de tradities van de klassieke universiteit en technologische innovatie, wetenschap en creativiteit. Het doel van de TSI - een stabiele vraag naar onze afgestudeerden op de internationale arbeidsmarkt. Transport en Telecommunicatie Institute (Lat. Transporta un sakaru Institūts - TSI) - een moderne universiteit met bijna een eeuw geschiedenis. TSI - de opvolger van de legendarische universiteit RCAII (Riga Red Banner Institute of Civil Aviation) … [+] en RAD (Riga Aviation Institute). TSI In zijn huidige vorm is opgericht in 1999. Vandaag TSI - uniek in Letland een eigen technische soort college universiteit, waar u een hogere opleiding te krijgen in het Lets, Russisch en Engels. Het Instituut heeft ontvangen in Letland permanent erkenning als een instelling voor hoger onderwijs. Met TSI andere officiële documenten kunt u hier vinden. In de tweede grootste stad in Letland, Daugavpils, sinds 2003 met succes werkt Latgalian tak TSI. Het instituut biedt cursussen in de volgende gebieden: transport en logistiek, informatica, elektronica en telecommunicatie, economie en management, luchtvervoer. In juni 2013 zijn alle TSI training gebieden zijn geaccrediteerd voor een maximale termijn - zes jaar. De TSI kan het hoger beroepsonderwijs van de eerste en tweede niveau, bachelor en master graden te verkrijgen, voorbereiden en verdedigen van een proefschrift. TSI is een veelzijdig onderzoeksproject. Volgens de resultaten van deskundige beoordeling van het Instituut voor vervoer en communicatie, de enige onder private universiteiten, opgenomen in de lijst van de meest vooraanstaande wetenschappelijke instellingen die actief zijn in Letland. En ook op basis van de rating van "Latvijas Avīze" 2014, Instituut van Vervoer en Communicatie heeft goede resultaten geboekt, won een eervolle 2e plaats bij particuliere universiteiten in Letland! Het totaal aantal afgestudeerden van het instituut - Meer dan 7.500. Het huidige aantal studenten - Over 3000. De TSI studenten uit Letland, Rusland, Kazachstan, Oezbekistan, Moldavië, Oekraïne, Azerbeidzjan, India, het Verenigd Koninkrijk en andere landen. Het meest populair onder buitenlandse studenten oefenterreinen: logistiek, de informatietechnologie, de luchtvaart. TSI - is een hoge kwaliteit van het onderwijs, een uitstekende docenten, wetenschappelijke en technische basis die voldoet aan de moderne eisen, maximum ontworpen leeromgeving, en, natuurlijk, een erkend diploma in de meeste landen van de wereld. De structuur van de TSI leiders Institute rectoraat Latgale filiaal faculteiten Faculteit Informatica en Telecommunicatie Faculteit Bedrijfskunde en Economie Faculteit der Transport en Logistiek afdelingen Afdeling Software Systems Vakgroep Wiskundige methoden en Modeling Elektronica en telecommunicatie Dienst Transport en Logistiek Department Het ministerie van Transport Aviation Ministerie van Economie, Financiën en Beheer Afdeling der Geesteswetenschappen laboratorium Laboratorium van Applied Software Systems (LAS) Quality Management Laboratory Laboratorium voor Natuurkunde en Electrical Machines Laboratorium voor telecommunicatie en electro-optische systemen elektronica laboratorium Laboratorium voor Natuurkunde en Electrical Machines Laboratorium voor Robotica en studenten onderzoeksprojecten ontwerp en prototyping Laboratory Industrial Automation Laboratory Laboratorium voor ingebedde computersystemen en digitale signaalverwerking Electronic Systems Modeling Laboratory Laboratorium ondergrondse radar multimedia laboratorium Academische en professionele Aviation Center (APAC) Centrum van Telecommunicatie, elektronica en robotica [-]


Riga Aeronautical Institute

Bachelor Letland Riga September 2018

Televisieprogramma "Vluchtplan" over het Riga Aeronautical Institute (24.05.2013)CAO-conferentie " Training van luchtvaartspecialisten - moderne technologieën en ontwikkelingstrends " (19.07. 2012) RAI Jubilee - 70 jaar (21.07.2012)Excursie in het Riga Aeronautical InstituteRiga Aeronautical Institute (RAI) is een van de oudste onderwijsinstellingen van Letland met een rijke ervaring en tradities van opleiding van specialisten op het gebied van luchtvaart en vervoer.RAI, … [+] opgericht in 1942 als een school voor opleiding van luchtvaartspecialisten, is vanaf 1989 een instelling voor hoger onderwijs met jarenlange succesvolle ervaring met werken op de internationale markt voor educatieve diensten.RAI is vandaag:Een termless geaccrediteerde instelling voor hoger onderwijs Veelbelovende en in-demans transport en economische beroepen.Moderne lesmethoden.Gekwalificeerd academisch personeel.Samenwerking met veldspecifieke onderwijsinstellingen en opleidingscentra.Collectieve training van cadetten van Nacionāla Aizsardzības Akadēmija.Bijkantoren in Latgale: Daugavpils, Rezekne.Netwerk van regionale advieseenheden.Mogelijkheid om een ​​staatsdiploma van de Republiek Letland te verkrijgen, erkend door het Ministerie van Onderwijs van de Russische Federatie.Hoog ontwikkelde onderwijs- en methodische en materiële en technische basis.Vol met gevarieerd campusleven.We zijn er zeker van - we gaan de ene kant opRiga Aeronautical Institute (RAI) is een instelling voor hoger onderwijs met een rijke ervaring en tradities op het gebied van de voorbereiding van specialisten op het gebied van transport, zoals lucht-, zee- en wegtransport. Studenten hebben grote mogelijkheden om onderzoek te doen naar bedrijfseconomie in overeenkomstige domeinen, bedrijfsbeheer en ook verkenning van luchtvervoer en het ontvangen van pilootvaardigheden. Ongeveer 1500 studenten studeren in RAI, waaronder afdelingen van het instituut in Rezekne en Daugavpils. Behalve Letse studenten studeren studenten uit Litouwen, Georgië, Kazachstan, Moldavië, de Russische Federatie en Armenië in RAI. Tijdens de periode van haar bestaan ​​heeft RAI meer dan 35000 specialisten van verschillende kwalificaties voorbereid.Dankzij de afhankelijkheid en stabiliteit van RAI kan ons instituut werken aan perspectief. De programma's van het hoger onderwijs en de beroepsopleidingen zijn gelicentieerd en geaccrediteerd./>Om aan de eisen van de wereldeconomie te voldoen en aan de maatschappelijke opinie te beantwoorden, werkt het personeel van een instelling voor hoger onderwijs continu aan de verbetering van reeds beschikbare onderwijsprogramma's en de ontwikkeling van nieuwe. De bestaande educatieve basis op het terrein van het instituut wordt aangevuld met een nieuw gebouw met laboratoria, een bibliotheek en een officieel hostel. Goed uitgeruste lokalen voor het geven van lezingen, praktische lessen en seminars, een café, een medisch centrum, een fitnesscentrum en een zwembad bevinden zich in het oude gebouw./>RAI is een voorbeeld van succesvolle internationale samenwerking. Op verschillende gebieden van de wetenschap en onderwijs werkt Instituut niet alleen samen met Letse hoger onderwijsinstellingen, maar ook met Moskou Humanity-Economics Institute, Instituut van Noord-Dakota (VS), International Academy of Aviation PANAM, centrum van opleiding van luchtvaartspecialisten Lufthansa, St. Petersburg State University of Civil Aviation en anderen./>Sferen van activiteiten van specialisten die door ons zijn opgeleid, worden symbolisch beschreven door een logotype RAI - een wereldbol omgeven door een vogelvleugel, die laat zien dat studenten als doorgangsvliegen naar het instituut vliegen, kennis en ervaring opdoen en naar hun werk vertrekken plaatsen in Letland en andere landen van Europa, Azië en Amerika. Het logo van RAI is een internationaal erkend handelsmerk./>RAI-voorzieningenVooruitgang faciliteiten, modern ontwerp en uitrusting van klaslokalen, bibliotheek, gezondheidsverbetering en medische centra in overeenstemming met de eisen van Europese normen creëren een nieuwe zakelijke omgeving, de sfeer van gezelligheid en comfort, zoals met name werd gemarkeerd door de Raad voor Accreditatie.AT Controllers Simulators trainenBiedt praktische training van studenten en ATC- en MSP-specialisten.BibliotheekHier kunt u de nodige literatuur opvragen, werken op de computer, faxen, e-mailen, internetten, een fotokopie maken. Kantooruren: werkdagen 8: 45-17: 30.Voor extramurale afdeling: maandag en zaterdag - 8: 45-19: 30Dinsdag - vrijdag - 8:45 - 17:30 uurZondag: van 08:45 tot 16:00 uurComputercentrum/>Er zijn speciale Commputer Training Cources werktijden: woensdag om 17.00 uur.Engelse studeerkamer/>Wij nodigen u uit om 2 keer per week Engelse taalcursussen te volgen.Vergaderzaal/>Dit is een plaats van leiding van vergaderingen van de Senaat, zelfbestuur van studenten, ontmoetingen met buitenlandse gasten.VergaderruimteDe geschiedenis van de RAI wordt weerspiegeld in de museumexpositie.Jaarlijkse aandeelhoudersvergaderingen, diploma-uitreikingen, plechtige vergaderingen worden in deze zaal gehouden.Laboratorium voor Natuurkunde, Elektronica/>Wij nodigen u uit om cursussen te volgen voor het repareren van moderne televisietoestellen en videorecorderrecorders. [-]


Liepaja University

Bachelor Letland Liepaja September 2018

Feiten en cijfers Liepaja University is geaccrediteerd staat hoger onderwijsinstelling, die opleidingen op alle drie niveaus studie implementeert: fundamentele studies, master en doctor studies. Elk jaar ongeveer 30 opleidingen worden uitgevoerd. Full-time en part-time studie. Het aantal gekozen leden van het onderwijzend personeel - 74, onder hen niet meer dan 64,8% - Dokters van Wetenschappen; 35,1% hoogleraren en universitair hoofddocenten. Ongeveer 2000 studenten. Liepu… [+] heeft een eigen volkslied, wapenschild, logo en een banner. Meer dan 20.000 afgestudeerden Enkele historische feiten: De hoger onderwijsinstelling is opgericht in 1954 op basis van Teacher Training Institute. De oorspronkelijke naam - Liepaja Pedagogisch Instituut. De eerste campus - Baseina iela 9, Liepaja. Voor lange jaren de onderwijsinstelling aangeboden onderwijs in onderwijskunde. Tegelijk met lerarenopleidingen opleidingen een breed spectrum van niet-pedagogische opleidingen is aangeboden sinds 1990. In de loop van de tijd de naam van het hogere onderwijsinstelling is meermaals gewijzigd. Op 16 juli 2008 Liepāja Academie Pedagogiek werd Liepaja University (Liepu). Missie Liepaja University is een symbool van onderwijs, wetenschap en cultuur van Liepaja en Kurzeme regio die met concurrerende, internationaal erkende gevarieerd onderwijs biedt. De Liepu ontwikkelt innovatieve onderzoek, zorgt voor de duurzaamheid van de samenleving ontwikkeling, economische kennisontwikkeling in Letland als een wettige partner in de Europese Unie. Opleidingen Liepāja University is de grootste instelling voor hoger onderwijs in Kurzeme, implementeert opleidingen in zes gebieden van de studies van de acht gebieden gedefinieerd in Letland. Fundamentele studie profielen: Humanitaire Wetenschappen en Kunsten Natuurwetenschappen, Wiskunde en IT Diensten Sociale Wetenschappen en Ondernemerschap Sociaal welzijn Lerarenopleiding en pedagogie Faculteiten Studiewerk op Liepu wordt georganiseerd door: Faculteit der Geesteswetenschappen en Kunsten Faculteit Pedagogiek en Social Work Faculteit Management en Sociale Wetenschappen Faculteit Science and Engineering Faculteit der Geesteswetenschappen is opgericht in het jaar 2000, door de herstructurering van de bestaande Academy faculteiten. Het begin van de faculteit moet worden gezocht in de faculteit van de Letse taal en literatuur, in het Liepu propedeuse vastgesteld. Faculteit Pedagogische Wetenschappen is gestart in het jaar 2000 op basis van het voorschoolse en basisonderwijs faculteit. Faculteit Management en Sociale Wetenschappen en de faculteit Science and Engineering zijn de nieuwste uit Liepu faculteiten (beide faculteiten opgericht in september 2013). Basis studies Baltic filologie en cultuur Zakelijke en organisatie Communicatiemanagement Computer wetenschap Cultuurmanagement ontwerp Europese taal en cultuur studies Het wiskunde Mechatronica Natuur en hernieuwbare energiebronnen management en engineering Nieuwe mediakunst Foto kunst Natuurkunde maatschappelijk werk Logopedie Leraar Toeristisch management en recreatie Hogere studies level Master studies Kunst Carrière consultant Milieutechnologie Algemene lerarenopleiding Informatietechnologie Letse filologie Literair werk en communicatie Managementwetenschappen Master in de pedagogische wetenschappen in pedagogie Nieuwe mediakunst maatschappelijk werk Doctoraatsprogramma's E-studies technologieën en beheer taalwetenschap New Media Art Pedagogie [-]


Riga Teacher Training and Educational Management Academy (RTTEMA)

Bachelor Letland Riga Oostenrijk Noorwegen September 2018

Academy Filosofie De mensheid en democratie; Internationalisering van het onderzoek proces en mobiliteit; Toepassing en het gebruik van moderne IT; Creativiteit; Integratie van academische disciplines en de praktijk; Deelname van studenten te verbeteren opleidingen. Missie De missie van RTTEMA is aan te bieden en zorgen voor een leven lang leren in de geaccrediteerde opleidingen van de academie en aanzienlijk bijdragen aan de educatieve en culturele leven van Letland -… [+] zowel de regio's en Riga. Het doel van de Academy is om elke student te voorzien van een mogelijkheid om professionele en academische hoger onderwijs op het gebied van pedagogiek, psychologie, business en management, evenals de motivatie te verwerven voor het beroepsleven en voortdurende zelfverbetering. Concept RTTEMA bereidt leraren die in staat zijn om de leerlingen voor het leven en werk voor te bereiden in de informatiemaatschappij. De conceptuele hoekstenen van RTTEMA onderzoek proces zijn intelligentie, deskundigheid en vaardigheid. Elke opleiding stelt onze studenten om de nodige professionele competenties te ontwikkelen. geschiedenis RTTEMA is een conceptueel en technisch moderne professionele instelling voor hoger onderwijs (HOI) opgericht door de staat. Het begon haar werk in 1994 met 1.273 studenten en is nu een van de grootste instellingen voor hoger onderwijs in Letland in termen van het aantal studenten. Niettegenstaande zijn jonge leeftijd, RTTEMA erfde de tradities van de onderwijsinstellingen voor leraren die teruggaat tot 1946. RTTEMA werd opgericht ter gelegenheid van de fusie van de twee instellingen: 'Instituut en Imanta Teachers' Riga Teachers Institute. RTTEMA Fact File RTTEMA: is een instelling staat het hoger onderwijs in 1994 opgericht; leidt meer dan 3,5 duizend leerlingen in full-time en part-time studie; telt 160 docenten en docenten; organiseert internationale conferenties; publiceert wetenschappelijke artikelen; implementeert projecten van wetenschappelijk onderzoek; faciliteert studenten en docenten internationale mobiliteit; is een actief lid van internationale organisaties; organiseert gastcolleges en masterclasses van prominente professionals; biedt 25 opleidingen aan de universiteit, vrijgezellen, PhD niveaus meester zand; biedt mogelijkheden om het beroep van leraar, onderwijs manager, personeel, business en office manager, loopbaanadviseur, handel en marketing en PR-specialist te verwerven, krijgen onderwijs op het gebied van de psychologie. Visie Onze Academy is een erkende universiteit en internationaal centrum van pedagogisch onderzoek, met een campus en onderzoek basis, alsook filialen in andere landen. Strategie De Academy heeft een gunstig klimaat wordt gekenmerkt door humane waarden en relaties gecreëerd. De activiteiten van onze medewerkers zijn gebaseerd op creatieve, gelijke rechten, verantwoordelijk samenwerking en dialoog. De strategische doelstellingen van de komende jaren zijn: aan de Academie voortdurende ontwikkeling door creatief werk te stimuleren; het verrichten van onderzoek gericht op de ontwikkeling en implementatie van de Academie conceptie en de perfectie van de Letse onderwijssysteem; om hoge kwaliteit studies doelgericht verbetering van de methodologische en technische voorziening van het onderzoek proces; naar regionalisme onderhouden - bieden nieuwe mogelijkheden van het onderwijs aan de inwoners van Letland in de buurt van hun woonplaats. Academie Intellectuele Milieu Raad van Hoogleraren in Pedagogiek; Pedagogisch Wetenschappelijk Instituut; Creativiteit Wetenschappelijk Instituut; Child Language Research Center; Psychological Research Institute; Natuur en Working Environment Institute; Verschillende methodische centra; Young Club Teachers '; RTTEMA Centre van Voortgezet Onderwijs; Bibliotheek met voorraden in 10 steden van Letland. Academie Psychological Milieu Democratische en creatieve; Stimulering van de identiteit van elk individu; Gericht op onderlinge samenwerking. Service en sociale leven Students ' Studenten worden verstrekt administratieve ondersteuning bij International Office en sociale ondersteuning op Students 'Parlement. Afgezien van deze eenheden studenten hebben een kans van zich te scharen in de volgende culturele ondernemingen: Gemengd koor "Fortius"; Female Choir "Balta"; Kamerorkest "Gaudeamus Orchestra"; Big band; Sportclub; Folk Dance Group "Dejotprieks" (Joy of Dance). Ook zijn er activiteiten aangeboden aan de Letse uitwisselingsstudenten via ESN (Erasmus Student Network) Riga. Academy Physical Environment 3 gebouwen - 1 in Riga, 1 in Cesis en 1 in Kuldiga; Café Students '; 2 sporthallen, een stadion; 2 computerruimtes met toegang tot internet; geleidelijk en regelmatig gerenoveerde studie terrein; Technische ondersteuning (video's, overheadprojector, beamers, computers, microscopen enz. Er is een gratis toegang tot de piano, een digitaal orgel en een pijporgel). [-]


Riga Business School

BBA Letland Riga September 2018

Opgericht in 1991 in samenwerking met de State University van New York in Buffalo, Verenigde Staten, en de Universiteit van Ottawa, Canada, Riga Business School (RBS) is een internationaal erkende instelling beheer-onderwijs in Riga Technical University (RTU) en heeft meer dan 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven het onderwijs. Riga Business School is de enige school in de Baltische staten het aanbieden van Noord-Amerikaanse studies, zowel in de kwaliteit van het onderwijs… [+] en in de structuur, met intensieve case studies, groepswerk en de actieve betrokkenheid van de klas. De faculteit Professoren aan Riga Business School zijn onderzoekers, consultants en opinieleiders in elk aspect van het bedrijfsleven. De faculteit uit vijf continenten uitdagingen en stimuleert studenten met een curriculum dat kennis, competenties, vrijheid en passie heeft voor het onderwijs. De faculteit bestaat uit zowel internationale als lokale professoren, uit een verscheidenheid van achtergronden en met ruime ervaring in het bedrijfsleven. studenten Studenten aan Riga Business School zijn uitgekozen door het programma directeuren, dus studenten van RBS zijn niet een van de menigte. Iedereen hier heeft een sterke persoonlijkheid en de docenten en personeel van de school doen hun best om deze studenten in leiders te ontwikkelen. RBS heeft een sterke, individuele benadering van hun studenten, daarom zijn er nooit meer dan 50 leerlingen in een klas. En ongeveer 10% van alle studenten zijn de knapste koppen uit de hele wereld: Azerbeidzjan, Brazilië, Duitsland, India, Kazachstan, Letland, Noorwegen, Rusland, Wit-Rusland, en de Verenigde Staten. De Campus Riga Business School is gevestigd in het hart van Riga - een stad die altijd een centrum van zaken is geweest. Kijk zelf maar! De school ligt dicht bij alles, met een drukke centrum altijd vol leven stad, het oude deel van de stad met prachtige Art Nouveau gebouwen, meerdere winkels, bars, restaurants, theaters, concertzalen en alles wat een student nodig heeft om te genieten van zijn of haar studie. Accreditaties en awards Prme initiatief. RBS is een lid van prme (Principles for Responsible management Onderwijs). De prme initiatief stimuleert en faciliteert de beweging van business schools in de richting van benaderingen die voldoen aan de nieuwe behoeften en verwachtingen van de zakenwereld en de eisen van een nieuwe generatie van studenten met betrekking tot duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. CEEMAN award. RBS is de eerste staat instelling voor hoger onderwijs in Letland aan de CEEMAN ontvangen (Midden- en Oost-Europese Management Development Association) IQA Accreditatie award. We nagestreefd en deze erkenning verkregen, omdat het weerspiegelt onze verplichtingen aan de groei, ontwikkeling en strenge kwaliteitscontrole. Institutionele accreditatie. De Republiek Letland Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen heeft toegekend Riga Technical University volledige en onbeperkte accreditatie. De accreditatie heeft geen vervaldatum hebben, dus als gevolg van het vertrouwen van het ministerie. Deze accreditatie bevestigt Riga Technical University als een instelling die kan zorgen voor onderwijs en award staat hoger erkende diploma's in Letland. Programma accreditatie. RBS programma's hebben de hoogst mogelijke accreditatie toegekend in Letland. Onze zes jaar accreditatie periode begon in 2013. Deze accreditatie bevestigt dat onze management programma's voldoen aan de hoogste academische standaarden. Eduniversal ranking. RBS is aangekondigd als de beste business onderwijs in Letland door Eduniversal ranking. De 3 Palms of Excellence award wordt uitgereikt aan scholen die een uitstekende business schools met internationale versterkende invloed zijn. Deze school biedt programma's in: Engels Deze school biedt ook: Executive MBA (1) Professional MBA (1) BBA (1) [-]