DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

DigiPen Institute of Technology is de eerste universiteit in het woord om zich te specialiseren in video game education met 3 campussen in Redmond-USA (Onze hoofdcampus), Singapore en Bilbao-Europe (geopend in 2010). DigiPen is in bijna 30 jaar jonge mensen voorbereid voor de videospelletjesindustrie en andere sectoren (luchtvaart, auto, bioscoop ...), met behulp van een extreem praktisch onderwijsmodel waarin studenten video-games en animaties vanaf het begin produceren. De Princeton Review heeft DidiPen als referentiekollege in Noord-Amerika erkend en Digipen is ook door de Animation Career Review uitgeroepen tot de 2de beste videospeluniversiteit in de Verenigde Staten. DigiPen studenten behalen af ​​met de voorbereiding en ervaring die de huidige industrie vraagt!

In de computerwetenschappen leren we met het beginnen met de basis van Real-Time Interactive Simulation met behulp van videospelletjes als een middel om dit te doen. Onze studenten produceren videospellen die elk van de afzonderlijke componenten maken die samenkomen om de spellen van nu toe te maken met behulp van C ++ . Ze leren de spelmotor, kunstmatige intelligentie, grafische motor, fysica en alles te maken zonder software te gebruiken die ze niet van de grond af hebben gemaakt. Tijdens de 4 jaar van de bacheloropleiding maken de studenten 5 complete videospelletjes (3 spellen in 2D en 2 spellen in 3D) die werken in teams bestaande uit programmeurs en animatiekunstenaars en onder de precieze omstandigheden waarin ze onder professionele video zouden werken game bedrijven. De kwaliteit van de spellen die door DigiPen-studenten wordt geproduceerd, is zodanig dat ze gewoonlijk concurreren in internationale videospelcompetities. DigiPen heeft gewonnen (53 prijzen), meer dan elke andere videospelenschool, in het sectoren belangrijkste onafhankelijke spelsfestival in San Francisco.

In onze Bachelor of Art and Animation (BFA) beginnen onze leerlingen met de basisbeginselen van tekenen, met behulp van perspectief en verhouding correct leren, over kleur, compositie en textuur leren. Ze ontwikkelen hun eigen karakters en zetten alles in hun praktijk in hun anatomie lessen. Ze maken animatiefilms in 2D, in teams en individueel, in zwart-wit en in kleur. Zij leren dan hoe ze 3D-modellen van hun karakters en omgevingen maken. In de filmlessen leren ze hoe ze de camera verplaatsen en hun scènes opbouwen en verlichten. Eindelijk leren leerlingen hun films te bewerken zodat ze levend worden! (Ik heb hieronder een aantal van onze bekroonde DigiPen Bilbao studentenfilms opgenomen) Onze BFA-studenten werken ook in samenwerking met programmeurs die alle afbeeldingen voor de videospelletjes produceren en handig leren wat het is om in een videogamesproductiebedrijf te werken.

DigiPen Succes.

Momenteel werken 90% van onze afgestudeerde studenten op diverse gebieden, waaronder video game productiebedrijven, animatie studio's, engineering bedrijven en gezondheidszorg. We hebben DigiPen alumni in zowel Microsoft als Ubisoft

Op het moment van schrijven van deze informatie heeft DigiPen Bilbao 11 animaties die finalisten zijn in 20 festivals, die in totaal 3 prijzen winnen en 13 keer in de officiële selectie van het festival worden opgenomen. We hebben ook 8 wedstrijden genomineerd finalist in 12 festivals met 1 eerste plaats award.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk BA's » Bekijk BSc's »

Programma's

Deze school biedt ook:

BA

Bachelor Of Fine Arts In Digitale Kunst En Animatie

Campus Voltijd 8 semesters September 2018 Spanje Bilbao

De Bachelor of Fine Arts in de Digitale Kunst en Animatie is een vierjarig programma dat is ontworpen om studenten voor te bereiden om kunstwerken te creëren op het professionele niveau. [+]

De Bachelor of Fine Arts in de Digitale Kunst en Animatie is een vierjarig programma dat is ontworpen om studenten voor te bereiden om kunstwerken te creëren op het professionele niveau. In plaats van simpelweg studenten te leren hoe ze de huidige instrumenten en software te gebruiken, de BFA programma benadrukt de ontwikkeling van fundamentele vaardigheden die van de technologie of medium relevant en bruikbaar blijven ongeacht. Studenten die met succes dit programma te voltooien zal de vaardigheden machtig om te produceren, die niet alleen beelden in een professionele studio-omgeving.

Onderwerpen die

Studenten die met succes te concurreren de BFA programma zal het volgende beschikken:... [-]


BSc

Bachelor Of Science In Computer Science In Real-Time Interactive Simulation

Campus Voltijd 8 semesters September 2018 Spanje Bilbao

De Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation (BSC) is een vierjarig computer science graad gericht op de technische aspecten van computer graphics en simulaties. Studenten beginnen met een solide basis in wiskunde, natuurkunde, en de programmering, dan gelden die kennis in de jaarlijkse team-based projecten, waar ze ontwerpen, programmeren, testen en uiteindelijk geven hun eigen volledig speelbare spelletjes aan het publiek. [+]

De Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation (BSC) is een vierjarig computer science graad gericht op de technische aspecten van computer graphics en simulaties. Studenten beginnen met een solide basis in wiskunde, natuurkunde, en de programmering, dan gelden die kennis in de jaarlijkse team-based projecten, waar ze ontwerpen, programmeren, testen en uiteindelijk geven hun eigen volledig speelbare spelletjes aan het publiek. Degenen die met succes de BS in de computerwetenschappen in Real-Time Interactive Simulation programma zal beschikken over de kennis en vaardigheden om zeer complexe softwaresystemen op een professioneel niveau te produceren.

Onderwerpen die ... [-]

Videos

Teotl - 3rd year team game project - DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Level 1457 3rd year individual 3D student project - DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Arpeggio Trailer - 4th year team 3D animation Project -DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Stoneheart - 2nd year team game project - DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

NIghtmares - 2nd year 2D team film project - DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao