DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

DigiPen Institute of Technology is de eerste universiteit in het woord die zich heeft gespecialiseerd in videogamedevelopment met 3 campussen in Redmond-USA (Onze hoofdcampus), Singapore en Bilbao-Europa (geopend in 2010). DigiPen bereidt al 30 jaar jonge mensen voor op de videogamesindustrie en andere sectoren (luchtvaart, automobiel, bioscoop ...), met behulp van een uiterst praktisch onderwijsmodel waarin studenten vanuit het niets videogames en animaties produceren. De Princeton Review beoordeelt DigiPen constant als een van de beste scholen in videogamedevelopment en Forbes Magazine heeft DidiPen erkend als een naslagwerk in Noord-Amerika en Digipen is ook uitgeroepen tot de 2e beste videogamewedstrijd in de Verenigde Staten door de Animation Career. Beoordeling . DigiPen-studenten studeren af ​​met de voorbereiding en ervaring die de huidige branche vereist!

In de graad Computer Science geven we les, beginnend met de fundamenten van Real-Time Interactive Simulation met behulp van videogames als middel om dit te doen, onze studenten produceren videogames die elk van de afzonderlijke componenten samenbrengen om de spellen vanaf nul te maken. Ze leren de game-engine, kunstmatige intelligentie, grafische engine, de natuurkunde en alles te maken zonder software te gebruiken die ze zelf niet van nul hebben gemaakt. Tijdens de 4 jaar van de bachelor maken de studenten 5 complete videogames (3 spellen in 2D en 2 spellen in 3D), werkend in teams bestaande uit programmeurs en animatiekunstenaars en in de exacte omstandigheden waarin ze zouden werken in professionele video spelbedrijven. De kwaliteit van de spellen die door DigiPen-studenten worden geproduceerd, is zodanig dat ze gewoonlijk concurreren in internationale videogamecompetities. DigiPen heeft (56 prijzen) gewonnen, meer dan welke andere videogameschool dan ook, in het belangrijkste onafhankelijke festival van de sector in San Francisco.

In onze Bachelor of Art and Animation (BFA) beginnen onze studenten met het leren van de basisprincipes van tekenen, perspectief en verhoudingen correct gebruiken, leren over kleur, compositie en textuur. Ze ontwikkelen hun eigen karakters en brengen alles in praktijk wat ze in hun anatomieklassen bestuderen. Ze maken animatiefilms in 2D, in teams en individueel, in zwart en wit en in kleur. Ze leren vervolgens hoe ze 3D-modellen van hun personages en omgevingen kunnen maken. In de filmlessen leren ze hoe ze de camera moeten verplaatsen en hun scènes kunnen instellen en belichten. Eindelijk leren studenten hun films te bewerken zodat ze tot leven komen! (Ik heb hieronder enkele van onze bekroonde studentenfilms van DigiPen Bilbao opgenomen) Onze BFA-studenten werken ook in samenwerking met programmeurs die alle afbeeldingen voor de videogames produceren en uit de eerste hand leren wat het is om in een videogameproductiebedrijf te werken.

Onze afgestudeerden en professionele kansen.

Met betrekking tot de professionele mogelijkheden die onze opleidingen studenten bieden, werken studenten van onze cohorten 2010 en 2011 internationaal (Ubisoft Duitsland en Canada), nationaal (Mercury Steam Game-studio's in Madrid) op het gebied van optometrie (Davalor Salud Pamplona), On lijnprogramma's (Innomatic) en hebben een eigen bedrijf opgericht (Kaia estudios). " DigiPen heeft twee promoties van studenten op de wereld gebracht die in de regel minder dan twee maanden nodig hebben om hun plaats in de sector in te nemen " El Correo 22/11/2015

"Een van onze studenten startte een project voor pas afgestudeerde studenten bij een groot AAA-bedrijf en binnen een jaar was het overgeplaatst naar de grootste vlaggenschipstudio van het bedrijf. Onze alumni werken op veel verschillende gebieden, van spel tot luchtvaart, tot auto's, film en medicijnen. In alle gevallen zijn ze full-staff en werken ze niet als stagiaires. " - Steven Longden, directeur Admissions, DigiPen Institute of Technology

Met een erfenis die 30 jaar sterk staat - bijna net zo ingeburgerd als de industrie zelf - is DigiPen Institute of Technology een bekende pionier in het ontwikkelen van games en softwareontwikkeling.

Als de allereerste instelling ter wereld die gespecialiseerd is in deze vorm van onderwijs, staat DigiPen in het middelpunt van de vooruitgang op het gebied van onderzoek naar digitale media en computertechnologieën. "Voortbouwend op een fundament van academici, toegepast leren, industriële kennis en multidisciplinaire teamgebaseerde samenwerkingsverbanden," stelt de institutionele missie, "inspireren we onze studenten om een ​​leven lang leren na te streven, evenals wetenschappelijke en creatieve verkenning, en hen in staat te stellen om te worden leiders en initiators op mondiaal niveau. "

Hier zijn drie redenen om te studeren in Bilbao, op de eerste Europese campus van DigiPen:

1. Ongeëvenaarde academici op een uniek gespecialiseerd gebied

Als een school die het belang van een op de industrie geïnformeerd en gericht onderwijs begrijpt, worden de DigiPen-graden gevormd naar de eisen van de spelwereld. Dit ingewikkeld geweven beroep vereist hoog opgeleid personeel met vakkennis en vaardigheid. Daarom biedt DigiPen Bilbao uitgebreide programma's op het gebied van informatica voor softwareontwikkeling en digitale kunst en animatie voor film en games; fungeren als een platform van waaruit studenten elk aspect van hun digitale creatie produceren.

Leren hier is authentiek en organisch, met studenten die hun kunst van de grond af vervolmaken. Computerwetenschapsstudenten bouwen bijvoorbeeld de game-engine (de software die wordt gebruikt om het spel te ontwikkelen) vanaf nul, waardoor ze worden overgoten met mogelijkheden die ver buiten de gaming-sfeer liggen en in simulatie, kunstmatige intelligentie en elke andere toepassing. En de kunstenaars bevinden zich in dezelfde boot en nemen een aantal tekenlessen in traditionele 2D-animatie, anatomie en film.

Alles dat in de klasomgeving van DigiPen wordt geleerd, wordt toegepast op een praktisch project, waarbij studenten in totaal vijf geavanceerde spellen maken op school, terwijl kunststudenten ook volledige 2D- en 3D-ontwerpen voor games en films maken. Alle ervaring die is opgedaan met de sterke analoge basis van DigiPen strekt zich vervolgens uit tot de digitale arena in de vorm van 3D-modellering, texturering en animatie.

Dit is een instelling waarin creatieve samenwerking wordt aangemoedigd. Daarom werken DigiPen-studenten vanaf hun eerste dag in teams aan hun projecten. Het is een directe nabootsing van hoe het beroepsleven eruit zou zien in een echte game- of filmproductie, en dient als een waardevolle professionele ervaring die later loont.

Studenten plukken ook de vruchten van de gerespecteerde, professionele faculteit van DigiPen. Deze mensen zijn actief betrokken bij de industrie en velen ontvangen prestigieuze onderscheidingen op hun respectieve gebieden. Inzicht in de trends en schommelingen die bij een markt horen, deze snellere leraren brengen kennis bij die voldoet aan de wereldwijde vraag vanuit de industrie.

2. DigiPen heeft een ongeëvenaarde reputatie

Het instituut heeft drie decennia ervaring in het vak gesmeed en bovendien de allereerste die een bacheloropleiding in game-ontwikkeling aanbiedt - en dat is echt iets dat ertoe doet. DigiPen-studenten hebben 60 prijzen gewonnen in het jaarlijkse Independent Games Festival (IGF) - meer dan enige andere school ter wereld - om maar te zwijgen van het feit dat het de enige school is waar studenten meedoen aan de professionele categorie.

De invloed en invloed van DigiPen heeft de ogen getrokken van toonaangevende industriefiguren. Dankzij zijn ongeëvenaarde reputatie heeft DigiPen zinvolle banden met gaming en overheidsinstanties, plus de lokale gemeenschap, om ervoor te zorgen dat het curriculum relevant en up-to-date blijft. Dit heeft ongetwijfeld bijgedragen aan de uitstekende plaatsingsgraden voor afgestudeerden van het instituut. Van toptechnologiebedrijven in sectoren als automotive, luchtvaart, optometrie en verzending, tot triple-A-titels als Call of Duty, League of Legends, Halo, Assassin's Creed, FIFA, Forza Motorsport en meer - DigiPen-studenten hebben het allemaal gedaan.

Een onverslaanbare locatie

Met een splinternieuwe campusontwikkeling in het centrum van Bilbao, vormen DigiPen-studenten de kern van een bloeiende digitale scène. De stad heeft onlangs een grote stadsvernieuwing ondergaan, waarbij ze haar industriële wortels heeft verlaten en zich heeft toegespitst op toerisme en diensten. Gedefinieerd door de concepten van duurzaamheid, zal Bilbao's gloednieuwe kwartaal goed verbonden zijn en de 'groene' industrie promoten, evenals betaalbaar zijn en tot de rand gevuld zijn met een schat aan culturele en sociale voorzieningen waar iedereen van kan genieten. Maar bovenal moet het een centrum worden voor creativiteit en innovatie.

De evolutie van Bilbao is zo enorm en geïnspireerd dat het zelfs door de Academie van Urbanism is gekozen tot de beste Europese stad van 2018, door steden als Wenen in Oostenrijk en Ljubljana in Slovenië te verslaan. "Bilbao is een goed voorbeeld van de grootschalige transformatie van een voormalige industriële stad - niet alleen fysiek, maar ook sociaal, economisch en cultureel", zegt David Rudley, voorzitter van de Academie. "De verjonging die het in de afgelopen 30 jaar heeft bereikt, is niets minder dan opmerkelijk. Dit alles is bereikt door krachtig en effectief leiderschap, waarvan deze stad sinds 2010 schuldenvrij is verlopen. "

Wanneer je Bilbao binnenkomt als lid van de DigiPen-community, word je ook een pionier in de wereld van softwareontwikkeling en gaming.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk BA's » Bekijk BSc's »

Programma's

Deze school biedt ook:

BA

Bachelor Of Fine Arts In Digitale Kunst En Animatie

Campus Voltijd 8 semesters September 2018 Spanje Bilbao

De Bachelor of Fine Arts in de Digitale Kunst en Animatie is een vierjarig programma dat is ontworpen om studenten voor te bereiden om kunstwerken te creëren op het professionele niveau. [+]

De Bachelor of Fine Arts in de Digitale Kunst en Animatie is een vierjarig programma dat is ontworpen om studenten voor te bereiden om kunstwerken te creëren op het professionele niveau. In plaats van simpelweg studenten te leren hoe ze de huidige instrumenten en software te gebruiken, de BFA programma benadrukt de ontwikkeling van fundamentele vaardigheden die van de technologie of medium relevant en bruikbaar blijven ongeacht. Studenten die met succes dit programma te voltooien zal de vaardigheden machtig om te produceren, die niet alleen beelden in een professionele studio-omgeving.

Onderwerpen die

Studenten die met succes te concurreren de BFA programma zal het volgende beschikken:... [-]


BSc

Bachelor Of Science In Computer Science In Real-Time Interactive Simulation

Campus Voltijd 8 semesters September 2018 Spanje Bilbao

De Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation (BSC) is een vierjarig computer science graad gericht op de technische aspecten van computer graphics en simulaties. Studenten beginnen met een solide basis in wiskunde, natuurkunde, en de programmering, dan gelden die kennis in de jaarlijkse team-based projecten, waar ze ontwerpen, programmeren, testen en uiteindelijk geven hun eigen volledig speelbare spelletjes aan het publiek. [+]

De Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation (BSC) is een vierjarig computer science graad gericht op de technische aspecten van computer graphics en simulaties. Studenten beginnen met een solide basis in wiskunde, natuurkunde, en de programmering, dan gelden die kennis in de jaarlijkse team-based projecten, waar ze ontwerpen, programmeren, testen en uiteindelijk geven hun eigen volledig speelbare spelletjes aan het publiek. Degenen die met succes de BS in de computerwetenschappen in Real-Time Interactive Simulation programma zal beschikken over de kennis en vaardigheden om zeer complexe softwaresystemen op een professioneel niveau te produceren.

Onderwerpen die ... [-]