Maryville College

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

Welkom bij Maryville College

Maryville College is ideaal gelegen in Maryville, Tennessee, tussen het Great Smoky Mountains National Park en Knoxville, de op twee na grootste stad van de staat. Maryville College staat bekend om het aanbieden van een rigoureuze en hoogst persoonlijke ervaring aan haar studenten en is een landelijk gerangschikte instelling voor hoger onderwijs die met succes deelneemt aan de vrije kunsten en professionele voorbereiding in samenwerking met anderen. Maryville, opgericht in 1819, is het 12e oudste college in het zuiden en onderhoudt een band met de Presbyteriaanse kerk (VS). Totale inschrijving voor het najaar 2016 semester is 1.198.

Mission Statement

Maryville College bereidt studenten voor op het leven van burgerschap en leiderschap, terwijl we iedereen uitdagen om te zoeken naar waarheid, groeien in wijsheid, werken voor gerechtigheid en een leven van creativiteit en service toewijden aan de volkeren van de wereld.

Identiteitsverklaring

Maryville College is een niet-gegradueerde, liberale kunst, woongemeenschap van geloof en geleerdheid geworteld in de Presbyteriaanse / hervormde traditie ten dienste van studenten van alle leeftijden en achtergrond.

Verklaring van doel

Maryville College is een vrije kunsten, kerkgerelateerd college. Het streeft ernaar een instrument van bevrijding en groei te zijn voor volwassenen van alle leeftijden. Door zijn curriculum bevestigt het College de blijvende waarden van een breed scala van studies in de geesteswetenschappen, de wetenschappen en de kunsten. Vermijden van smalle specialisatie, het College heeft tot doel carrièrekansen te verbeteren en een echt gevoel van roeping te ontwikkelen.

Om studenten voor te bereiden op een wereld van onzekerheid en het versnellen van veranderingen, probeert het College doelgericht onderzoek te stimuleren, analytisch denken en effectieve expressie aan te moedigen, discriminerende esthetische smaak en gezond oordeel te bevorderen, kansen te bieden voor het ontwikkelen van persoonlijke waarden en de diepe opvoeding te bevorderen bezorgdheid voor personen die tot constructieve actie leidt. Maryville College is opgericht door leiders van de presbyteriaanse / hervormde traditie en is in een vrijwillig verbond verwant aan de Presbyteriaanse kerk VS. In een atmosfeer van vrijheid en gevoeligheid getuigt Maryville College van Gods openbaring in Jezus Christus, die alle mensen uitdaagt om naar waarheid te zoeken, voor gerechtigheid te werken, wijsheid te ontwikkelen en liefhebbende personen te worden. Voortzetting van dit essentiële geloof, gelooft het college dat het aandachtig en nederig naar alle menselijke stemmen moet luisteren, zodat het de roeping van God kan horen, ongeacht hoe God kan spreken.

Maryville College is in wezen een community om te leren. Deze community omvat personen met verschillende interesses, achtergronden, overtuigingen en nationaliteiten. De faculteit, als een groep van wetenschappers die zich inzetten voor het behoud en de bevordering van kennis, benadrukt effectief onderwijs en moedigt ondersteunende relaties met studenten aan. De studenten worden uitgedaagd om te groeien in academische competentie, persoonlijke en sociale volwassenheid, en spiritueel onderscheidingsvermogen en toewijding. In een dergelijke sfeer van openheid en zorg worden langdurige vriendschappen gevormd. Door zorg te dragen voor anderen op de campus en daarbuiten, delen oprechte zorg voor de wereld, en werken om het doel van het College te vervullen, regisseurs, administratie, personeel, docenten en studenten streven naar het bouwen en versterken van de menselijke gemeenschap.

Doelstelling aangenomen in april 1980

Visie op diversiteit

De Statement of Purpose van het Maryville College vestigt een engagement voor diversiteit:

" Maryville College is in wezen een community om te leren. Deze community omvat personen met verschillende interesses, achtergronden, overtuigingen en nationaliteiten. "

Het College heeft een voorname geschiedenis van het bevestigen van diversiteit als essentieel voor het hoger onderwijs. De eerste vrouw die afstudeerde aan de universiteit in Tennessee ontving een Maryville College diploma. Het College was een van de eersten die Afro-Amerikanen opleidden en leidde de late negentiende-eeuwse inspanning om de integratie van rassen in het hoger onderwijs in de staat te ondersteunen. Het College heeft andere al lang bestaande verplichtingen ten aanzien van diversiteit waaronder internationaal onderwijs, het aanpakken van de zorgen van de Dovengemeenschap en het opleiden van studenten uit Zuid-Appalachia. Maar Maryville College erkent ook het begin van de eenentwintigste eeuw als een kans om nieuwe en voortdurende uitdagingen van diversiteit in lokale, nationale en mondiale settings aan te pakken. Deze uitdagingen omvatten raciale en interculturele relaties, kwesties van gender en menselijke seksualiteit, dialoog en conflict binnen en tussen religieuze geloven, en diversiteit in de faculteit, staf en studenten van het College.

De aanwezigheid van een diverse onderwijsgemeenschap biedt kansen om een ​​verbintenis tot democratisch burgerschap na te komen. Blootstelling aan de ideeën, culturen en waarden van anderen stelt alle leden van de leergemeenschap in staat om intellectueel, spiritueel en emotioneel te groeien. Diversiteit verbetert het leren omdat het de inherente waarde van alle individuen erkent. Het motiveert leerlingen om de prestaties en tradities van nabije en verre culturen te ontdekken, hun eigen erfgoed beter te waarderen en een groter zelfbewustzijn te ontwikkelen. Even belangrijk is dat diversiteit een kritisch onderzoek vergemakkelijkt over de geschiedenissen, veronderstellingen en gedragingen die sommige leden van onze lokale en internationale gemeenschappen marginaliseren. Diversiteit moedigt de cursisten dus aan om de intellectuele behendigheid en de gevoeligheid te ontwikkelen om de langetermijnaannames over anderen opnieuw te onderzoeken na zorgvuldig naar de uitdrukking van verschillende werkelijkheden te luisteren of ernaar te kijken. Hoewel een dergelijk onderzoek tegenstrijdigheden kan onthullen en sterke emoties kan oproepen, kan de dialoog die wordt bevorderd door diversiteit kritisch denken, mededogen en nederigheid vergroten.

Gemotiveerd door de educatieve voordelen van diversiteit, streeft het Maryville College ernaar een veilige en civiele omgeving te bieden die bewustzijn, nieuwsgierigheid en respect voor mensen wiens inzichten en ervaringen uit verschillende tradities voortkomen, stimuleert. Het College streeft ernaar om interculturele samenwerking te bevorderen en nieuwe stemmen uit te nodigen om de leergemeenschap uit te breiden. Erkenning dat kritische betrokkenheid bij diversiteit vereist dat persoonlijke ervaring, faculteit, personeel en studenten worden aangemoedigd om diversiteit in curriculaire en co-curriculaire settings te onderzoeken terwijl ze de rijke verscheidenheid aan menselijke geschenken leren kennen en vieren. Communityleden zijn aangesloten bij verschillende groepen om te genieten van ondersteuning, om kennis te vergroten, om nieuwe perspectieven te krijgen en om kansen te openen door sociale actie. Per ontwerp belooft het lidmaatschap van de Maryville College gemeenschap interactie met verschillende mensen, perspectieven en ideeën.

Verklaring van non-discriminatie

Maryville College discrimineert niet op basis van ras, huidskleur, geslacht, etnische of nationale afkomst, religie, seksuele geaardheid, leeftijd, handicap of politieke overtuigingen bij het bieden van educatieve mogelijkheden en voordelen.

Locaties

Maryville

Address
502 E. Lamar Alexander Pkwy
37804 Maryville, Tennessee, Verenigde Staten

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden