DigiPen - Institute of Technology Singapore

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

Als 's werelds eerste college om een ​​bacheloropleiding is gewijd aan de ontwikkeling van games bieden, heeft DigiPen Institute of Technology lange tijd de eerste keuze voor studenten die een carrière in de digitale interactieve media-industrie.

De prestatiegerichte karakter van de sector heeft hoge normen en creëerde hevige concurrentie voor studenten op de arbeidsmarkt van vandaag. Om te slagen, moet een unieke en boeiende interactieve ervaringen te leveren aan het publiek van vandaag. Dit type van echte technologische innovatie kan alleen worden bereikt door degenen die hebben een diep, fundamenteel begrip van de complexe relatie tussen gebruiker en ervaring.

Digipen INSTITUTE OF TECHNOLOGY SINGAPORE

Singapore is nu de thuisbasis van DigiPen eerste internationale campus. De Singapore campus werd opgericht op uitnodiging van de Singaporese overheid als onderdeel van het initiatief van het land naar het eiland te bouwen in een opleiding hub met de visie van het draaien in een "Global Schoolgebouw". Aanwezigheid DigiPen's zal ook bijdragen aan de visie van het omzetten van het eiland in een van de Singaporese overheid de "Global Digital Studio."

Digipen: verleden, heden en toekomst

Opgericht in Noord-Amerika in 1988, DigiPen blijft een leider in de ontwikkeling van games onderwijs en daarbuiten. Met zeer academische opleidingen gegeven door een wereldklasse faculteit, uitgebreid curriculum van het Instituut gaat veel verder dan alleen studenten te leren hoe ze kunstproductie software of specifieke programmeertalen gebruiken. Door middel van stages, team-based projecten, en onderwijs kansen, DigiPen studenten direct ervaren wat er nodig is om een ​​succesvol en waardevol lid van de interactieve media gemeenschap geworden. Leer meer over de geschiedenis van DigiPen.

ACADEMICS

Algemene informatie

Opleidingen DigiPen's worden allemaal aangeboden op het terrein en in de persoon om studenten te voorzien van een optimaal niveau van instructie, ondersteuning en samenwerking Elke opleiding heeft een adviescommissie bestaande uit docenten, medewerkers en professionals uit de industrie die het curriculum herzien op jaarbasis voor een passende strengheid en relevante content De lessen worden aangeboden op een semester basis Nieuwe studenten zich inschrijven een keer per jaar in de herfst
Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Accreditaties

DigiPen Institute of Technology is accredited by the Accrediting Commission of Career Schools and Colleges (ACCSC)

Bekijk BA's » Bekijk BSc's »

Programma's

Deze school biedt ook:

BA

Bachelor Of Arts In Game Design

Campus Voltijd 4 jaar August 2018 Singapore

De Bachelor of Arts in Game Design richt zich op de visuele en narratieve aspecten van game design. Het eerste jaar van het programma richt zich vooral op het ontwikkelen van fundamentele kennis en vaardigheden in tekenen, kleur, toon, compositie en animatie, in aanvulling op de wiskunde en informatica. [+]

De Bachelor of Arts in Game Design richt zich op de visuele en narratieve aspecten van game design. Het eerste jaar van het programma richt zich vooral op het ontwikkelen van fundamentele kennis en vaardigheden in tekenen, kleur, toon, compositie en animatie, in aanvulling op de wiskunde en informatica. Studenten leren hoe te ontwerpen, model en textuur zowel 2D als 3D kunst activa, van individuele karakters hele niveaus. Als studenten vooruitgang, zetten ze hun vaardigheden op de proef in de echte wereld, samenwerkingsprojecten waar ze ontwerpen, ontwikkelen en herhalen hun eigen volledig speelbaar 2D- en 3D-games. Het gebied van digitale entertainment is verhuisd van een tijdperk waarin ontwerpers waren autodidact en leerde op de baan, naar een situatie waarin zelfs entry-level designers zullen naar verwachting worden goed getraind met bewezen ontwerp vaardigheden, samen met een goed begrip van de technologie, kunst , audio, verhalende, en psychologie. Het ontwerpen van digitale entertainment is uiteindelijk om leven te blazen in elk aspect van wat anders levenloze code en statische pixels op een scherm. Ontwerpers moeten voortdurend plaatsen zich in de hoofden en harten van hun spelers, het vormgeven van elke actie, elke reactie, de eb en vloed van de intensiteit van het spel, en vervolgens vakkundig mengen van de mechanische, ruimtelijke, verhalende, visuele en auditieve aspecten van het hele ervaring. Deze opleiding bereidt afgestudeerden voor een moderne game designer, die geschikt zijn voor grote teams, communiceren en samenwerken met andere ontwerpers, kunstenaars en ingenieurs, en in staat om een ​​ervaring die groter... [-]

Bachelor Of Fine Arts In Digitale Kunst En Animatie

Campus Voltijd 4 jaar August 2018 Singapore

De Bachelor of Fine Arts in de Digitale Kunst en Animatie is een vierjarig programma dat is ontworpen om studenten voor te bereiden om kunstwerken te creëren op het professionele niveau. [+]

De Bachelor of Fine Arts in de Digitale Kunst en Animatie is een vierjarig programma dat is ontworpen om studenten voor te bereiden om kunstwerken te creëren op het professionele niveau. In plaats van simpelweg studenten te leren hoe ze de huidige instrumenten en software, de BFA gebruiken. in Digitale Kunst en Animatie programma benadrukt de ontwikkeling van fundamentele vaardigheden die relevant en bruikbaar blijven, ongeacht de technologie of medium. Studenten die met succes dit programma te voltooien zal de vaardigheden machtig om te produceren, die niet alleen beelden in een professionele studio-omgeving. Als de animatie en video game-industrie te rijpen, is er een duidelijke verschuiving van bedrijven aan werknemers die meer dan een praktische kennis van een specifiek commercieel softwarepakket of traditionele artistieke vaardigheden te tonen in te huren. Industrie-kwaliteitsnormen blijven stijgen, en de concurrentie voor entry-level posities eist dat kunstenaars bezitten geavanceerde vaardigheden voordat ze zelfs kunnen beginnen hun carrière. Studio zoeken kunstenaars met een brede en geïntegreerde fundering van theoretische, praktische en technische vaardigheden in de productie van animatie, traditionele kunst, moderne computer software, en de media verhaal flow. Inzicht en potentieel op lange termijn steeds belangrijker geworden. De studio's hebben ook professionele verantwoordelijkheid en consistentie te eisen. Digitale kunst en animatie levensvatbaar blijven carrièremogelijkheden voor afgestudeerden bezitten deze vaardigheden. Animatie is in staat van het oplossen van informatieve, educatieve en entertainment problemen geen andere discipline kan oplossen. Het biedt een hoeksteen voor vele industrieën, waaronder bioscoop, uitgezonden entertainment, kabeltelevisie, softwareontwikkeling, internet, onderwijs, simulatie, product design, onderzoek,... [-]

BSc

Bachelor Of Science In De Informatica En Game Design

Campus Voltijd 4 jaar August 2018 Singapore

De Bachelor of Science in Computer Science en Game Design combineert cursussen in computer science, waaronder het schrijven van computerprogramma's in de belangrijkste talen zoals C en C ++, met een solide basis in de geesteswetenschappen, sociale wetenschappen, en de fundamenten van de kunst. [+]

De Bachelor of Science in Computer Science en Game Design combineert cursussen in computer science, waaronder het schrijven van computerprogramma's in de belangrijkste talen zoals C en C ++, met een solide basis in de geesteswetenschappen, sociale wetenschappen, en de fundamenten van de kunst. Dit programma blootstelt studenten om een ​​scala aan tools en processen die worden gebruikt door professionele ontwerpers, inclusief eigen scripttalen, niveau en de map editors, databases en ontwerpdocumenten. Studenten in de BS. in Computer Science en Game Design programma-ontwerp, prototype, en herhalen hun projecten in een samenwerkingsverband, deadline-driven omgeving, hen te helpen bij de communicatie en team vaardigheden die nodig zijn om te slagen in een real-world studio omgeving te ontwikkelen. Het gebied van digitale entertainment is gegroeid uit het gebruik van kleine teams van slechts een handvol ontwikkelaars voor een hele spel om met behulp van grote teams van honderd of meer op een enkele titel. Deze grote toename van de omvang van de teams, reikwijdte, en investeringen in digitaal entertainment titels heeft natuurlijk geleid tot meer en meer specialisatie in de rol van de ingenieur, kunstenaar en designer. Ondanks deze toegenomen specialisatie in het algemeen, is de digitale entertainment industrie ook gezien een groeiende vraag naar een hybride engineer / designer: iemand die heeft sterke programmering en wiskunde vaardigheden, gecombineerd met formele opleiding in game design. Dit type van de ontwikkelaar is de brug tussen de technische en creatieve kanten van game-ontwikkeling, in staat om te werken als een ingenieur of ontwerper als dat... [-]

Bachelor Of Science In De Informatica In Real-time Interactieve Simulatie

Campus Voltijd 4 jaar August 2018 Singapore

De Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation is een vierjarig computer science graad gericht op de technische aspecten van computer graphics en simulaties. [+]

De Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation is een vierjarig computer science graad gericht op de technische aspecten van computer graphics en simulaties. Studenten beginnen met een solide basis in wiskunde, natuurkunde, en de programmering, dan gelden die kennis in de jaarlijkse team-based projecten, waar ze ontwerpen, programmeren, testen en uiteindelijk geven hun eigen volledig speelbare spelletjes aan het publiek. Degenen die met succes de BS in de computerwetenschappen in Real-Time Interactive Simulation programma zal beschikken over de kennis en vaardigheden om zeer complexe softwaresystemen op een professioneel niveau te produceren. De elektronische en digitale entertainment-industrie is een van de snelst groeiende en meest opwindende carrière keuzes voor de toekomst. De video game, film, en militaire industrie zijn slechts een paar van hen die goed opgeleide, enthousiaste programmeurs, ontwerpers, kunstenaars, en managers te eisen. DigiPen Institute of Technology is een belangrijke leverancier van deze personen, en de Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation bereidt programmeurs voor deze industrieën. Ontworpen en ontwikkeld door experts uit de industrie en DigiPen faculteit, het Instituut van vier jaar BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation-programma is een computer science graad die sterk gericht is op het technische gebied van graphics en simulaties. Deelnemers aan de BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation programma gespecialiseerd in de vaardigheden en instrumenten die nodig zijn om real-time simulaties van real-life events en denkbeeldige situaties te creëren. De BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation programma biedt... [-]

Videos

Lurking | DigiPen Institute of Technology Singapore