IMM Graduate School of Marketing

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

Over de IMM Graduate School of Marketing

Marketing is van fundamenteel belang voor het succes van elk bedrijf, groot of klein, en de IMM GSM speelt een belangrijke rol bij het bevorderen van het belang van marketing niet alleen als een carrière, maar ook als de manier om een ​​bedrijf te oriënteren.

Missie

De missie van de IMM Graduate School of Marketing (IMM GSM) is het continu schenken relevante en kwalitatief hoogwaardige marketing vaardigheden, kennis en competenties om zijn leerlingen, waardoor professioneel gekwalificeerde en goed uitgeruste marketeers, die zijn volledig opgeleid en in staat om effectief te oefenen in de zakelijke omgeving. Op deze wijze zal IMM GSM afgestudeerden bijdragen tot de algemene ontwikkeling van geluid en wereldwijd aanvaarde economie.

Visie

De IMM GSM streeft ernaar om de afstand-learning leverancier van keuze en het Centre of Excellence voor marketing en marketing-gerelateerde disciplines in zuidelijk Afrika. In onze pogingen om aan te raken punt voor de marketing kennis en informatie worden, zal de IMM GSM blijven alle belanghebbenden met superieure en professionele klantenservice en het onderwerp van de hoogste academische integriteit.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk BBA's » Bekijk Bachelors » Bekijk Certificaten » Bekijk Diploma's » Bekijk Masters »

Programma's

Deze school biedt ook:

BBA

Bachelor Of Business Administration (BBA) In Marketing Management

Campus Voltijd Deeltijd 3 - 4 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg +1 more

De BBA in Marketing Management bestaat uit verplichte modules en keuzemodules [+]

De BBA in Marketing Management bestaat uit verplichte modules en keuzemodules. Deze graad bestaat uit 20 modules en is als volgt: Jaar 1 MAR101 - Marketing 1 (20 studiepunten) BC101 - Business Communication 1 (20 studiepunten) BL101 - Business Law 1 (20 studiepunten) BM101 - Business Management 1 (20 studiepunten) BS101 - Business Statistics 1 (20 studiepunten) ECO101 - Economie 1 (20 studiepunten) FM101 - Financieel Management 1 (20 studiepunten) Jaar 2 MAR202 - Marketing 2 (20 studiepunten) BM202 - Business Management 2 (20 studiepunten) ECO201 - Economie 2 (20 studiepunten) FM202 - Financieel Management 2 (20 studiepunten) MC201 - Marketing Communications 2 (20 studiepunten) Electieve (20 studiepunten) Jaar 3 MAR303 - Marketing 3 (20 studiepunten) BM303 - Business Management 3 (20 studiepunten) FM303 - Financieel Management 3 (20 studiepunten) IAM301 - Internationale en Afrika Marketing 3 (20 studiepunten) MRT301 - Marketing Research: Theorie 3 (20 studiepunten) MRP302 - Marketing Research: Project 3 (20 studiepunten) Electieve (20 studiepunten) Keuzemodules U moet twee van de volgende opties te selecteren: BM001 - Brand Management (20 studiepunten) BBM001 - Business-to-Business Marketing (20 studiepunten) EC001 - e-Commerce (20 studiepunten) ENT001 - Ondernemerschap (20 studiepunten) HRM001 - Human Resource Management (20 studiepunten) PM001 - Product Management (20 studiepunten) RM001 - Retail Marketing (20 studiepunten) SEM001 - Services Marketing (20 studiepunten) SPM001 - Sponsoring Management (20 studiepunten) THM001 - Toerisme en Hospitality Marketing (20 studiepunten) De BBA in Marketing Management zal worden aangeboden op niveau 7 van de NKK (HEQF uitgelijnd) en zal bestaan ​​uit 400... [-]

Bachelor

Bachelor In De Wijsbegeerte Cum Laude Af In Marketing Management

Campus Voltijd Deeltijd 1 - 2 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg +1 more

De BPhil Honours in Marketing Management zal worden aangeboden op niveau 8 van de NKK (HEQF uitgelijnd) en zal [+]

De BPhil Honours in Marketing Management zal worden aangeboden op niveau 8 van de NKK (HEQF uitgelijnd) en zal bestaan ​​uit 140 studiepunten. Toelatingscriteria Een geschikte Hogere Beroepsopleiding op NQF niveau 7 met Marketing Management 3 als een belangrijke module. Een CV en motivatiebrief zijn vereist. Enige andere gelijkwaardige kwalificatie. Aanvragers zijn verplicht om de Postgraduate aanvraag in te vullen voor de Toelating formulier voor de BPhil Honours in Marketing Management, die, samen met gewaarmerkte afschriften van educatieve certificaten, identiteitskaart / paspoort documenten, een motivatiebrief en een CV, moet worden geretourneerd per aangetekende post naar: de decaan: Post Graduate Studies IMM GSM Postbus 91.820 Auckland Park 2006 Een niet-borg dient het aanvraagformulier te begeleiden. Aanvragers kunnen worden verplicht om te schrijven en geef toegang modules voordat u verder gaat met de BPhil Honours in Marketing Management. Het programma is als volgt verdeeld: Inleveren van opdrachten in bepaalde modules. Verwijzen wij u naar de Evenementenkalender. Een open boek examen in bepaalde modules. Verwijzen wij u naar de Evenementenkalender. Voltooiing van een marketing-practicum. Geen examen of werkstuk vereist. Er zal een praktische evaluatie zijn. Voltooiing van een marketing onderzoeksrapport. Geen examen of werkstuk vereist. Er zal een praktische evaluatie zijn. De BPhil Honours in Marketing Management bestaat uit vijf verplichte en een keuzevak en is opgebouwd als volgt: AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 studiepunten) AMP401 - Advanced Marketing Practicum 4 (40 studiepunten) - praktijkexamen. Geen opdracht of schriftelijk examen vereist. AMRT401 - Advanced Marketing Research: Theorie 4 (20 studiepunten) AMRR402... [-]

Bcom In Marketing En Het Beheer Van De Wetenschap

Campus Voltijd 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg

De BCom in Marketing en Management Science is goedgekeurd door de Raad op het Hoger Onderwijs (CHE) en zal worden aangeboden door de IMM GSM boven [+]

De BCom in Marketing en Management Science is goedgekeurd door de Raad op het Hoger Onderwijs (CHE) en zal worden aangeboden door de IMM GSM boven het huidige aanbod van de BBA in Marketing Management. De Zuid-Afrikaanse Kwalificatie Autoriteit ID-nummer is 90.737. De BCom in Marketing en Management Science combineert de marketing functie met bijbehorende ondersteunende functies zoals distributie, logistiek en projectmanagement met een sterke focus op business onderzoek. Deze kwalificatie is gericht op het vervullen van een regierol in de industrie en heeft daarom een ​​sterke business focus. De BCom in Marketing en Management Science zullen de studenten met gespecialiseerde marketing en management kennis, evenals de vaardigheden om die kennis toe te passen om hun carrière verder door middel van academische studies. Studenten die willen informeren over dit programma worden verzocht om contact met een Student Consultant op elk IMM GSM kantoor of bel de IMM GSM op 0861 IMM GSM of op +27 (0) 11 628 2000. Programma-informatie De BCom in Marketing en Management Science wordt aangeboden op niveau 7 van de NKK (HEQSF uitgelijnd) en bestaat uit 360 studiepunten. Deze kwalificatie bestaat uit 19 verplichte modules. Toelatingseisen Toelatingseisen voor aspirant-studenten die zich hebben matriculated tot en met 2007: Senior Certificate (Grade 12) met universitaire vrijstelling, plus een opslag van ten minste 40% op hogere graad of 50% op de standaard kwaliteit in de wiskunde. Een CV en EVC (Erkenning van Verworven Competenties) applicatie is vereist van aspirant-studenten meer dan 23 jaar, die geen Senior Certificate, maar hebben... [-]