Vega School of Brand Leadership

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

Vega werd opgericht in 1999 in de erkenning van de veranderende wereldwijde focus in de richting van Brand Leadership and Management en de toenemende vraag naar creatieve en innovatieve merk denkers. De erkende Independent Institute of Education, Graden, Honours en Masters programma's zijn bekend en gerespecteerd door het merk, marketing en communicatie-industrie.

Vega School, een educatieve merk van het Independent Institute of Education, is van mening dat de merken zijn grootste troeven van de wereld voor een zinvolle verandering. Vega wil daarom een ​​nieuw ras van denker afstuderen door het leveren van volledig geaccrediteerde Certificaten, mid- delbaar, Honours en masteropleidingen in het bouwen van merken en creatieve communicatie. Vega's mantra - wijsheidmetmagic - communiceert haar geloof in creatief strategisch denken. Een IIE Vega afgestudeerde is een ontdekkingsreiziger die slim is, kleurrijk en gepassioneerd, maar over het algemeen tevreden met de status quo, omdat hij / zij weet dat merken, bedrijven, economieën en samenlevingen gezonder kunnen worden en beter te doen voor de mensen.

De IIE afgestudeerden met succes een bijdrage leveren aan de samenleving in diverse zakelijke en sociale arena's.

over Vega

Vega is de naam van de helderste ster aan de hemel constellatie van Lyra. Door zijn intense luminescentie en de cruciale rol die het speelt in de zeevaart, heeft Vega is beschreven door astrofysicus Austin F. Gulliver als "the next belangrijkste ster in de hemel na de Zon".

Opgericht in 1998 door een kopgroep van pioniers, buitenbeentjes en vernieuwers, werd Vega School geboren in reactie op de dringende noodzaak van een paradigma verschuiving van traditionele marketing communicatie. De traditionele benaderingen van het merk-gebouw, marketing en reclame waren uitgeput en waren snel bereiken van hun houdbaarheidsdatum. Een nieuwe school van gedachte werd opgeroepen en Vega antwoordde dat gesprek.

De overtuiging dat het merk is geboren om te leiden is de hoeksteen van de Vega filosofie. In de woorden van Vega oprichter Gordon Cook, 'een merk levert bijzondere en unieke betekenis om waarde toe te voegen en te verbinden met mensen. " Met andere woorden, een merk is niet alleen de naam van een product, maar de manifestatie van een identiteit en, nog belangrijker, een doel: denk aan merken zoals Apple, Greenpeace en Google en u snel beseffen dat merken zijn veel meer dan letters en logos maar krachtige culturele krachten het vormgeven van de wereld zoals wij die kennen.

Onze Teaching P hilosophy

Het principe kern pedagogische omarmd door Vega komt tot uiting in onze naam. Omdat Vega is de navigatie-ster, het concept van de navigatie staat centraal in unieke vakdidactiek Vega's. Vega docenten zijn navigators: we worden gedreven door het ethos van pro-actieve, deskundige begeleiding in plaats van die van de enkel meegeven van informatie die passief wordt geabsorbeerd.

Centraal in de navigatie-proces is de dialoog die tussen de navigator en student. Het grondig onderzoek, evaluatie en kritische analyse van ideeën zorgt voor de voortdurende evolutie van de concepten in de definitieve crafting om de meest verfijnde en betekenisvolle resultaten mogelijk te produceren. Misschien wel de belangrijkste pijler van de Vega onderwijs filosofie is dat verankerd is in onze mantra wijsheidmetmagie. Uitgedrukt in deze uitspraak is het fundamenteel synergistische aard van de relatie tussen creativiteit en strategie; inspiratie en innovatie; idee en daad.

Onze Val U es

Wij geloven in creativiteit met strategische intentie Wij geloven in creatieve toepassing van kennis zonder grenzen Onze studio is de menselijke verbeelding en we zijn hier om krijt heldere plezier te hebben Wij streven ernaar om altijd sociaal en cultureel relevant zijn Wij geloven in het zijn altijd hartelijk en onmiddellijk de mens, want dit geeft de ruimte voor de wijsheid met magie aan de oppervlakte Wij streven ernaar om op de voorste rand van innovatie We koppelen business-to-winst door het toevoegen van waarde aan het leven van mensen
Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk BBA's » Bekijk BA's » Bekijk Bachelors » Bekijk Advanced Certificates » Bekijk Certificaten »

Programma's

Deze school biedt ook:

BA

Ba Creatieve Merk Communicatie Graad

Campus Voltijd 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

De BA in de Creatieve Brand Communications ontwikkelt creatief denken, probleemoplossend vermogen, conceptontwikkeling en crafting van merkcommunicatie in een gekozen kern discipline. Het programma ontwikkelt ook kritisch denken vaardigheden en de echte wereld inzicht in creatieve merk communicatiestrategie. Gedurende de opleiding studenten werken in multidisciplinaire teams die betrokken zijn bij real-world merk uitdagingen en de industrie slips leveren van innovatieve oplossingen en strategische creatieve executies. Studenten die afstuderen met een industrie klaar portfolio in copywriting, multimedia design en visuele communicatie die bij de jaarlijkse showcase student, gevolgd door een stage. [+]

BA Creative Brand Communications Degree De BA in de Creatieve Brand Communications ontwikkelt creatief denken, probleemoplossend vermogen, conceptontwikkeling en crafting van merkcommunicatie in een gekozen kern discipline. Het programma ontwikkelt ook kritisch denken vaardigheden en de echte wereld inzicht in creatieve merk communicatiestrategie. Gedurende de opleiding studenten werken in multidisciplinaire teams die betrokken zijn bij real-world merk uitdagingen en de industrie slips leveren van innovatieve oplossingen en strategische creatieve executies. Studenten die afstuderen met een industrie klaar portfolio in copywriting, multimedia design en visuele communicatie die bij de jaarlijkse showcase student, gevolgd door een stage. Copywriting verkent zowel de stijl en inhoud in het ontwikkelen van sterke copywriting vaardigheden, die de creatieve en conceptuele schrijven en denken vaardigheden die nodig zijn om betekenisvolle concepten en berichten naar creatieve merkcommunicatie oplossingen overweegt merk contactpunten en een breed scala van communicatie en media platforms (zoals radio te produceren, TV, print, outdoor, ambient, online en social media) Carrièremogelijkheden: copywriter | editor | Art Director | Social Media Marketeer | Online Marketeer | Creatief directeur Visuele Communicatie is een hybride van art direction en grafische vormgeving; die visuele geletterdheid en crafting vaardigheden zoals fotografie, art direction zoals film en verhalend, identity design, typografie, lay-out ontwerp, tekenen en illustratie, verpakkingen en andere vormen van structurele en materiële (3D) design. Studenten verkennen een breed scala aan media platformen, waaronder web, mobile en social media. Carrièremogelijkheden: Graphic Designer | Illustrator | Art Director | animator | fotograaf | Grafische Kunstenaar | User Experience Designer | Informatie Designer... [-]

Ba Cum Laude Af In Creatieve Merkcommunicatie

Campus Voltijd 1 jaar February 2018 Zuid-Afrika Durban Kaapstad Johannesburg Pretoria +3 more

De nieuw ontwikkelde BA Honours in Creative Brand Communications zal u uitrusten met geavanceerde strategisch denken vaardigheden, een academisch platform voor verdere studies in een masteropleiding en hogere orde conceptuele en creatieve communicatie vaardigheden. Het doel van het programma is om een ​​portfolio van professionele creatieve werk te ontwikkelen (op het gebied van Copywriting, Multimedia Design en Visual Communication) illustratief voor veerkrachtige oplossingen voor complexe merkcommunicatie uitdagingen en een geavanceerde set van vaardigheden in de uitvoering daarvan. [+]

BA Honours in Creative Brand Communications alleen Bordeaux, Kaapstad en Durban campussen De nieuw ontwikkelde BA Honours in Creative Brand Communications zal u uitrusten met geavanceerde strategisch denken vaardigheden, een academisch platform voor verdere studies in een masteropleiding en hogere orde conceptuele en creatieve communicatie vaardigheden. Het doel van het programma is om een ​​portfolio van professionele creatieve werk te ontwikkelen (op het gebied van Copywriting, Multimedia Design en Visual Communication) illustratief voor veerkrachtige oplossingen voor complexe merkcommunicatie uitdagingen en een geavanceerde set van vaardigheden in de uitvoering daarvan. De mogelijkheid om innovatief denken van toepassing op multiplex problemen is wat onze industrie zoekt in die over hun vak gepassioneerd. Hoe zal uw portefeuille evolueren van universitair niveau? Uw Honours portfolio zal je laatste jaar diploma portfolio aan te vullen met presentatie van uw vermogen om een ​​complexe uitdaging op te lossen en te produceren uitgebreide creatieve merkcommunicatie oplossingen. Het zal laten zien dat je vooruit strategische, probleemoplossing, conceptuele en creatieve merkcommunicatie en bewerken van vaardigheden, gecombineerd met projectmanagement vaardigheden. Wat zal ik gaan in de Creative Brand Communication module? De Creative Brand Communication module bestaat uit een zelf-voorgestelde project jaar lang 'real-world' op basis van een complexe creatieve merkcommunicatie uitdaging. Het jaar durende project wordt mogelijk gemaakt met de bouw van tussentijdse evaluaties in de richting van het eindproduct. Tal van drop-in uitdagingen 'real-world' worden geïntroduceerd waar studenten tonen het vermogen om problemen binnen een kort tijdsbestek toe te voegen aan de portefeuille van het werk op te lossen.... [-]

Ba Cum Laude Af In De Strategische Merkcommunicatie

Campus Voltijd 1 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

De BA Honours in Strategic Brand Communication onderzoekt de aard van creatief en strategisch denken en de ontwikkeling van innovatieve en verantwoordelijke communicatie strategieën voor het opbouwen van merken. Studenten gaan met verschillende merkidentiteit en architectuur modellen, consumer insights, onderzoeksmethoden, strategische modellen, merk communicatie-instrumenten, kanalen en media planning opties en relatie-stakeholder management. Studenten zullen zijn gespecialiseerd in strategie-ontwikkeling en het verwerven van vaardigheden die kunnen worden gebruikt in brand organisaties en communicatie adviesbureaus en agentschappen. [+]

BA Honours in Strategic Brand Communication De BA Honours in Strategic Brand Communication onderzoekt de aard van creatief en strategisch denken en de ontwikkeling van innovatieve en verantwoordelijke communicatie strategieën voor het opbouwen van merken. Studenten gaan met verschillende merkidentiteit en architectuur modellen, consumer insights, onderzoeksmethoden, strategische modellen, merk communicatie-instrumenten, kanalen en media planning opties en relatie-stakeholder management. Studenten zullen zijn gespecialiseerd in strategie-ontwikkeling en het verwerven van vaardigheden die kunnen worden gebruikt in brand organisaties en communicatie adviesbureaus en agentschappen. De onderzoeksmethode module stelt de student om het onderzoek voort te zetten in een gebied van bijzonder belang. Modules Brand en Brand Building Research Methodology Brand Communication in Context Brand Communication Strategy and Planning Channel en Media Planning en Relationship Management Een worden ... Brand Communication Manager Strategic Planner Marketing Communications Manager promotionele Manager Public Relations Manager Kanaal of Media Planner Communication Manager account Executive Toelatingseisen Degree een passende bachelor in een verwante * veld; OF Een geschikte Advanced Diploma in een verwant * veld, op voorwaarde dat een 360 credit Diploma of een passende gelijkwaardige is voltooid. Kandidaten worden normaliter nodig is om een ​​minimale gemiddelde van 60% hebben in hun derde jaar van hun derde jaar modules van hun graad of een gelijkwaardige opleiding, en zij zullen worden verplicht om een ​​interview te wonen. * Een verwante graad of Advanced Diploma zou normaliter in het gebied van een van beide Branding, Communicatie en Marketing. [-]

Ba Strategische Merkcommunicatie Graad

Campus Voltijd 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

De BA in Strategic Brand Communication ontwikkelt studenten in strategisch denken en plannen voor een breed scala van communicatie-industrie. Het programma ontwikkelt strategische vaardigheden bij het identificeren, onderzoeken, analyseren en oplossen van het merk communicatie-uitdagingen door de ontwikkeling en implementatie van verantwoording en originele merk communicatiestrategieën. Daartoe het programma leidt studenten ook in de praktijk van channel planning, digitale strategie en projectmanagement. [+]

BA Strategische Brand Communication Degree De BA in Strategic Brand Communication ontwikkelt studenten in strategisch denken en plannen voor een breed scala van communicatie-industrie. Het programma ontwikkelt strategische vaardigheden bij het identificeren, onderzoeken, analyseren en oplossen van het merk communicatie-uitdagingen door de ontwikkeling en implementatie van verantwoording en originele merk communicatiestrategieën. Daartoe het programma leidt studenten ook in de praktijk van channel planning, digitale strategie en projectmanagement. Modules Jaar 1 Kritisch denken en Media Studies 1 Strategische Brand Communication 1 Bedrijfscommunicatie en Digitale Media 1 Principes van Innovatie Brand Communication Project Management Jaar 2 Kritisch denken en Media Studies 2 Strategische Brand Communication 2 Consumentengedrag Praktijk van Innovatie Bedrijfscommunicatie en Digitale Media 2 Channel Planning Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen Jaar 3 Kritisch denken en Media Studies 3 Strategische Brand Communication 3 Ervaringsgericht Brand Building Innovatie Management Digital Brand Building Public Relations en Brand Reputation Inleiding tot het onderzoek en Research Practice Carrièremogelijkheden Strategic Planner | Account Executive | Event Manager | Public Relations Planner | Sponsoring Planner | Direct Marketing Planner | Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen Planner | Zender / Media Planner | Digital Marketing Planner | Research Communication Manager | Interne Communicatie Manager Toelatingseisen Een NSC met Degree admission- Een minimum van 30% voor het Engels in combinatie met een minimum van 50% voor vier x AANGEWEZEN NSC onderwerpen (Dit sluit LO dat is een 10 credit onderwerp, maar omvat Engels); OF Een NC (V) met Degree toelating - Een minimum van 60% in het Engels aan beide Eerste Aanvullend Taal... [-]

BBA

BBA Brand Building Management & Graad

Campus Voltijd 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

De BBA in Brand Building & Management ontwikkelt inzicht en vaardigheden van studenten in de lancering, het bouwen en beheren van merken en bedrijven. Deze kwalificatie combineert strategie en creativiteit in het bedrijfsleven met financieel management, economie, kritisch denken, innovatie en ondernemerschap. Het programma bevat een evenwichtige combinatie tussen geesteswetenschappen en de wereld van de handel om studenten afstuderen met een interesse in nieuwe business en communicatie ventures. [+]

BBA Brand Building & Management Degree De BBA in Brand Building & Management ontwikkelt inzicht en vaardigheden van studenten in de lancering, het bouwen en beheren van merken en bedrijven. Deze kwalificatie combineert strategie en creativiteit in het bedrijfsleven met financieel management, economie, kritisch denken, innovatie en ondernemerschap. Het programma bevat een evenwichtige combinatie tussen geesteswetenschappen en de wereld van de handel om studenten afstuderen met een interesse in nieuwe business en communicatie ventures. Als onderdeel van de ervaringsgerichte component van de kwalificatie, studenten werken in multidisciplinaire teams die betrokken zijn bij real-world merk uitdagingen en ondernemen een stage in hun laatste jaar. Modules jaar 1 Brand en Marketing 1 Kritisch denken en Media Studies 1 Bedrijfscommunicatie en Digitale Media 1 Creative Development 1 Economics A + B Statistieken voor Brand Building 1A Goed voor Brand Building 1B Principes van Innovatie 1 jaar 2 Brand en Marketing 2 Kritisch denken en Media Studies 2A Creative Development 2 Bedrijfscommunicatie en Digitale Media 2 Economics in Brand Building Brand Management 2B: Channel Planning Financial Management in Brand Building 2 Praktijk van Innovation 2 Brand Management 2A: Ondernemerschap jaar 3 Brand en Marketing 3A: Strategy Brand en Marketing 3B Inleiding tot het onderzoek onderzoek Practice Organisatorische Studies Duurzaam ondernemen Innovation Management 3 Retail Management 3 Carrièremogelijkheden Brand Manager | Zakelijke Ondernemer | Brand Contact Planner | Product Manager | Brand Activation Coördinator | Promotions Manager | Event Manager | Public Relations Manager | sponsoring Manager Toelatingseisen Een NSC met Degree admission- Een minimum... [-]

Bachelor

Bachelor In De Computer En Informatie Wetenschappen: Game Design En Ontwikkeling Graad

Campus Voltijd 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

Deze Bachelor in de Computer and Information Sciences mate zullen de studenten met de nodige vaardigheden uit te rusten om een ​​carrière in het creëren van game-inhoud voor alles van thuis consoles en computers, naar opkomende platforms, zoals mobiele telefoons en andere draagbare apparaten. Een afgestudeerde zal worden gekwalificeerd voor een carrière in het bedrijfsleven - als ontwikkelaar voor gamification toepassingen, zakelijke toepassingen en mobiele apps. [+]

Bachelor in de Computer and Information Sciences: Game Design and Development Degree Deze Bachelor in de Computer and Information Sciences mate zullen de studenten met de nodige vaardigheden uit te rusten om een ​​carrière in het creëren van game-inhoud voor alles van thuis consoles en computers, naar opkomende platforms, zoals mobiele telefoons en andere draagbare apparaten. Een afgestudeerde zal worden gekwalificeerd voor een carrière in het bedrijfsleven - als ontwikkelaar voor gamification toepassingen, zakelijke toepassingen en mobiele apps. Deze branchegerichte 3-jarige opleiding biedt studenten de kennis en ervaring die zij nodig zullen hebben om zowel tweedimensionale en driedimensionale games te maken. Studenten zullen verschillende factoren op de computer game-industrie relevant, terwijl het verkrijgen van een breed inzicht in de hele computer game development supply chain te onderzoeken. Studenten die afstuderen met een industrie klaar portfolio in game design en ontwikkeling bij de jaarlijkse student showcase, en gevolgd door een stage. Modules Jaar 1: Game Development 1 Principes van Game Design 1 2D animatie 3D-animatie Programming Logic and Design (inleiding) Kritisch denken en Media Studies 1 Brand en Marketing 1 JAAR 2: Game Design 2 Game Development 2 Narrative voor Gaming Database Introductie Wiskundige Principes voor ontwikkelaars Digital recht en ethiek Brand en Marketing 2 JAAR 3: Game Design 3 Game Development 3 Inleiding tot het onderzoek Open Source Coding Werk Integrated Learning Carrièremogelijkheden Game Developer / Programmeur (diverse platforms) | Commerciële Software Developer | Digitale Animator | Game Designer (diverse platforms) | Concept Artist | User Experience Designer | Sound... [-]

Bcom Cum Laude Af In Strategisch Merkmanagement

Campus Voltijd 1 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

Deze honoursprogramma onderzoekt en strategische modellen en instrumenten van toepassing is op de praktijk van innovatieve en kosteneffectieve brand management, gebaseerd op solide financiële en economische principes. Studenten worden blootgesteld aan kerncomponenten, zoals het financieel beheer van een merk binnen de heersende economische omstandigheden; merk en marktanalyse vanuit commercieel oogpunt; de toepassing van duurzame en ethisch ondernemen en het merk de praktijk; het ontwikkelen van communicatiestrategieën in de context van de concurrerende omgeving en de interne realiteit; en het gebruik van statistieken en modellen om het merk de prestaties en het eigen vermogen te beoordelen. [+]

BCom Honours in Strategic Brand Management Deze honoursprogramma onderzoekt en strategische modellen en instrumenten van toepassing is op de praktijk van innovatieve en kosteneffectieve brand management, gebaseerd op solide financiële en economische principes. Studenten worden blootgesteld aan kerncomponenten, zoals het financieel beheer van een merk binnen de heersende economische omstandigheden; merk en marktanalyse vanuit commercieel oogpunt; de toepassing van duurzame en ethisch ondernemen en het merk de praktijk; het ontwikkelen van communicatiestrategieën in de context van de concurrerende omgeving en de interne realiteit; en het gebruik van statistieken en modellen om het merk de prestaties en het eigen vermogen te beoordelen. Modules Brand en Brand Building Research Methodology Financiële, economische en juridische aspecten for Strategic Brand Management Praktijk van Strategic Brand Management Strategic Brand Management & Leiderschap Carrièremogelijkheden Agentschap Strategic Planner | Consumer Insights Manager | Marketing Onderzoeker | Merk of product manager | Business Developer | ondernemer | Small Business Owner Toelatingseisen Degree een passende bachelor in een verwante * veld; OF Een geschikte Advanced Diploma in een verwant * veld, op voorwaarde dat een 360 credit Diploma of een passende gelijkwaardige is voltooid. Kandidaten worden normaliter nodig is om een ​​minimale gemiddelde van 60% hebben in hun derde jaar van hun derde jaar modules van hun graad of een gelijkwaardige opleiding, en zij zullen worden verplicht om een ​​interview te wonen. * Een verwante graad of Advanced Diploma zou normaliter in het gebied van een van beide Branding, Business Management, Economie, Financieel Management, Marketing, politieke wetenschappen of Strategic... [-]

Bcom Digitale Marketing Graad | Digitale Marketing

Campus Voltijd 3 weken February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

De opleiding bereidt studenten voor op een carrière in de Digital Marketing; om technologie te gebruiken om het merk, product en service berichten communiceren met een doelgroep; en bedrijf te laten groeien. Afgestudeerden zullen in staat zijn om de zoekmachine, mobiel en online marketing inzicht in het begeleiden van technologie specialisten en ontwikkelaars in de planning en uitvoering van digitale marketing strategieën toe te passen. Bovendien is de kwalificatie zorgt ervoor dat studenten begrijpen het merk en zakelijke omgeving met betrekking tot digitale marketing, management, financiële en project management. [+]

BCom Digital Marketing Degree | Digital Marketing De opleiding bereidt studenten voor op een carrière in de Digital Marketing; om technologie te gebruiken om het merk, product en service berichten communiceren met een doelgroep; en bedrijf te laten groeien. Afgestudeerden zullen in staat zijn om de zoekmachine, mobiel en online marketing inzicht in het begeleiden van technologie specialisten en ontwikkelaars in de planning en uitvoering van digitale marketing strategieën toe te passen. Bovendien is de kwalificatie zorgt ervoor dat studenten begrijpen het merk en zakelijke omgeving met betrekking tot digitale marketing, management, financiële en project management. Als onderdeel van de ervaringsgerichte component van de kwalificatie, studenten werken in multidisciplinaire teams die betrokken zijn bij real-world merk uitdagingen en ondernemen een stage in hun laatste jaar. Modules Jaar 1 Digital Marketing 1 Digital Citizenship Marketing 1 Business Management 1 Economie 1 Accounting 1 Toegepaste Communicatiewetenschap Technieken Jaar 2 Digital Marketing 2 Online Marketing 2 Business Management 2A: Ondernemerschap Business Management 2B Projectmanagement Economie 1 Jaar 3 Digital Marketing 3 Business Management 3 Informatie en Kennismanagement Information Systems Strategy Inleiding tot het onderzoek business project onderzoek Practice Carrièremogelijkheden Digital Marketeer | Digital Marketing Developer | Digital Marketing Strateeg | SEM / SEO Specialist | Social Media Strateeg | Digital Media Strateeg | Media Planner | Advertising Account Executive | Electronic Marketing Specialist | Content Coördinator | Online Campaign Manager | Digitale Communicatie Manager | Communicatie Strategist | Marketing Manager | Marketing Director | digitale Ondernemer Toelatingseisen Een NSC met Degree admission- Een... [-]

Bcom Strategisch Merkmanagement Graad

Campus Voltijd 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

De BCom in Strategic Brand Management streeft naar afgestudeerden voor functies in brand management en business te ontwikkelen in een scala van industrieën, in zowel ontwikkelde als opkomende markten. Het programma is gericht op de ontwikkeling van samenhangende en innovatief merk, business en management strategieën. Het onderzoekt de componenten van merkstrategie en het systematische karakter van logistiek en multi-media-channel strategie. Inzicht en vaardigheden worden ontwikkeld in de financiële analyse, evaluatie van de strategische brand building en het management de prestaties door middel van passende statistieken. [+]

BCom Strategic Brand Management Degree De BCom in Strategic Brand Management streeft naar afgestudeerden voor functies in brand management en business te ontwikkelen in een scala van industrieën, in zowel ontwikkelde als opkomende markten. Het programma is gericht op de ontwikkeling van samenhangende en innovatief merk, business en management strategieën. Het onderzoekt de componenten van merkstrategie en het systematische karakter van logistiek en multi-media-channel strategie. Inzicht en vaardigheden worden ontwikkeld in de financiële analyse, evaluatie van de strategische brand building en het management de prestaties door middel van passende statistieken. Als onderdeel van de ervaringsgerichte component van de kwalificatie, studenten werken in multidisciplinaire teams die betrokken zijn bij real-world merk uitdagingen en ondernemen een stage in hun laatste jaar. Modules Jaar 1 Toegepaste Communicatiewetenschap Technieken Business Management 1 Accounting 1 Economics A & B Brand Management 1 Kritisch Denken Business Communications en Digital Media 1 Kwantitatieve Technieken A & B Jaar 2 Business Management 2A: Ondernemerschap Brand Management 2A: Developing Markets & Consumer Behaviour Financial Management for Strategic Brand Management 2 Online Marketing 2A Economics in Brand Building 2 Principes van Innovatie 1A Business Management 2B: Contemporary Issues Brand Management 2B: Channel Planning Law for Strategic Brand Management Praktijk van Innovatie 2A jaar 3 Organisatorische Studies Business Management 3 Brand Management 3A Inleiding tot het onderzoek Brand Management 3B: Strategic Brand Evaluation onderzoek Practice Digital Brand en Business Strategy Carrièremogelijkheden Strategic Planner | ondernemer | Product Manager | Account Manager | Merkstrateeg | Brand Manager | marketing Manager Toelatingseisen Een... [-]

Bcom Strategisch Merkmanagement Graad

Campus Voltijd 3 jaar February 2018 Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria +3 more

De BCom in Strategic Brand Management streeft naar afgestudeerden voor functies in brand management en business te ontwikkelen in een scala van industrieën, in zowel ontwikkelde als opkomende markten. Het programma is gericht op de ontwikkeling van samenhangende en innovatief merk, business en management strategieën. Het onderzoekt de componenten van merkstrategie en het systematische karakter van logistiek en multi-media-channel strategie. Inzicht en vaardigheden worden ontwikkeld in de financiële analyse, evaluatie van de strategische brand building en het management de prestaties door middel van passende statistieken. [+]

BCom Strategic Brand Management Degree De BCom in Strategic Brand Management streeft naar afgestudeerden voor functies in brand management en business te ontwikkelen in een scala van industrieën, in zowel ontwikkelde als opkomende markten. Het programma is gericht op de ontwikkeling van samenhangende en innovatief merk, business en management strategieën. Het onderzoekt de componenten van merkstrategie en het systematische karakter van logistiek en multi-media-channel strategie. Inzicht en vaardigheden worden ontwikkeld in de financiële analyse, evaluatie van de strategische brand building en het management de prestaties door middel van passende statistieken. Als onderdeel van de ervaringsgerichte component van de kwalificatie, studenten werken in multidisciplinaire teams die betrokken zijn bij real-world merk uitdagingen en ondernemen een stage in hun laatste jaar. Modules Jaar 1 Toegepaste Communicatiewetenschap Technieken Business Management 1 Accounting 1 Economics A & B Brand Management 1 Kritische studies 1 Business Communications en Digital Media 1 Kwantitatieve Technieken A & B Jaar 2 Business Management 2A: Ondernemerschap Brand Management 2A: Developing Markets & Consumer Behaviour Financial Management for Strategic Brand Management 2 Online Marketing 2A Economics in Brand Building 2 Principes van Innovatie 1A Business Management 2B: Contemporary Issues Brand Management 2B: Channel Planning Law for Strategic Brand Management Praktijk van Innovatie 2A jaar 3 Organisatorische Studies Business Management 3: Strategic Management 3 Brand Management 3A Inleiding tot het onderzoek Brand Management 3B: Strategic Brand Evaluation onderzoek Practice Digital Brand en Business Strategy Carrièremogelijkheden Strategic Planner | ondernemer | Product Manager | Account Manager | Merkstrateeg | Brand Manager |... [-]